Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Sov godt jenter! :klemmer:

Sove godt!

Jeg skal spandere en på deg en dag. :opplyser:

Jo,det er kjempegodt. :snurt: Skal ikke være sjokolade på den da.

:bolledeig: Juuhuu :nigo:

Jeg kjenner dem igjen. Blir de ikke som hvite peppekakemenn? Og så smaker de ingenting? Sjokolade på dem? Det har jeg aldri sett.. men har troa på at jeg kunne spist en da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sove godt!

Jeg kjenner dem igjen. Blir de ikke som hvite peppekakemenn? Og så smaker de ingenting? Sjokolade på dem? Det har jeg aldri sett.. men har troa på at jeg kunne spist en da :fnise:

:fnise::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove godt!

NEi, du får ikke med sjokolade på. :snurt: Det var bare noe tull kitten kom med, ikke rart hun ikke liker kakemenn. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God natt folkens. :natti:

Natta Kitten! :natti:

NEi, du får ikke med sjokolade på. :snurt: Det var bare noe tull kitten kom med, ikke rart hun ikke liker kakemenn. :roll:

Jeg tror ikke sjokolade er det som avgjør om kakemenn er gode eller ikke :opplyser::fnise: Jeg vil ha sjokolade på min! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta Kitten! :natti:

Jeg tror ikke sjokolade er det som avgjør om kakemenn er gode eller ikke :opplyser::fnise: Jeg vil ha sjokolade på min! :sukk:

Du må i alle fall spise en uten sjokolade først, jeg innsisterer. :snurt: Så kan du få en med sjokolade etterpå da. :sukk::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i alle fall spise en uten sjokolade først, jeg innsisterer. :snurt: Så kan du få en med sjokolade etterpå da. :sukk::fnise:

Hi hi. Nå fikk jeg minner fra barndommen.

"Du kan vel prøve med litt rips oppi vaniljesausen da." "Nei..er så surt.." "Litt da?" "Ok, få én da." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi. Nå fikk jeg minner fra barndommen.

"Du kan vel prøve med litt rips oppi vaniljesausen da." "Nei..er så surt.." "Litt da?" "Ok, få én da." :fnise:

:hoho: :hoho: Kristian82 vil at du skal føle deg som en liten jente igjen vettu. :skratte:

Ikke ment i en tvilsom retning, om noen tolker det dithen. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :hoho: Kristian82 vil at du skal føle deg som en liten jente igjen vettu. :skratte:

Såe, hvor retning ville du med den? :hoho:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Såe, hvor retning ville du med den? :hoho:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...