Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei vakre kvinner! :vinke:

:rødme:

For en fin hilsen!!

Faktisk hilst på to kjekke karer i dag jeg, ikke verst det, før klokken elleve en fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: alle sammen!

I dag har jeg :shoppe: jule :gave: så jeg er ferdig med det. :nigo: Jeg har også kjøpt julekort til Bahia og Mia, men har ikke skrevet de enda. Jeg er usikker på hvem som skal få hvilket kort. :klø: De er ikke like, men begge er veldig fine. :opplyser:

Trulta: Heldig deg som møte kjekke menn. :nigo: Jeg møtte bare en gammel fyllik som spurte om vi skulle gå hjem til ham og (ja, fyll ut resten selv). Jeg ble litt :forvirret: men klarte å si "men jeg tror ikke du har et hjem." Da ble han irritert :roll:

I kveld skal jeg på Peppes med noen venninner. Jeg er usikker på hvor mange som kommer, men det blir nå koselig uansett. :jepp:

Ellers tror jeg ikke jeg skal så mye i helgen. Kanskje bake? Men jeg hadde egentlig planer om å ta det til uken. Hmm... Jeg får se hva det blir til.

Ha en fin dag alle sammen. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulta: Heldig deg som møte kjekke menn. :nigo: Jeg møtte bare en gammel fyllik som spurte om vi skulle gå hjem til ham og (ja, fyll ut resten selv). Jeg ble litt :forvirret: men klarte å si "men jeg tror ikke du har et hjem." Da ble han irritert :roll:

:hoho:

Knallbra!!

Du må i banken for å treffe kjekke karer, Kitten.

Bankmannen eller min finansrådgiver (da høres jeg veldig proff ut) er veldig snasen. Pluss at han som jeg kjøper leiligheten av ikke var så aller verst heller. Skal innrømme at jeg sjekket han på facebook, og vi hadde faktisk to felles venner. It verst. Men det skal vel sies at dette her ikke akkurat er verdens største plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Knallbra!!

Du må i banken for å treffe kjekke karer, Kitten.

Bankmannen eller min finansrådgiver (da høres jeg veldig proff ut) er veldig snasen. Pluss at han som jeg kjøper leiligheten av ikke var så aller verst heller. Skal innrømme at jeg sjekket han på facebook, og vi hadde faktisk to felles venner. It verst. Men det skal vel sies at dette her ikke akkurat er verdens største plass.

:tommelopp: Kanskje du treffe ham igjen? Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Men det er jo ganske lenge til, men kan faktisk hende at det blir litt etter den 1 også, men det var jeg som sa at det var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva skal dere gjøre i helga?

I dag er vi invitert bort til naboene og vi skal spise julemat med vin til :nigo:

I morgen kommer samboerens kamerat med datteren sin på mat :)

Hva er dine planer?

:vinke: alle sammen!

I dag har jeg :shoppe: jule :gave: så jeg er ferdig med det. :nigo: Jeg har også kjøpt julekort til Bahia og Mia, men har ikke skrevet de enda. Jeg er usikker på hvem som skal få hvilket kort. :klø: De er ikke like, men begge er veldig fine. :opplyser:

I kveld skal jeg på Peppes med noen venninner. Jeg er usikker på hvor mange som kommer, men det blir nå koselig uansett. :jepp:

Ellers tror jeg ikke jeg skal så mye i helgen. Kanskje bake? Men jeg hadde egentlig planer om å ta det til uken. Hmm... Jeg får se hva det blir til.

Ha en fin dag alle sammen. :blomst:

:vinke:

Jeg har kjøpt julekort til deg også, men ikke kommet så langt at det står noe på det :fnise:

:hoho: Så du ville altså ikke bli med en fyllik "hjem" altså :fnise:

Jeg møtte på en uteligger en gang som jeg tror var litt dopet. Han syns jeg var så vakker at han ville ha meg med på tur med båten sin, "SS Norway" :hoho:

Når kan vi regne med å bli invitert til innflyttingsfest da?

Jeg vil komme :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med masse besøk, Bahia. :jepp: Hvor gammel er datteren?

:ler: Du ville vel ikke bli med på SS-Norway. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med masse besøk, Bahia. :jepp: Hvor gammel er datteren?

:ler: Du ville vel ikke bli med på SS-Norway. :fnise:

Datteren er født samme året som sønnen vår :jepp:

:ler: Da jeg sa at det var nok ikke han som eide båten, ble han lettere irritert og sa at det var det så absolutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...