Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

:overrasket: Det høres litt skummelt ut egentlig. Gikk de sin vei etter at du hadde kjeftet på dem?

:Nikke:

Det var litt ekkelt for det er jo så mørkt ute. Jeg ser jo ikke dem, men de kan jo se meg veldig godt..

Så plutselig bare noe som rørte jeg utenfor. Bra jeg ikke nettopp var kommet ut av dusjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokkert:

For noen drittunger Bahia! Jeg hadde kasta frukt etter dem, vist rompe eller gjort noe så de aldri hadde turt å komme tilbake.

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Det var litt ekkelt for det er jo så mørkt ute. Jeg ser jo ikke dem, men de kan jo se meg veldig godt..

Så plutselig bare noe som rørte jeg utenfor. Bra jeg ikke nettopp var kommet ut av dusjen :fnise:

Det tror jeg du kan være glad for ja.

Det er skikkelig frekt å stirre inn til folk, men de var nok bare noen uoppdragne drittunger.

Var kakaoen god? (Referere til facebook).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du kan være glad for ja.

Det er skikkelig frekt å stirre inn til folk, men de var nok bare noen uoppdragne drittunger.

Var kakaoen god? (Referere til facebook).

:jepp: den var veldig god. Godt med kakao etter å ha vært ut i kulden.

Har dere hverandre på facebook?

:jepp:

Jeg, TK, Mia, trulta og NoAngel la hverandre til på facebook etter du "forsvant" i tilfelle noen andre skulle forsvinne også :opplyser:

Bare send navnet ditt på PM om du også vil legges til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det blitt av alle sammen?!

Så du fant dagboken min. :nigo:

:velkommen:

Vi er litt her og litt der, men snikk-snakktrådene våre er stengt. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg tør :sjenert:

Trulta torde heller ikke først, for hun ville bare bli tenkt på som trulta :opplyser:

Men hun hadde Mia på facebook fra før av og da fant hun ut hvem jeg og TK var og snoket på profilene våre :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næ, så søte dere er :hjerte:

Vi er jo alltid søte :hjertesmil:

Nå føler jeg at jeg tok komplimentet til noen andre her :sjenert:

Hvor er det blitt av alle sammen?!

Titt ej, her er jeg :vinke:

Jeg vet ikke om jeg tør :sjenert:

Jooooa

Trulta torde heller ikke først, for hun ville bare bli tenkt på som trulta :opplyser:

Men hun hadde Mia på facebook fra før av og da fant hun ut hvem jeg og TK var og snoket på profilene våre :lur:

Jeg var på ferie når dere ble venner, men fant dere frem ved å snike litt i Mia sin profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tenker på dere som Trulta, Bahia etc her inne selv om jeg har dere på facebook. :opplyser:

Samme her :opplyser:

Jeg vil jo på en måte være anonym, jeg skriver jo mye veldig privat på KG :gjeiper:

:Nikke: Det forstår jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på dere som Trulta, Bahia etc her inne selv om jeg har dere på facebook. :opplyser:

Husker jeg måtte tenke ett par sekunder før jeg skulle sende en gave til Bahia på FB :fnise:

Så jeg tenker på dere som nicket ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen, til Mias store gutt :blåse:

Har han hatt en fin dag?

Fått kake og gaver?

:helen: han har hatt en fin dag ja! Kake spiste vi på lørdag, så det har han ikke fått. Men han har fått masse gaver! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...