Gå til innhold

Material girl?


Gjest Martine :)

Anbefalte innlegg

Gjest Martine :)

Jenter liker å få ting, jenter liker å bli spandert på, jenter liker å få dyre gaver..

Eller?

Jeg er en av dem som liker det litt for godt, jeg blir til og med sjarmert av det og kan bli betatt av fyren bare han gir meg noe fint, eller spanderer noe dyrt eller ofte.

Altså, misforstå meg rett, jeg blir jo ikke forelsket hvis jeg får et dyrt armbånd. Det er ikke det jeg mener. Men jeg tror det er ganske enkelt å "kjøpe" meg.

En gutt jeg holder på med var i syden nettopp og kom hjem med en parfyme til over 1000 kr til meg. Da tenkte jeg med en gang "oi, han å virkelig like meg som kjøper så dyr parfyme til meg"

Har jeg blitt en material girl?

Er det mange som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både kjæresten og jeg er studenter, så den luksusen har jeg aldri blitt vant til ;) Jeg er mer glad i oppmerksomhet jeg, og om jeg får noe, blir jeg bare stressa og må gi noe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg kan rett og slett bli litt ille berørt hvis folk gir meg dyre gaver sånn helt ut av det blå.

Mulig jeg er for kynisk, men jeg kan da tenke at vedkommende har baktanker med gaven. Eller at jeg føler at jeg må gjengjelde gesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter liker å få ting, jenter liker å bli spandert på, jenter liker å få dyre gaver..

Eller?

Jeg er en av dem som liker det litt for godt, jeg blir til og med sjarmert av det og kan bli betatt av fyren bare han gir meg noe fint, eller spanderer noe dyrt eller ofte.

Altså, misforstå meg rett, jeg blir jo ikke forelsket hvis jeg får et dyrt armbånd. Det er ikke det jeg mener. Men jeg tror det er ganske enkelt å "kjøpe" meg.

En gutt jeg holder på med var i syden nettopp og kom hjem med en parfyme til over 1000 kr til meg. Da tenkte jeg med en gang "oi, han å virkelig like meg som kjøper så dyr parfyme til meg"

Har jeg blitt en material girl?