Gjest Solskinn Skrevet 26. mai 2003 #1 Skrevet 26. mai 2003 Hei alle! Er det flere enn meg som henger her på KG mye mer enn antall innlegg gjenspeiler? Jeg har vært her i godt over et år nå, men jeg tror ikke det er noen som ville merket om jeg ble borte. Jeg syns det er helt ok, jeg har ikke tid til å være så aktiv som visse, det eneste kjipe er når man skriver i en tråd, men blir oversett fordi folk bare "snakker" med de de er nærmest, liksom. En tråd for oss som er nesten anonyme!
Gjest Missuganda Skrevet 26. mai 2003 #2 Skrevet 26. mai 2003 Kg gjenspeiler samfunnet forøvrig. Noen er mer fremtredende og taletrengende enn andre
L@dy Skrevet 26. mai 2003 #3 Skrevet 26. mai 2003 He,he...jeg har vært på KG siden "tidenes morgen", men som deg har jeg ikke uhorvelig mange innlegg. Jeg leser mye mer enn jeg skriver, og blir nok derfor ganske anonym. Er vel litt sånn "et snikende ullteppe"...
Gjest Étoile Skrevet 26. mai 2003 #4 Skrevet 26. mai 2003 Hei alle! Er det flere enn meg som henger her på KG mye mer enn antall innlegg gjenspeiler? Jeg har vært her i godt over et år nå, men jeg tror ikke det er noen som ville merket om jeg ble borte. Jeg syns det er helt ok, jeg har ikke tid til å være så aktiv som visse, det eneste kjipe er når man skriver i en tråd, men blir oversett fordi folk bare "snakker" med de de er nærmest, liksom. En tråd for oss som er nesten anonyme! Skjønner godt hva du mener, føler det er en del grupperinger her inne. Jeg blander meg stort dett ikke inn i heftige diskusjoner, interessant å lese de, men jeg føler ikke for å kverulere så voldsomt... Jeg er vel mer en "Avhengig" KG-leser... Derfor er jeg sannsynligvis lett å overse også, legger ikke inn så veldig mange "dype" innlegg her akkurat.
Gjest Solskinn Skrevet 26. mai 2003 #5 Skrevet 26. mai 2003 Det fine med å være avhengig KG-leser er at man vet så mye mer enn man gir inntrykk av
Silfen Skrevet 26. mai 2003 #6 Skrevet 26. mai 2003 Det er deilig med solskinn på KG! Alt for mye sutring her som trengs å tørkes bort.
Gjest Samara Skrevet 26. mai 2003 #7 Skrevet 26. mai 2003 Er vel blant de mer usynlige jeg også tror jeg... Vet ikke om noen har lagt merke til min eksistens, og jeg er sikker på at ingen ville savne meg om jeg forsvant. (Må kanskje legge til at jeg er ganske ny her.) Synes nå uansett det er mye interesant å lese :D, og kanskje blir jeg bedre kjent med noen etterhvert?
Gjest Solskinn Skrevet 26. mai 2003 #8 Skrevet 26. mai 2003 Det er deilig med solskinn på KG! Alt for mye sutring her som trengs å tørkes bort. ooh! takk Det har vært ganske slitsomt nå i mai, syns jeg, alt for mye regn å jabe bort!!!
LilleBille Skrevet 26. mai 2003 #9 Skrevet 26. mai 2003 Herlig med en tråd for oss som ikke er "av de hotteste". For det er mange av oss som ikke regnes med i den "indre" sirkel. Som det blir "snakket over hodet på" i en del tråder... Vi som leser - kommenterer litt men ikke havner i de helt store diskusjonene. Vi er vel egentlig i flertall - men vi synes ikke så mye... (Selv om det har blitt en del innlegg på meg etterhvert - ) Så ønsker alle (oss) litt mer anonyme en riktig god dag...
Kreps Skrevet 26. mai 2003 #10 Skrevet 26. mai 2003 Det fine med å være avhengig KG-leser er at man vet så mye mer enn man gir inntrykk av Ja ikke sant føler meg usynlig ibladt jeg også, men jeg får da endel med meg.... gidder ikke anstrenge meg for og bli "husket" heller. Eller og være enige i alt andre sier for og bli likt. jeg sier det jeg føler når jeg føler for det. :D
Salamandra Skrevet 26. mai 2003 #11 Skrevet 26. mai 2003 Jeg er også fryktelig usynlig her.. skriver fint lite i forhold til hvor mye tid jeg bruker her.. Fint at ikke alle er som oss, ellers kunne det fort bli litt kjedelig..
Kreps Skrevet 26. mai 2003 #12 Skrevet 26. mai 2003 Fint at ikke alle er som oss, ellers kunne det fort bli litt kjedelig..
Kreps Skrevet 26. mai 2003 #13 Skrevet 26. mai 2003 Det var et forsøk på og sitere Fru Bosybody. ikke alltid like lett.....
Salamandra Skrevet 26. mai 2003 #14 Skrevet 26. mai 2003 Ville blitt stille da.. noen må jo nødvendigvis skrive noe for at vi skal lese det..
Gjest Solskinn Skrevet 26. mai 2003 #15 Skrevet 26. mai 2003 det kan fort bli litt ensformig, ja, om man skal lese de samme innleggene om og om igjen. Men det er sikkert en del å ta av, da, så vi blir nok ikke arbeidsledige med det første
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #16 Skrevet 26. mai 2003 Er ikke SÅ godt kjent rundt her på KG jeg heller, da.
Petruska Skrevet 26. mai 2003 #17 Skrevet 26. mai 2003 Er ikke SÅ godt kjent rundt her på KG jeg heller, da. Tror da du har gjort deg bemerket med mer enn 12 innlegg pr. dag siden du ble medlem Kira! Joda jeg har også lagt merke til at enkelte starter en tråd når de egentlig burde diskutere på PM, hvis man kun er interessert i enkelte brukeres mening er det vel ikke nødvendig å legge ut en tråd heller! Men som regel syns jeg det er koselig å være her! Leser også mer enn jeg skriver. Svarer gjerne hvis det er noen som ikke har fått noe svar og det er noe jeg vet litt om, eller hvis jeg synes jeg har noe å tilføye som ikke har blitt nevnt av noen andre.
Redhead Skrevet 26. mai 2003 #18 Skrevet 26. mai 2003 Jeg er også en av "de usynlige". Er innom daglig, men har ikke noen omgangskrets her akkurat. Likevel trives jeg her, og har fått mange tips og råd når jeg har spurt. Som jeg skrev for ikke lenge siden på Generell debatt: det er bl.a takket være KG at jeg i dag har førerkort !
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2003 #20 Skrevet 26. mai 2003 Jeg bare skjønner ikke hvordan dere klarer å la være å svare på visse innlegg? Eks hvis noen spør om noe og dere vet svaret? Eller hvis noen sier no dere vet er feil eller synes er helt horribelt. Har aldri klart å være stille, jeg! Ikke på skole og ikke på KG! :D Jeg skriver ganske mye, men er allikevel rimelig usynlig. Føles ihvertfall sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå