trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #961 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vet hvordan Torres ser ut. Har en kompis som er forelska i han, neida, men han er hvertfall favorittspilleren. Sikkert bare fordi han er søt. Min favorittspiller (spillende favorittspiller ja) er også ganske så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #962 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vet hvordan Torres ser ut. Har en kompis som er forelska i han, neida, men han er hvertfall favorittspilleren. Sikkert bare fordi han er søt. Min favorittspiller (spillende favorittspiller ja) er også ganske så søt. Hvem er det? Bilde, bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, hvem er det trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2009 #964 Del Skrevet 3. desember 2009 God kveld folkens, håper alle her har hatt en fin dag. Jeg har hatt en deilig dag, har hatt besøk av mine gode venninne som for noen år siden flyttet til bushen i Australia, nå er hun hjemme på julebesøk og stakk innom meg, koste oss skikkelig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #965 Del Skrevet 3. desember 2009 God kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #966 Del Skrevet 3. desember 2009 Min spillende favoritt? Eller min FAVORITTSPILLER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #967 Del Skrevet 3. desember 2009 Han som ser kjekkest ut trulta, kjekkest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #968 Del Skrevet 3. desember 2009 God kveld folkens, håper alle her har hatt en fin dag. Jeg har hatt en deilig dag, har hatt besøk av mine gode venninne som for noen år siden flyttet til bushen i Australia, nå er hun hjemme på julebesøk og stakk innom meg, koste oss skikkelig med Så koselig. Hvor i Australia bor hun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #969 Del Skrevet 3. desember 2009 Søtest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #970 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 3. desember 2009 #971 Del Skrevet 3. desember 2009 Så koselig. Hvor i Australia bor hun da? Hun bor i byen Cohuna som ligger i Victoria, Cohuna ligger rundt 300 km vekk fra Melbourne. Hun driver stadig og inviterer meg på besøk ned der, men jeg er livredd for 1 ting jeg garantert må face der nede. Svære edderkopper. Hver morgen når venninna mi står opp er hun nødt til å forsiktig lufte og gjennomgå alt tøy, og flippe alle sko, og sjekke dusjen o.l for taranteller for det hender de krabber inn vindusprekker eller åpne luftekanaler eller slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #972 Del Skrevet 3. desember 2009 Min favoritt!! Eneste som kan danke han ut, må vel være om jeg får meg en unge som spiller på god laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 3. desember 2009 Du burde besøke henne likevel. Hun kan sjekke for edderkopper for deg. Hvor lenge har hun bodd der? Studerer hun, eller jobber hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #974 Del Skrevet 3. desember 2009 Hun bor i byen Cohuna som ligger i Victoria, Cohuna ligger rundt 300 km vekk fra Melbourne. Hun driver stadig og inviterer meg på besøk ned der, men jeg er livredd for 1 ting jeg garantert må face der nede. Svære edderkopper. Hver morgen når venninna mi står opp er hun nødt til å forsiktig lufte og gjennomgå alt tøy, og flippe alle sko, og sjekke dusjen o.l for taranteller for det hender de krabber inn vindusprekker eller åpne luftekanaler eller slikt. SA***!!!!! (av og til lurer det seg inn et par nordnorske gloser, og dette er et av tilfellene!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #975 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvem er det? Vet du virkelig ikke hvem det er? :dåne: Det er jo Mr Rune Ertsås Her er det som står på wiki om han. Rune Ertsås (født 24. mai 1987) er en norsk fotballspiller som spiller for Molde. Han kom fra Steinkjer i juni 2007, og har kontrakt med Molde til ut 2009-sesongen. Rune Ertsås' moderklubb er Sparbu IL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #976 Del Skrevet 3. desember 2009 Min favoritt!! Eneste som kan danke han ut, må vel være om jeg får meg en unge som spiller på god laget! Vet ikke hvem noen av dem er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #977 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vet heller ikke hvem noen av dem er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #978 Del Skrevet 3. desember 2009 Vet ikke hvem noen av dem er Han er jo legende her!!! Navnet er Trond Strande, men han har dessverre lagt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #979 Del Skrevet 3. desember 2009 Han er jo legende her!!! Navnet er Trond Strande, men han har dessverre lagt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. desember 2009 #980 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå