Gå til innhold

"Usynlig" forumdeltager!?

Anbefalte innlegg

Skrevet
"snikende ullteppe"

Forøvrig en meget god drink! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg også usynlig og dermed berettiget til å delta i denne tråden...

Ingen som legger merke til meg.... :cry:

Jeg har ikke fått så mye som en hat-pm i hele mitt liv... Kanskje jeg er for snill? Men i går ble jeg sensurert for første gang i mitt liv!! Jeg er så stolt!

Hehe!!

MissS

Skrevet

Forøvrig en meget god drink!

Ha,ha...skål! :ler:

Gjest Donna
Skrevet

En tråd for de usynlige .....Jeg også vil være med :hoppe: .....!!! Jeg forsvinner liksom litt i mengden tror jeg :roll: ...jeg er rett og slett for snill .....ikke sender jeg hat mail og ikke får jeg det heller ..(og heldigvis for det ...for det har jeg jo heller ikke lyst til egentlig! :o ) :ler:

Joda - jeg har nok skrevet en del innlegg - (bor nesten på KG jeg) :oops: :ler: ....men mye av det er jo snikk-snakk innlegg ........

Det er none faste klikker her ......og da faller man lett utenforr

Og bare så det er sagt : jeg kjenner igjen navnene til mange av dere jeg - så dere er nå ikke helt usynlige da ...... :wink:

Skrevet

:o *banker forsiktig på døren* :o

Tar dere inn nye medlemmer eller?

Jeg tror kanskje jeg er litt synlig når det er fester på SnikkSnakk og jeg kommer drassende med surfbrettet mitt. 8)

Men ellers er jeg ganske diskre..... Hvorfor? Jo fordi ofte har noen andre allerede svart det samme som jeg kunne tenkt meg å si. Synes noen ganger det er litt unødvendig å skrive det samme som andre. Så lenge det ikke er meningsmåling da....

Men kommer jeg over nye tråder, ja da! Da kan det hende at kua får sagt litt. :D

Men du verden så mye artig der er å lese her! Takket være alle oss usynlige som skriver litt nå og da. God klem til alle oss!

:briller:

Skrevet

Jeg hiver meg på bølgen...

Noen her som har sett meg??? :oops:

Har ikke lagt inn så alvorlig mye, leser mest, ler masse og irriterer meg lite, så jeg har ikke alltid behov for å si så store ord.

Det er jo også lit godt å ha et anonymt fellesskap :D

Skrevet

*lister meg inn stille slik at ingen ser meg..*

Gjest Donna
Skrevet

Jada Mjau - du er sett - og rumpa til Kreps også :wink: og den surfende kua Litago ...og Bertha .....(vi må snart ha en ny englefest tror jeg ..og vi kan jo prøve å hukke tak i noen nyere englemedlemmer også .....).....og ...ja ......dere fleste :D

Skrevet

*svusj!* Her er jeg!

Hørte jeg "englefest"? :briller:

Gjest Samara
Skrevet

Englemedlem?? Huff, er visst virkelig utenfor jeg...

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg vil også være med....

Er nok stort sett usynlig her inne tror jeg, men alle dere andre som er usynlige - jeg har lagt merke til dere alle sammen :Nikke:

*drar usynlighetskappen tettere rundt meg, slik at ikke engang tærene peker utenfor*

Skrevet
Jeg føler meg også usynlig og dermed berettiget til å delta i denne tråden...

Ingen som legger merke til meg.... :cry:

Jeg har ikke fått så mye som en hat-pm i hele mitt liv... Kanskje jeg er for snill? Men i går ble jeg sensurert for første gang i mitt liv!! Jeg er så stolt!

Hehe!!

MissS

Søt du MisS! :D

Må nok melde meg inn i usynligklubben jeg og ja.

Skrevet

Nå hadde jeg egentlig ikke tenkt til å svare på denne tråden, for det var faktisk allerede svart med gode poeng som jeg hadde tenkt å si.

Meeeen, jeg hadde bare tenkt å si min teori til at hvorfor jeg er så usynlig:

1. Jeg skriver bare innlegg når jeg har noe fornuftig å si

2. Det jeg sier er så innmari fornuftig og alle er så enige, at absolutt ingen kan bli irritert på meg

:sjarmor::briller:

Skrevet

Usynlig ja..... Jeg kommer bare snikende inn avogtil, er nok av de anonyme ja........ :blunke:

Skrevet

:vinke: JEG VIL....JEG VIL også melde meg inn i klubben. Føler meg litt usynlig jeg også.

Nå har jeg lest gjennom tråden her, og jeg har lagt merke til og kjenner igjen de fleste med innlegg her.........så dere er ikke usynelig for meg mine venner :D

Skrevet

Kan jeg også få være med?

Er ganske ny her på KG, men har fått med meg at noen er MYE mer aktiv enn andre ja... Det er jo fint, og skaper mange morsomme tråder. Men, det er jo litt kjedelig når de snakker over hodet på en da..

Jeg tar det piano her inne. Tiden begrenser aktiviteten min, men har jeg litt sufretid til overs, går turen ofte til KG. :Hehe:

Skrevet

Ja, jeg melder meg også inn i denne klubben! :blunke:

Er ikke enkelt å bli oversett fordi man ikke skriker høyest, nei.

Freaky: ytterst sjarmerende avatar du har! Din egen katt?

Gjest Solskinn
Skrevet

Det er hyggelit å se at så mange föler seg hjemme her!

-og at noen har sett poenget med hvorfor jeg egentlig startet tråden, Babyface og Melian, dere skrev akkurat det jeg tenker om saken! :D

Jeg syns det er flott at det er plass til alle her!

Skrevet
Jeg synes det er flott at det er plass til alle her!

Enig! Og det er jo bare naturlig at vi har forskjellige interesser her inne; noen er her mest for debattenes skyld, andre er mest interessert i leik og fjas, noen liker å si det de mener og andre foretrekker å betrakte i det skjulte, noen er opptatt av å skaffe ny bekjentskaper, andre ikke. Det er jo veldig bra at det er plass til oss alle, uansett hvilke interesser vi måtte ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...