*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #941 Del Skrevet 3. desember 2009 ca 2 år tenker jeg Hvordan det? På det bildet ligner du litt på Torres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 3. desember 2009 #942 Del Skrevet 3. desember 2009 På det bildet ligner du litt på Torres flere som har kommentert det. Så jeg vurdere å skifte Ikke det at jeg ikke liker torres (JEG ELSKERN), men begynner jo å bli såpass gammelt at det er på tide å la et nytt bilde overta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #943 Del Skrevet 3. desember 2009 flere som har kommentert det. Så jeg vurdere å skifte Ikke det at jeg ikke liker torres (JEG ELSKERN), men begynner jo å bli såpass gammelt at det er på tide å la et nytt bilde overta Hihi, skjønte at jeg ikke var den første. Og jeg elsker at du elsker han, betyr det at du kanskje er Liverpoolmann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. desember 2009 #944 Del Skrevet 3. desember 2009 Fotball.... :filer: :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #945 Del Skrevet 3. desember 2009 : :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. desember 2009 #946 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 3. desember 2009 #947 Del Skrevet 3. desember 2009 Hihi, skjønte at jeg ikke var den første. Og jeg elsker at du elsker han, betyr det at du kanskje er Liverpoolmann? Sånn, nytt bilde tjoohoi! Vel ja, jeg er liverpoolmann av HELE mitt hjertet. Jeg var i Liverpool for 4 uker siden, det er min 5 gang over. Jeg gleder meg allerede til å reise igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #948 Del Skrevet 3. desember 2009 Har du fjernet bildet nå, Kim? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 3. desember 2009 #949 Del Skrevet 3. desember 2009 Har du fjernet bildet nå, Kim? :klø: Hmm, skjønner ikke helt hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #950 Del Skrevet 3. desember 2009 ca 2 år tenker jeg Hvordan det? Fordi du ser helt annerledes ut nå. Har ikke dagbok jeg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #951 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke har du tråd heller, Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #952 Del Skrevet 3. desember 2009 *lister meg rolig ut igjen for ikke å forstyrre K82 og Kitten* På det bildet ligner du litt på Torres *Lurer på hvem Torres er..* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #953 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Endret 3. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #954 Del Skrevet 3. desember 2009 Sånn, nytt bilde tjoohoi! Vel ja, jeg er liverpoolmann av HELE mitt hjertet. Jeg var i Liverpool for 4 uker siden, det er min 5 gang over. Jeg gleder meg allerede til å reise igjen Beste følelsen i verden er å stå på Anfield å høre you'll never walk alone Bildet kan være for stort? Fordi du ser helt annerledes ut nå. Har ikke dagbok jeg nei! Hvordan vet du hvordan han ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #955 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #956 Del Skrevet 3. desember 2009 Går det greit at jeg limer inn bilder av gutter i dagboken din, kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 3. desember 2009 #957 Del Skrevet 3. desember 2009 Fordi du ser helt annerledes ut nå. Har ikke dagbok jeg nei! Har forandret meg litt ja Nei, bilde var her for 30min siden, også plutselig forsvant det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #958 Del Skrevet 3. desember 2009 Går det greit at jeg limer inn bilder av gutter i dagboken din, kitten? På en betingelse, at de er kjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #959 Del Skrevet 3. desember 2009 Var ikke han kjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #960 Del Skrevet 3. desember 2009 Har forandret meg litt ja Nei, bilde var her for 30min siden, også plutselig forsvant det. Jaha? det var da merkelig. Prøvd å laste det opp på nytt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå