kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1141 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Tamponger? Fordi Kristian er så tett i nesa vel! Skal trulta ønske seg tamponger til jul fordi K er tett i nesa?? :klø: Åå.. Jeg leste ikke alt jeg. Trodde det var ønskelista til Kristian Herrregud Jeg skal vel faen ikke ha noen dildoer eller truser med fransk åpning, eller tamponger. aha, jeg googla teksten, og da viste den at "din plass er min plass" så da la jeg sammen 2+2 som altså ble 5 (....) Men ja, det er ett fett :D Jeg sitter faktisk å spiller nå, så da kan vi jo ta det her? Endret 4. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #1142 Del Skrevet 4. desember 2009 Herrregud Jeg skal vel faen ikke ha noen dildoer eller truser med fransk åpning, eller tamponger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1143 Del Skrevet 4. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 4. desember 2009 #1144 Del Skrevet 4. desember 2009 Dildoer, truser med fransk åpning, tamponger, hva er det dere diskuterer folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #1145 Del Skrevet 4. desember 2009 Dildoer, truser med fransk åpning, tamponger, hva er det dere diskuterer folkens? Julegave-ønskene til Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1146 Del Skrevet 4. desember 2009 Dildoer, truser med fransk åpning, tamponger, hva er det dere diskuterer folkens? Trulta skulle ha tips til hva hun ønsket seg...En person ved navn kristian82 kom med tips. Julegave-ønskene til Kristian Guriane Nå gir du deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #1147 Del Skrevet 4. desember 2009 Trulta skulle ha tips til hva hun ønsket seg...En person ved navn kristian82 kom med tips. Guriane Nå gir du deg. :skratte: Kommer du med pisken nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 4. desember 2009 #1148 Del Skrevet 4. desember 2009 Julegave-ønskene til Kristian Fy søren, nå forslår jeg at du tar deg en løpetur Kristian, dette er ikke helt sunne ønsker og tanker for en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1149 Del Skrevet 4. desember 2009 :skratte: Kommer du med pisken nå igjen? Guriane Se hva du får WildRider til å tro om meg. Ja, på stompen til Guriane, uten tvil. Fy søren, nå forslår jeg at du tar deg en løpetur Kristian, dette er ikke helt sunne ønsker og tanker for en gutt Det var jo tips til trulta, jeg vil ikke ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #1150 Del Skrevet 4. desember 2009 Guriane Se hva du får WildRider til å tro om meg. Ja, på stompen til Guriane, uten tvil. Det var jo tips til trulta, jeg vil ikke ha det. Unnskyld Kristian. Stakar liten. Nå tror jo alle at du ønsker deg dildoer og truser med franske åpninger til jul! på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1151 Del Skrevet 4. desember 2009 Unnskyld Kristian. Stakar liten. Nå tror jo alle at du ønsker deg dildoer og truser med franske åpninger til jul! på meg selv. :cry3: Alle tror kristian82 er en vemmelig gris som bruker dameundertøy og dildoer. Jeg tilgir deg aaaldri guriane.... :cry3: Skal du ta fra meg gleden ved å deg selv også :kristian82strigråtersåsnørrarenner: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #1152 Del Skrevet 4. desember 2009 :cry3: Alle tror kristian82 er en vemmelig gris som bruker dameundertøy og dildoer. Jeg tilgir deg aaaldri guriane.... :cry3: Skal du ta fra meg gleden ved å deg selv også :kristian82strigråtersåsnørrarenner: Det var nesten det verste, si, at du ikke fikk lov til å meg Unnskyld lille søte Kristian, Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 4. desember 2009 #1153 Del Skrevet 4. desember 2009 :cry3: Alle tror kristian82 er en vemmelig gris som bruker dameundertøy og dildoer. Jeg tilgir deg aaaldri guriane.... :cry3: Skal du ta fra meg gleden ved å deg selv også :kristian82strigråtersåsnørrarenner: Staaaaaaaaakar, ikke tenk på slemmingene, kom skal jeg trøste deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1154 Del Skrevet 4. desember 2009 Det var nesten det verste, si, at du ikke fikk lov til å meg Unnskyld lille søte Kristian, Kan du tilgi meg? Okey da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1155 Del Skrevet 4. desember 2009 Staaaaaaaaakar, ikke tenk på slemmingene, kom skal jeg trøste deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #1156 Del Skrevet 4. desember 2009 Okey da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2009 #1157 Del Skrevet 4. desember 2009 Det liker jeg svært godt, takk for deeet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1158 Del Skrevet 4. desember 2009 Det liker jeg svært godt, takk for deeet! ?? :klø: Til hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #1159 Del Skrevet 4. desember 2009 Det liker jeg svært godt, takk for deeet! Takk for deeet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. desember 2009 #1160 Del Skrevet 4. desember 2009 Takk for deeet. Hva liker han? Skjønner ingenting jeg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå