Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest WildRider
Hvor kjapt løper du 5 km? Kristian82 lurer på hvem som hadde vunnet. :nigo:

Hm... Det vet jeg faktisk ikke, du. Har jeg aldri tenkt over... Jeg kan ta tiden en dag da, når den %¤#%=¤ snøen har smeltet litt vekk så jeg kan bruke skogsstiene igjen uten å risikere å falle og ødelegge dette supermodell ansiktet :sjarmor::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Det vet jeg faktisk ikke, du. Har jeg aldri tenkt over... Jeg kan ta tiden en dag da, når den %¤#%=¤ snøen har smeltet litt vekk så jeg kan bruke skogsstiene igjen uten å risikere å falle og ødelegge dette supermodell ansiktet :sjarmor::fnise:

Du skjønner det at K82 bruker å bli forbiløpt av noen middelaldrene damer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Du skjønner det at K82 bruker å bli forbiløpt av noen middelaldrene damer. :fnise:

Aaaaaaha, derfor han "utfordrer" fremmende på nettet til et fiktivt race for å se om han kunne vinne det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ebay?? :sjokkert:

Jeg trenger da ikke kjøpe noe mannfolk :snurt:

Kristian82 skulle ønske at noen ville kjøpe han. :snurt: Gjerne en dame som Middelfart forresten...Kanskje hun er her på Kg...og liker innleggene mine? :vetikke: Bare å si Hei i alle fall. :nigo::fnise:

:fnise: Oki, liker å løpe når det er snø eller regn = rambo. Men redd for å falle jeg også. :sjenert: Ta tiden og si ifra, hvor i landet løper du?

:cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaha, derfor han "utfordrer" fremmende på nettet til et fiktivt race for å se om han kunne vinne det? :fnise:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snurt::fnise: Svar på innlegget mitt ovenfor :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Jeg liker også å løpe hele året rundt, men i år hadde jeg noen dævelsk glatte sko, kom jo ikke opp bakken uten å knee meg i haka omtrent :sur:

Jeg løper blant Vestlandets vakre fjell og fjorder, jeg. I bratt og ulendt terreng, med masse bratte og tunge bakker = enda mer rambo :sjarmor:

Hvor løper du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også å løpe hele året rundt, men i år hadde jeg noen dævelsk glatte sko, kom jo ikke opp bakken uten å knee meg i haka omtrent :sur:

Jeg løper blant Vestlandets vakre fjell og fjorder, jeg. I bratt og ulendt terreng, med masse bratte og tunge bakker = enda mer rambo :sjarmor:

Hvor løper du da?

:hakeslepp: såpass ja. :snurt: Jeg løper en skogsti på 5 km...med noen bakker..østlandet. :sjenert::snurt:

:troest: K82. Kan ikke være lett :fnise:

Nei :sukk:

Jeg heier på WildRider. No offence, K82. :opplyser:

Nå ble jeg skuffet...Du vet kristian82 sliter med å bli løpt forbi av gamle tykke damer, og likevel unner du ikke kristian82 en seier :hakeslepp: Wildrider slår jeg aldri, men at du ikke kunne heie på meg en gang. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest WildRider
:snurt::fnise: Svar på innlegget mitt ovenfor :opplyser:

Prøver du å kommandere meg til ting?! Åh, kom hit søtnos så skal jeg vise deg hvordan det skal gjøres... :pisk: :pisk: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du å kommandere meg til ting?! Åh, kom hit søtnos så skal jeg vise deg hvordan det skal gjøres... :pisk: :pisk: :fnise:

:hoho: :hoho:

Stjerne i margen til WildRider :tommelopp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...