The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #981 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #982 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Endret 3. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2009 #983 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Du burde besøke henne likevel. Hun kan sjekke for edderkopper for deg. Hvor lenge har hun bodd der? Studerer hun, eller jobber hun? Jeg har sagt til henne at jeg kommer ikke på besøk før jeg får våpenløyve der nede, trenger jo hagle om du først våkner med en slik ved siden av deg Hun skal faktisk gifte seg der nede hun. Hun studerte i Oslo der hun traff Mr. Home and Away som jeg kaller ham ( høhø ja god humor ), og han snatch'a henne fra oss og nå skal de stifte familie og greier der nede gitt :rødme: SA***!!!!! (av og til lurer det seg inn et par nordnorske gloser, og dette er et av tilfellene!) Jeg er ikke fra nord-norge, men akkurat det der er mitt svar på alle slike edderkopper historier hun kommer med ja.. GRØSS. edit: liten feil snek seg inn. Endret 3. desember 2009 av WildRider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #984 Del Skrevet 3. desember 2009 :klø: Har du hørt om en fotballklubb som heter Molde FK? Jaja, du får hvertfall pene negler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #985 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har sagt til henne at jeg kommer ikke på besøk før jeg får våpenløyve der nede, trenger jo hagle om du først våkner med en slik ved siden av deg Hun skal faktisk gifte seg der nede hun. Hun studerte i Oslo der hun traff Mr. Home and Away som jeg kaller ham ( høhø ja god humor ), og han snatch'a henne fra oss og nå skal de stifte familie og greier der nede gitt :rødme: Jeg er ikke fra nord-norge, men akkurat det der er mitt svar på alle slike edderkopper historier hun kommer med ja.. GRØSS. edit: liten feil snek seg inn. Ja, du er jo fra "Where Dragons and Winghorses fly!" :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #986 Del Skrevet 3. desember 2009 :klø: Har du hørt om en fotballklubb som heter Molde FK? Jaja, du får hvertfall pene negler! Joa, har hørt om Molde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #987 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har sagt til henne at jeg kommer ikke på besøk før jeg får våpenløyve der nede, trenger jo hagle om du først våkner med en slik ved siden av deg Hun skal faktisk gifte seg der nede hun. Hun studerte i Oslo der hun traff Mr. Home and Away som jeg kaller ham ( høhø ja god humor ), og han snatch'a henne fra oss og nå skal de stifte familie og greier der nede gitt :rødme: Jeg er ikke fra nord-norge, men akkurat det der er mitt svar på alle slike edderkopper historier hun kommer med ja.. GRØSS. edit: liten feil snek seg inn. En hagle er kanskje litt mye for en stakkars edderkopp. Så romantisk. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #988 Del Skrevet 3. desember 2009 Joa, har hørt om Molde Pjuuuh Nå puster jeg lettet ut! Enda godt det da. Kanskje også hørt om noen spillere som har vært eller er der? Ta den største Ole Gunnar Solskjær, og kanskje en som blir stor Mame Biram Diouf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2009 #989 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, du er jo fra "Where Dragons and Winghorses fly!" :rødme: Jaaaaa... En del kaller det for Psykiatrisk Lukket Avdeling, men det forstår jeg ikke helt. neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #990 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som vet hvor Bahia er? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #991 Del Skrevet 3. desember 2009 Pjuuuh Nå puster jeg lettet ut! Enda godt det da. Kanskje også hørt om noen spillere som har vært eller er der? Ta den største Ole Gunnar Solskjær, og kanskje en som blir stor Mame Biram Diouf. Føler ikke for det, nei. Ole Martin Årst, derimot. Morten Gamst Pedersen. Det er gutta vi kan snakke om Jaaaaa... En del kaller det for Psykiatrisk Lukket Avdeling, men det forstår jeg ikke helt. neida. Er det noen som vet hvor Bahia er? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #992 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå er det mange her. Men jeg vil ha Mia og Bahia her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #993 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #994 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #995 Del Skrevet 3. desember 2009 Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #996 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Endret 3. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #997 Del Skrevet 3. desember 2009 nå er jeg her litt igjen Jeg vet hvordan Kim ser ut fordi jeg har brukt hodet litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. desember 2009 #998 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har sittet i slåbråkken i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #999 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som vet hvor Bahia er? :klø: Jeg tipper hun er i bartebyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1000 Del Skrevet 3. desember 2009 Det hørtes deilig ut, Pjukset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå