Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du har en mus med hjul, holder du CTRL-tasten nede og ruller med hjulet for å zoome inn eller ut.

Hvis du klikker på Endre zoomenivå-knappen , veksler den mellom 100 %, 125 % og 150 % for å gi en rask forstørrelse av websiden.

Du kan bruke tastaturet for å øke eller redusere zoomverdien i trinn på 10 prosent. Hvis du vil zoome inn, trykker du CTRL+(+). Hvis du vil zoome ut, trykker du CTRL+(-). Hvis du vil gjenopprette zoom til 100 prosent, trykker du CTRL+0.

Var denne informasjonen nyttig?Tilbakemelding fra kunder: Vanlige spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har en mus med hjul, holder du CTRL-tasten nede og ruller med hjulet for å zoome inn eller ut.

Hvis du klikker på Endre zoomenivå-knappen , veksler den mellom 100 %, 125 % og 150 % for å gi en rask forstørrelse av websiden.

Du kan bruke tastaturet for å øke eller redusere zoomverdien i trinn på 10 prosent. Hvis du vil zoome inn, trykker du CTRL+(+). Hvis du vil zoome ut, trykker du CTRL+(-). Hvis du vil gjenopprette zoom til 100 prosent, trykker du CTRL+0.

Var denne informasjonen nyttig?Tilbakemelding fra kunder: Vanlige spørsmål

:klappe::hoppe:

Jeg kan det faktisk hvis jeg har mus med scroll på. Og nå kan jeg uten også.

Thank you!!

Forresten, helt perfekt skriftstørrelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg klarte å hjelpe? :fnise:

:jepp: Man kan det om man har scrollemus. Jeg har opera, så jeg ser helt nederst i høyre hjørne hvor mye prosent jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...