Gå til innhold

Svigerfarproblemer


Gjest gitta

Anbefalte innlegg

Gjest gitta

Hjelp, hvordan skal jeg takle min svigerfar?! Tilbrakte en uke ved hytta sammen med mine svigerforeldre i sommer. Problemene oppsto da svigerfar gikk og skulle dusje. Lydene fra badet var ikke til a ta feil av; han tok seg en runk! Jeg lot som jeg sov litt, svigermor tuslet rundt omkring og lot som ingenting... Hvordan skal jeg takle dette? Jeg klarer ikke lenger snakke med han uten at dette plager meg. En ting er at han runker, men trenger han dele dette med meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Han mente kanskje ikke å dele det med deg? Kanskje han ikke skjønte hvor godt det hørtes ut av badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, hvordan skal jeg takle min svigerfar?! Tilbrakte en uke ved hytta sammen med mine svigerforeldre i sommer. Problemene oppsto da svigerfar gikk og skulle dusje. Lydene fra badet var ikke til a ta feil av; han tok seg en runk! Jeg lot som jeg sov litt, svigermor tuslet rundt omkring og lot som ingenting... Hvordan skal jeg takle dette? Jeg klarer ikke lenger snakke med han uten at dette plager meg. En ting er at han runker, men trenger han dele dette med meg????

Vel om du ikke har tenkt å ta dette opp med han så må du bare legge det bak deg. Han har jo ikke gjort noe galt egentlig, ingen tilnærmelser til deg eller noen andre på en ufin måte.

Hva om han bare anstrengte seg litt? Når han vasket seg? Noen er jo glad i å lage lyder i dusjen/synge litt? En dusj er jo avstressende og deilig. Men du vet vel hva du hørte. Jeg skjønner dette er ubehagelig, men du må bare legge det bak deg.

Jeg hadde aldri tatt det opp med han i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ta det opp i morgen den dag. Inviter flest mulig til familiemiddag og ta det opp under middagen. Da har han ingen mulighet til å komme seg unna. Gi klar beskjed om at du ikke aksepterer sånn oppførsel på deres egen eiendom. Vær tydelig på at de skal akseptere og innrette seg etter dine regler når du er til stede, uansett hvor det måtte være.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om han runker i dusjen er da helt opp til han. Han vet kanskje ikke at du hørte det.

Og vet du at han runket i det hele tatt? Hva slags lyder var det? Noen ganger er det utrolig deilig å ta seg en dusj, og da kan jeg lage litt "mmmh..aaaahh" lyder av velbehag, selv om jeg ikke onanerer på noe som helst vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...