Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvor lang tid det går før vi får klager på dagbøkene jeg.

Meg og. Har ikke lyst å være med å bidra at folk får stengt dagbøkene de har jobbet hardt med. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og. Har ikke lyst å være med å bidra at folk får stengt dagbøkene de har jobbet hardt med. :sukk:

De stenger nok bare våre dagbøker. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For positiv? Altså, av alle ting av større betydning i livet, så skal man la hele dagen ødelegges fordi et nett-forum legges ned? DA har dere for små problemer!

*tusler til en tråd hvor folk er litt gladere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For positiv? Altså, av alle ting av større betydning i livet, så skal man la hele dagen ødelegges fordi et nett-forum legges ned? DA har dere for små problemer!

*tusler til en tråd hvor folk er litt gladere*

:dåne: Tull argumentasjon. I følge den logikken kan folk bare holde kjeft og klage/ :sukk: for noe som helst da, siden det alltid er værre ting og klage over. Jeg har større problemer enn at KG sletter innlegg, men forbeholder meg retten til å si at det er en dagligdags ting som er kjipt! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Tull argumentasjon. I følge den logikken kan folk bare holde kjeft og klage/ :sukk: for noe som helst da, siden det alltid er værre ting og klage over. Jeg har større problemer enn at KG sletter innlegg, men forbeholder meg retten til å si at det er en dagligdags ting som er kjipt! :snurt:

Jammen nå har det vært syting i HELE dag! Det er greit med en utblåsning, men hallooo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen nå har det vært syting i HELE dag! Det er greit med en utblåsning, men hallooo :)

Nja..men om en solbrun blond babe til en aerobic innstruktør gjør det slutt med meg, så må jeg få lov til å syte i mer enn 1 dag...Det de gjorde på snikk snakk blir noe av det samme...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Bahia: Jeg har hatt eksamen i dag, så min dag har ikke vært den beste. Det gikk dessverre ikke så bra som jeg hadde ventet på eksamen, men men. Det er lite å gjøre med det nå. Dessuten kan det jo være at jeg er for pessimistisk også.

Nå skal jeg imidlertid legge det bak meg, og nyte at jeg har juleferie. :nigo: Foreløpig feirer jeg det med en kopp :kaffekopp::sjokolade:.

En kjøkkenvifte som blåser luften der den selv vil ja. Det høres ikke bra ut. Lite kult å komme ut av dusjen og lukte mat. :fnise:

Vet du noe om når det blir fikset? Og blir det dyrt for dere, eller går det under noen form for garanti?

Vinteren har kommet til Bergen også. Heldigvis er betyr det her strålende :sol: men det er :fryser: ute.

Når får dere vite eksamensresultatet da? Er ikke sikkert det gikk dårlig selv om du føler det :) Jeg krysser fingrene :nigo:

Takstmannen sa at ventilasjonen måtte gjøres noe med. Det har heldigvis ikke blitt fuktskader i leiligheten. Vi skal sende inn krav til eierskifteforsikringen, siden det er forrige eier som har fiklet med ventilasjon :)

Ja jeg mistet lysten til å være her. Som jeg skrev i K sin dagbok føler jeg at vi blir litt motarbeidet.. først The Kitten angående engelsken.. og de trådene vi hadde på snikk-snakk.. vi holdt oss jo bare der! Skjønner ikke at det skal plage så jævla mange.

Skjønner heller ikke at det skal plage folk.

Må stikke innom K82 sin dagbok jeg også da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får dere vite eksamensresultatet da? Er ikke sikkert det gikk dårlig selv om du føler det :) Jeg krysser fingrene :nigo:

Takstmannen sa at ventilasjonen måtte gjøres noe med. Det har heldigvis ikke blitt fuktskader i leiligheten. Vi skal sende inn krav til eierskifteforsikringen, siden det er forrige eier som har fiklet med ventilasjon :)

Skjønner heller ikke at det skal plage folk.

Må stikke innom K82 sin dagbok jeg også da :jepp:

:vinke: Bahia :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja..men om en solbrun blond babe til en aerobic innstruktør gjør det slutt med meg, så må jeg få lov til å syte i mer enn 1 dag...Det de gjorde på snikk snakk blir noe av det samme...:fnise:

Du altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bahia: Hva søren har den forrige eieren gjort med ventilasjonen? :klø:

Vi får svaret om tre uker tror jeg. De kommer før jul i alle fall. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahia: Hva søren har den forrige eieren gjort med ventilasjonen? :klø:

Vi får svaret om tre uker tror jeg. De kommer før jul i alle fall. :opplyser:

Si det...

Det er koblet sånn at kjøkkenvifta blåser all matos inn på badet, mes ventilasjonen på badet blåser all fuktighet i walk-in garderoben vår.

---------------------------------------

:kjefte:

Nå sto det nettopp 2 gutter på rundt 12-13 år og hang over verandagjerdet vårt og tittet inn i stua på meg!!!!!

De sto på plenen vår!

Jeg tok opp vinduet og sa at de sto på vår eiendom. "vil du at vi skal flytte oss?", spurte de. "Ja, selvfølgelig! dere står på MIN plen og henger over MITT verandagjerde og titter inn MIN stue. Det er ikke pent å stå å kikke inn til andre mennesker" :kjefte: :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det...

Det er koblet sånn at kjøkkenvifta blåser all matos inn på badet, mes ventilasjonen på badet blåser all fuktighet i walk-in garderoben vår.

---------------------------------------

:kjefte:

Nå sto det nettopp 2 gutter på rundt 12-13 år og hang over verandagjerdet vårt og tittet inn i stua på meg!!!!!

De sto på plenen vår!

Jeg tok opp vinduet og sa at de sto på vår eiendom. "vil du at vi skal flytte oss?", spurte de. "Ja, selvfølgelig! dere står på MIN plen og henger over MITT verandagjerde og titter inn MIN stue. Det er ikke pent å stå å kikke inn til andre mennesker" :kjefte: :kjefte:

:overrasket: Det høres litt skummelt ut egentlig. Gikk de sin vei etter at du hadde kjeftet på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...