Tiarra Skrevet 3. desember 2009 #901 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Ikke visste jeg at du hadde dagbok, TK:) Men koslig da:) Da Kan vi henge både her og der Endret 3. desember 2009 av Tiarra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 3. desember 2009 #902 Del Skrevet 3. desember 2009 God morgen godt folk Er det hos deg, trulta_? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #903 Del Skrevet 3. desember 2009 God morgen alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #904 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) God morgen alle sammen! Her er det og det ser ut å bli en veldig bra dag. Jeg har nettopp frokost og drukket Nå skal jeg snart kle på meg, gjøre litt og så skal jeg til sentrum. Der skal jeg kjøpe en jule til en venninne i USA, men jeg vet ikke hva ennå. :klø: Jeg skal også ta og treffe en venninne, som jeg ikke har sett på lenge. Vi kommer sikkert til å masse. Ha en fin dag alle sammen! Endret 3. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #905 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det hos deg, trulta_? dessverre, men den sola er så søt. God morgen alle sammen! Her er det og det ser ut å bli en veldig bra dag. Jeg har nettopp frokost og drukket Nå skal jeg snart kle på meg, gjøre litt og så skal jeg til sentrum. Der skal jeg kjøpe en jule til en venninne i USA, men jeg vet ikke hva ennå. :klø: Jeg skal også ta og treffe en venninne, som jeg ikke har sett på lenge. Vi kommer sikkert til å masse. Ha en fin dag alle sammen! MELKESJOKOLADE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. desember 2009 #906 Del Skrevet 3. desember 2009 MELKESJOKOLADE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #907 Del Skrevet 3. desember 2009 dessverre, men den sola er så søt. MELKESJOKOLADE!!! Det kommer utenom. Hun foretrekker firkløver da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 #908 Del Skrevet 3. desember 2009 Hmm... Jeg foretrekker melkesjokolade! Den sjokisen er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #909 Del Skrevet 3. desember 2009 Kanskje en bok hadde vært tingen? Jeg skulle egentlig gi henne av Jo Nesbø, men den hadde de ikke på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. desember 2009 #910 Del Skrevet 3. desember 2009 Kanskje en bok hadde vært tingen? Jeg skulle egentlig gi henne av Jo Nesbø, men den hadde de ikke på engelsk. Det var dumt, for den er så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #911 Del Skrevet 3. desember 2009 Den er det. Kanskje jeg kan kjøpe den på norsk til henne og sende med en ordbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. desember 2009 #912 Del Skrevet 3. desember 2009 Kanskje hun blir ferdig til neste jul om hun leser hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #913 Del Skrevet 3. desember 2009 Kan ikke du oversette den for henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #914 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #915 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #916 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #917 Del Skrevet 3. desember 2009 Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #918 Del Skrevet 3. desember 2009 Ble det julegave Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #919 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg kjøpte Hjemkomsten av Victoria Hislop. Har lest den selv, og synes den var bra. Det er en viss fare for at hun har lest den allerede, men hun bor i USA. Landet hvor de har alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #920 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg kjøpte Hjemkomsten av Victoria Hislop. Har lest den selv, og synes den var bra. Det er en viss fare for at hun har lest den allerede, men hun bor i USA. Landet hvor de har alt. Du kan jo gi henne et par selbu-votter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå