The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1101 Del Skrevet 4. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2009 #1102 Del Skrevet 4. desember 2009 nå er jeg her litt igjen Jeg vet hvordan Kim ser ut fordi jeg har brukt hodet litt.. er du synsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1103 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg var en snartur innom kjøpesenteret, men ikke for å se etter gaver. For å se om jeg fant meg støvletter. Jo forresten jeg så etter øredobber til mamma. Det jeg kjøpte var følgende: - Pitabrød - Taco pulver - kjøttdeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2009 #1104 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg var litt sleip, så jeg skal ikke røpe hvordan, for Kim sin del. Er ikke sikkert han vil at alle skal se bilde av han Spiller ingen rolle hvem som ser bilde av meg Men er en grunn til at jeg valgte et gammelt bilde, sånn at ikke hvem som helst kan kjenne meg igjen Kanskje jeg skal prøve å laste opp et nytt bilde i dag, for å se om det fungere. Og denne gangen kanskje velge et bilde hvor det er umulig å se meg :D Endret 4. desember 2009 av kim_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2009 #1105 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg var en snartur innom kjøpesenteret, men ikke for å se etter gaver. For å se om jeg fant meg støvletter. Jo forresten jeg så etter øredobber til mamma. Det jeg kjøpte var følgende: - Pitabrød - Taco pulver - kjøttdeig Kos deg med pita i kveld :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1106 Del Skrevet 4. desember 2009 Mobilen min er ødelagt Jeg kan motta meldinger, men får ikke åpnet dem. Skjermen blir bare hvit. Dette har jeg sagt til absolutt alle vennenne mine. Likevel sender de meg meldinger og sier senere "vi sendte deg en melding, hvorfor svarte du ikke?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2009 #1107 Del Skrevet 4. desember 2009 Mobilen min er ødelagt Jeg kan motta meldinger, men får ikke åpnet dem. Skjermen blir bare hvit. Dette har jeg sagt til absolutt alle vennenne mine. Likevel sender de meg meldinger og sier senere "vi sendte deg en melding, hvorfor svarte du ikke?" Er ikke det typisk? Sååå, hva er planen for i kveld, alle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1108 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal på Peppes. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2009 #1109 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal gjøre minimalt i kveld. Blir nok sofaen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1110 Del Skrevet 4. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. desember 2009 #1111 Del Skrevet 4. desember 2009 Faen, jeg har mista fjernkontrollen til tv, så jeg får ikke søkt inn tv2 på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1112 Del Skrevet 4. desember 2009 Faen, jeg har mista fjernkontrollen til tv, så jeg får ikke søkt inn tv2 på nytt. Du kan få komme og se på tv2 hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. desember 2009 #1113 Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan få komme og se på tv2 hos meg. Du er så snill! Faen, må jeg kjøpe ny fjernkontroll, eller kan jeg låne nabo'n sin som har en annen type tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1114 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg aner ikke. Du får nesten bare spørre naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. desember 2009 #1115 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg aner ikke. Du får nesten bare spørre naboen. Gidder ikke, jeg klarer meg uten Hotel Cæsar og Xfaktor i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1116 Del Skrevet 4. desember 2009 Mobilen min er ødelagt Jeg kan motta meldinger, men får ikke åpnet dem. Skjermen blir bare hvit. Dette har jeg sagt til absolutt alle vennenne mine. Likevel sender de meg meldinger og sier senere "vi sendte deg en melding, hvorfor svarte du ikke?" Sånne ting er nesten morsomt. Sånn egentlig. Er ikke det typisk? Sååå, hva er planen for i kveld, alle sammen? Spise taco, ellers veldig lite. Siden jeg droppet treninga i kveld. Jeg er en latsabb, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. desember 2009 #1117 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har planer om å lage meg linseburgere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. desember 2009 #1118 Del Skrevet 4. desember 2009 er du synsk? Nei jeg er ikke synsk, men brukte hodet litt. Hint: Pianolinken... Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2009 #1119 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei jeg er ikke synsk, men brukte hodet litt. Hint: Pianolinken... Skjønner? ah, såklart Jeg burde skjønt at noen av dere ville være nysgjerrige nok til det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2009 #1120 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg så aldri på den jeg. Kanskje jeg skal gjøre det nå. Hvor ligger den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå