Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg vet hvordan Torres ser ut.

Har en kompis som er forelska i han, neida, men han er hvertfall favorittspilleren. Sikkert bare fordi han er søt.

Min favorittspiller (spillende favorittspiller ja) er også ganske så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvordan Torres ser ut.

Har en kompis som er forelska i han, neida, men han er hvertfall favorittspilleren. Sikkert bare fordi han er søt.

Min favorittspiller (spillende favorittspiller ja) er også ganske så søt.

Hvem er det? Bilde, bilde! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

God kveld folkens, håper alle her har hatt en fin dag.

Jeg har hatt en deilig dag, har hatt besøk av mine gode venninne som for noen år siden flyttet til bushen i Australia, nå er hun hjemme på julebesøk og stakk innom meg, koste oss skikkelig med :kaffekopp::popcorn::skravle::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld folkens, håper alle her har hatt en fin dag.

Jeg har hatt en deilig dag, har hatt besøk av mine gode venninne som for noen år siden flyttet til bushen i Australia, nå er hun hjemme på julebesøk og stakk innom meg, koste oss skikkelig med :kaffekopp::popcorn::skravle::)

:vinke:

Så koselig. :jepp:

Hvor i Australia bor hun da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
:vinke:

Så koselig. :jepp:

Hvor i Australia bor hun da?

Hun bor i byen Cohuna som ligger i Victoria, Cohuna ligger rundt 300 km vekk fra Melbourne. Hun driver stadig og inviterer meg på besøk ned der, men jeg er livredd for 1 ting jeg garantert må face der nede. Svære edderkopper. Hver morgen når venninna mi står opp er hun nødt til å forsiktig lufte og gjennomgå alt tøy, og flippe alle sko, og sjekke dusjen o.l for taranteller for det hender de krabber inn vindusprekker eller åpne luftekanaler eller slikt. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde besøke henne likevel. :jepp:

Hun kan sjekke for edderkopper for deg. :nigo:

Hvor lenge har hun bodd der? Studerer hun, eller jobber hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bor i byen Cohuna som ligger i Victoria, Cohuna ligger rundt 300 km vekk fra Melbourne. Hun driver stadig og inviterer meg på besøk ned der, men jeg er livredd for 1 ting jeg garantert må face der nede. Svære edderkopper. Hver morgen når venninna mi står opp er hun nødt til å forsiktig lufte og gjennomgå alt tøy, og flippe alle sko, og sjekke dusjen o.l for taranteller for det hender de krabber inn vindusprekker eller åpne luftekanaler eller slikt. :spy:

:sjokkert:

SA***!!!!!

(av og til lurer det seg inn et par nordnorske gloser, og dette er et av tilfellene!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det?

Vet du virkelig ikke hvem det er? :dåne:

Det er jo Mr Rune Ertsås

Her er det som står på wiki om han.

Rune Ertsås (født 24. mai 1987) er en norsk fotballspiller som spiller for Molde. Han kom fra Steinkjer i juni 2007, og har kontrakt med Molde til ut 2009-sesongen.

Rune Ertsås' moderklubb er Sparbu IL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt!!

Eneste som kan danke han ut, må vel være om jeg får meg en unge som spiller på god laget!

991529.jpg

:fnise: Vet ikke hvem noen av dem er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...