Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1041 Del Skrevet 3. desember 2009 Sov godt jenter! Sove godt! Jeg skal spandere en på deg en dag. Jo,det er kjempegodt. Skal ikke være sjokolade på den da. Juuhuu Jeg kjenner dem igjen. Blir de ikke som hvite peppekakemenn? Og så smaker de ingenting? Sjokolade på dem? Det har jeg aldri sett.. men har troa på at jeg kunne spist en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #1042 Del Skrevet 3. desember 2009 Sove godt! Juuhuu Jeg kjenner dem igjen. Blir de ikke som hvite peppekakemenn? Og så smaker de ingenting? Sjokolade på dem? Det har jeg aldri sett.. men har troa på at jeg kunne spist en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1043 Del Skrevet 3. desember 2009 God natt folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1044 Del Skrevet 3. desember 2009 Sove godt! Juuhuu Jeg kjenner dem igjen. Blir de ikke som hvite peppekakemenn? Og så smaker de ingenting? Sjokolade på dem? Det har jeg aldri sett.. men har troa på at jeg kunne spist en da NEi, du får ikke med sjokolade på. Det var bare noe tull kitten kom med, ikke rart hun ikke liker kakemenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #1045 Del Skrevet 3. desember 2009 God natt folkens. kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1046 Del Skrevet 3. desember 2009 kitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1047 Del Skrevet 3. desember 2009 God natt folkens. Natta Kitten! NEi, du får ikke med sjokolade på. Det var bare noe tull kitten kom med, ikke rart hun ikke liker kakemenn. Jeg tror ikke sjokolade er det som avgjør om kakemenn er gode eller ikke Jeg vil ha sjokolade på min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1048 Del Skrevet 3. desember 2009 Natta Kitten! Jeg tror ikke sjokolade er det som avgjør om kakemenn er gode eller ikke Jeg vil ha sjokolade på min! Du må i alle fall spise en uten sjokolade først, jeg innsisterer. Så kan du få en med sjokolade etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1049 Del Skrevet 3. desember 2009 Du må i alle fall spise en uten sjokolade først, jeg innsisterer. Så kan du få en med sjokolade etterpå da. Hi hi. Nå fikk jeg minner fra barndommen. "Du kan vel prøve med litt rips oppi vaniljesausen da." "Nei..er så surt.." "Litt da?" "Ok, få én da." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1050 Del Skrevet 3. desember 2009 Hi hi. Nå fikk jeg minner fra barndommen. "Du kan vel prøve med litt rips oppi vaniljesausen da." "Nei..er så surt.." "Litt da?" "Ok, få én da." :hoho: Kristian82 vil at du skal føle deg som en liten jente igjen vettu. Ikke ment i en tvilsom retning, om noen tolker det dithen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #1051 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) :hoho: Kristian82 vil at du skal føle deg som en liten jente igjen vettu. Ikke ment i en tvilsom retning, om noen tolker det dithen. Såe, hvor retning ville du med den? Endret 3. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1052 Del Skrevet 3. desember 2009 Såe, hvor retning ville du med den? Ikke i en sånn tvilsom stygg retning i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1053 Del Skrevet 3. desember 2009 :hoho: Kristian82 vil at du skal føle deg som en liten jente igjen vettu. Ikke ment i en tvilsom retning, om noen tolker det dithen. Såe, hvor retning ville du med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1054 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke i en sånn tvilsom stygg retning i alle fall.. Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1055 Del Skrevet 3. desember 2009 Neida. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1056 Del Skrevet 3. desember 2009 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1057 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1058 Del Skrevet 3. desember 2009 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2009 #1059 Del Skrevet 3. desember 2009 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #1060 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå