Gå til innhold

"Usynlig" forumdeltager!?


Gjest Solskinn

Anbefalte innlegg

Gjest Samara

Skriver litt jeg også (har jo blitt noe på den korte tiden), men som du sier DonPedro så kan man jo føle seg litt usynlig likevel. Jeg har iallfall lagt merke til deg (etter den fine Grønlands debatten :blunke: ). Du virker som en meget bereist person.

Har lagt merke til flere som har skrevet i denne tråden jeg. :D

Synes iallfall alle som har noe å bidra med bør hive seg ut i debattene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns nå de fleste av dere som har svart her slettes ikke er så usynlige at det gjør no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel melde meg inn her jeg da! :kul:

Jeg også :wink:

Har nok ikke bidratt med så mange dype innlegg her jeg heller,

men plukket opp utrolig mange nyttige tips. Spesielt på

bryllupsforumet har jeg vært mye da jeg snart skal gifte meg.

Det har vært til uvurdelig hjelp i planleggingen :D Tusen takk!!

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DonPedro: ofte er min mening representert av andre brukere, eller spørsmålet er besvart av andre. Da ser jeg ikke noe poeng i å svare. Men jeg svarer selvsagt hvis noen skriver noe jeg vet ikke stemmer, også hender det at spørsmål blir stående lenge uten at noen svarer. Da svarer jeg hvis jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig å være litt usynlig jeg...

...og hoppe frem akkurat når det passer meg.

hæhæ...hæhæ...vart du skræmt no....?

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig man kan gjøre seg så usynlig som man bare vil. Det gjelder å holde seg konform og ikke banne :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig man kan gjøre seg så usynlig som man bare vil. Det gjelder å holde seg konform og ikke banne :blunke:

Enig med du! :)

Men naa vil jeg ikke vaere saa super usynlig lengre...Vil nemlig ha flere fargede symboler under nick'et mitt! Kall meg status jeger...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Bertha ; du er så morsom at du er umulig å overse din simple pærebruslagernøkkeltyv !

Kira, Donpedro og dere andre, jeg har sett dere også !

Men ellers er jeg forøvrig enig i at man lett kan føle seg oversett her inne.

Særlig når man kommer med noe midt i en diskusjon mellom to eller tre andre brukere som ofte diskuterer sammen.

Hilsen en til "usynlig" bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg på her jeg også!

Jeg driver mest rundt og leser og småkommenterer.

Nå har jeg fått ett veldig busy RL,så jeg har ikke så mye tid her inne.

Men er det ikke sånn på alle forum da?

Hvis du ikke er populær eller veldig aktiv så gidder ingen å svare på spm dine?

Synes det gjelder både meg selv og andre.

Eller man kan sjokkere,kverulere,flørte eller banne mye.

Da er man garantert oppmerksomhet. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn
Jeg bare skjønner ikke hvordan dere klarer å la være å svare på visse innlegg? Eks hvis noen spør om noe og dere vet svaret? Eller hvis noen sier no dere vet er feil eller synes er helt horribelt.

Det er ofte ikke noe problem, for det er noen andre som har svart för meg, jeg gidder som regel ikke svare med mindre jeg har noe nytt å bidra med.

Noen ganger gidder jeg dessuten ikke skrive fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å få noen svar, uansett. Når det er mange i samme "gjengen" i den tråd vies det som regel liten oppmerksomhet til andre. Greit nok det, men da gidder ikke jeg å bruke tid på det heller, ikke sant! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mzfire

Jeg er her ofte og jeg har lagt merke til dere. Blant annet Petruska, Kira, Donpedro, Samara, Babyface og du siste hva het du igjen ? :) Myagi :) Og jeg kjenner dere andre igjen også. Men jeg er enig i at dere ikke syns så mye nei. Men bare vent det kommer etterhvert. Og det blir noe annet om man blir kjent og finner tonen og snakker sammen privat via PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor usynlig jeg oppleves av andre. Har jo skrevet en del innlegg, men diskuterer skjelden "heftig", så jeg tror ikke jeg er så lett å legge merke til. Men kanskje jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er enig i at dere ikke syns så mye nei. Men bare vent det kommer etterhvert.

Jeg tror ikke "det kommer etterhvert", for jeg har vært her så og si daglig i halvannet år. :wink: Jeg synes som oftest det er vel så artig å følge med i debattene som å skrive selv, men jeg slenger da inn et innlegg i ny og ne. Faktisk har jeg jo drøyt 750 innlegg. Dessuten synes jeg det er unødvendig å legge inn et innlegg dersom jeg har samme mening som ørten andre i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til; det som gjør at noen av de med mange innlegg får det er jo fordi de svarer på en del av disse lekene her inne på "snikk snakk". Lekene går ofte ut på å skrive et ord og det drar jo antall innlegg veldig fort opp dersom man er aktiv. Ergo ser det ut som man er veldig aktiv på KG, mens mesteparten av innleggene bare er tull. (Misforstå meg rett, jeg har ingenting i mot at folk holder på med dette!) Minnie Emmerdale skal ha honnør for at hun har så mange innlegg uten å delta i alle disse lekene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...