Gå til innhold

"Usynlig" forumdeltager!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ny (dvs, vært svært så aktiv i perioder i løpet av et par år, bare med andre nick), og er sikkert ganske "usynlig".

Det gjør jo ikke noe :)

Kommer sikkert an på hva man vil - noen har veldig behov for (eller bare synes det er gøy) å bli veldig godt kjent med andre her inne, andre leser innlegg og er ikke like aktive skriftlig, osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Og det er jo bare naturlig at vi har forskjellige interesser her inne; noen er her mest for debattenes skyld, andre er mest interessert i leik og fjas, noen liker å si det de mener og andre foretrekker å betrakte i det skjulte, noen er opptatt av å skaffe ny bekjentskaper, andre ikke. Det er jo veldig bra at det er plass til oss alle, uansett hvilke interesser vi måtte ha!

Det var voldsomt..... så utrolig enig vi er da! Dere sa igjen det jeg hadde tenkt å si. *damnit*

Kanskje vi burde starte en (tre)enighet? :rosaengel::ler:

Skrevet

jeg har jo etterhvert fått mange innlegg, men jeg har vel vært medlem siden jan i fjord tror jeg. men det er stort sett bare her inne jeg skriver, og i perioder en del på vi som sørger. ellers bare ser jeg over og leser det jeg synes virker interesant. men jeg er nok ganske anonym ja. har litt kontakt med en annen bruker her inne. jeg føler ikke for og legge meg opp i de person diskusjoene som startes innimellom, for jeg kjenner ikke godt nok til hva som skjer alle andre steder til og diskutere sånt.

Skrevet

Meget anonym/usynlig jeg og!! Men jeg er ganske ny her, og jeg leser (og gapskratter) mer enn jeg kommenterer.

Stortrives her inne, og blir stort sett i godt humør når jeg leser innleggene til ALLE....både de "usynlige" og de "proffe" :kyss:

Skrevet

Er vel en av de mer "usynlige" jeg også da, men følger med må dere tro!!

Og er såpass erfaren og "gammel" at jeg lar skrikerungene dure ivei og får meg en god latter innimellom og tenker mitt. Sjelden jeg lar meg hisse opp lenger og tar det meste med humor.

Ellers syns jeg trådene med "mat-nyttige" tips er interessanne - mat,bøker, reiser, innredning osv.-alltid noe man kan ta med seg - pluss at man blir aldri utlært når det gjelder samliv og relasjoner mellom mennesker. - Og kanskje noen nyttige sminke-tips i ny og ne.

Gjest Niniel
Skrevet
Nå hadde jeg egentlig ikke tenkt til å svare på denne tråden, for det var faktisk allerede svart med gode poeng som jeg hadde tenkt å si.

Meeeen, jeg hadde bare tenkt å si min teori til at hvorfor jeg er så usynlig:

1. Jeg skriver bare innlegg når jeg har noe fornuftig å si

2. Det jeg sier er så innmari fornuftig og alle er så enige, at absolutt ingen kan bli irritert på meg

:sjarmor::briller:

Jeg bare sier meg enig, og melder meg inn i usynlig-klubben! :briller:

Gjest Alive
Skrevet

Hei til alle usynlige.....: DERE TAR HELT FEIL!!!!!

Jeg har skummet gjennom tråden og husker alle nickene, noen av dere føler jeg nesten som jeg kjenner....

Tror kanskje det vi har felles er at vi ofte skriver innlegg uten å "snakke" til/med noen. Blir ikke nevnt noen gang, er vel derfor man føler seg litt usynlig... :roll:

Blir med i denne klubben jeg!!!

Kanskje vi skulle starte en tråd der vi ramset opp alle vi husket?

Gjest Solskinn
Skrevet
Kanskje vi skulle starte en tråd der vi ramset opp alle vi husket?

Nei!

Tenk på de du glemmer, da føler man seg enda mer glemt og usynlig! Ingen nevnt, ingen glemt er bedre! Du ga oss jo alle ett kompliment da du sa vi ikke er usynlige :D

Gjest Alive
Skrevet

Jo, jeg ser absolutt fornuften i det Solskinn :wink:

Skrevet
Freaky: ytterst sjarmerende avatar du har! Din egen katt?

:D Takk!!!

Nei, det er ikke min katt, men den var så morsom, så jeg gjorde den til "min" likevel.

Hva med katten du har da Miew? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...