Bahia Skrevet 2. desember 2009 #861 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå er luen min snart strikket ferdig Kanskje jeg skal strikke gaver til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #862 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå er luen min snart strikket ferdig Kanskje jeg skal strikke gaver til jul? Er det vanskelig å strikke? :tenker: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #863 Del Skrevet 2. desember 2009 Er det vanskelig å strikke? :tenker: Jeg syns ikke det. Jeg er ikke helt stabil på å følge strikkeoppskrift enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. desember 2009 #864 Del Skrevet 2. desember 2009 Tenk så deilig det er når det er gjort da VirreVapp. Ja, det er alltid deilig da.. Men det er så kjeeeeeedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #865 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg glemte helt hva jeg skulle si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 #866 Del Skrevet 2. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #867 Del Skrevet 2. desember 2009 Har du det bra Trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #868 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg glemte helt hva jeg skulle si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #869 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns ikke det. Jeg er ikke helt stabil på å følge strikkeoppskrift enda da. Jeg bør kanskje ikke kombinere KG OG strikking...Blir litt vel femi muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #870 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg bør kanskje ikke kombinere KG OG strikking...Blir litt vel femi muligens. Jeg hadde :dåne: hvis jeg hadde funnet pappa eller hvilken som helst annen mann med strikketøy. Endret 2. desember 2009 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #871 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg bør kanskje ikke kombinere KG OG strikking...Blir litt vel femi muligens. Godt mulig. Du bør iallefall skjule det for en fremtidig kjæreste Jeg hadde :dåna: hvis jeg hadde funnet pappa eller hvilken som helst annen mann med strikketøy. Nå så jeg for meg faren min med strikketøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #872 Del Skrevet 2. desember 2009 Bah, jeg må pakke i morgen. Liker ikke å pakke, men liker å reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #873 Del Skrevet 2. desember 2009 Bah, jeg må pakke i morgen. Liker ikke å pakke, men liker å reise Hvor skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #874 Del Skrevet 2. desember 2009 Til hovedstaden. Skal besøke en venninne Og kanskje handle noen gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #875 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg får middagsbesøk i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #876 Del Skrevet 2. desember 2009 Til hovedstaden. Skal besøke en venninne Og kanskje handle noen gaver. Så koselig da. Blir du lenge eller? Jeg får middagsbesøk i morgen Jeg liker middagsbesøk Hvem er det som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #877 Del Skrevet 2. desember 2009 Så koselig da. Blir du lenge eller? Jeg liker middagsbesøk Hvem er det som kommer? Skal være der fra fredag til tirsdag. Blir koselig! Skal hilse på han jeg er gudmor til. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #878 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg liker middagsbesøk Hvem er det som kommer? En kompis. Derfor jeg har tat halve oppvaska :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Reiser du hjem før verdens mektigste mann kommer piffy? Endret 2. desember 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #880 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Er der fra fredag til tirsdag. Edit: Når du redigerer ditt innlegg, kitten, så må jo jeg endre svaret Endret 2. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå