Gå til innhold

Material girl?


Gjest Martine :)

Anbefalte innlegg

Gjest Martine :)

Jenter liker å få ting, jenter liker å bli spandert på, jenter liker å få dyre gaver..

Eller?

Jeg er en av dem som liker det litt for godt, jeg blir til og med sjarmert av det og kan bli betatt av fyren bare han gir meg noe fint, eller spanderer noe dyrt eller ofte.

Altså, misforstå meg rett, jeg blir jo ikke forelsket hvis jeg får et dyrt armbånd. Det er ikke det jeg mener. Men jeg tror det er ganske enkelt å "kjøpe" meg.

En gutt jeg holder på med var i syden nettopp og kom hjem med en parfyme til over 1000 kr til meg. Da tenkte jeg med en gang "oi, han å virkelig like meg som kjøper så dyr parfyme til meg"

Har jeg blitt en material girl?

Er det mange som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både kjæresten og jeg er studenter, så den luksusen har jeg aldri blitt vant til ;) Jeg er mer glad i oppmerksomhet jeg, og om jeg får noe, blir jeg bare stressa og må gi noe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg kan rett og slett bli litt ille berørt hvis folk gir meg dyre gaver sånn helt ut av det blå.

Mulig jeg er for kynisk, men jeg kan da tenke at vedkommende har baktanker med gaven. Eller at jeg føler at jeg må gjengjelde gesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter liker å få ting, jenter liker å bli spandert på, jenter liker å få dyre gaver..

Eller?

Jeg er en av dem som liker det litt for godt, jeg blir til og med sjarmert av det og kan bli betatt av fyren bare han gir meg noe fint, eller spanderer noe dyrt eller ofte.

Altså, misforstå meg rett, jeg blir jo ikke forelsket hvis jeg får et dyrt armbånd. Det er ikke det jeg mener. Men jeg tror det er ganske enkelt å "kjøpe" meg.

En gutt jeg holder på med var i syden nettopp og kom hjem med en parfyme til over 1000 kr til meg. Da tenkte jeg med en gang "oi, han å virkelig like meg som kjøper så dyr parfyme til meg"

Har jeg blitt en material girl?

Er det mange som meg?

Wow...

Jeg er så motsatt. Du kjenner jo ikke disse småguttene her, så hvis du blir betatt og er lett å kjøpe ut i fra få dates, vel... det sier nå sitt.

Det sier ikke at han bryr seg mer om deg, haha... det sier egentlig ingenting bortsett fra at han liker å bruke penger, og klarer å tenke seg til å kjøpe en gave eller to som ikke er fra Nille.

Personlig føler jeg meg som en h*** og blir flau, hvis jeg blir spandert på. Jeg er med andre ord ikke lett å kjøpe.

Kjenner jeg personen godt, kan det være noe helt annet, men bekjente som jeg dater får ikke kjøpe meg. nei fy flate. :ler:

Oppmerksomheter er fint... i alle varianter. Får jeg dyre gaver i begynnelsen, begynner jeg å lure.

Endret av BrunetteBarbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Det er hyggelig med omtenksomme gaver, hvis man har vært sammen en stund.

Fikk Guildwars eye of the north fra samboeren dagen det kom ut, han sto opp ekstra tidlig for å kjøpe det til meg. Eye of the north og en sjokolade. Kosta vel litt over 300 tilsammen. Var noe jeg ønsket meg siden det ble offesielt at det skulle komme.

Kanskje ikke direkte dyrt, men så utrulig koselig. Men det blir ikke noe spesielt over det om man alltid forventer at den man dater skal kjøpe masse ting til en, jeg kan heller ikke kjøpes.

Om noen heiv masse gaver etter meg så hadde jeg blitt fryktelig skeptisk og mest sannsynlig skygget unna.

Kan se for meg hvordan et forhold med en slik en ville blitt.

Om man hadde en skikkelig krangel, han hadde gjort noe jævlig eller noe i den dur, så ville han vel bare kjøpt noe med diamanter på og forventet at alt var iorden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestfrid
Jeg kan rett og slett bli litt ille berørt hvis folk gir meg dyre gaver sånn helt ut av det blå.

Mulig jeg er for kynisk, men jeg kan da tenke at vedkommende har baktanker med gaven. Eller at jeg føler at jeg må gjengjelde gesten.

Enig. Jeg føler at jeg blir forsøkt "kjøpt" på en måte og at jeg skylder noe tilbake. Men når jeg tenker etter så innser jeg at det er kanskje er jeg som er i overkant kynisk og mistenksom. For jeg kan godt finne på å gi en fin og dyr gave til en person jeg liker/er glad i uten noen andre "baktanker" enn at jeg følte at den tingen var perfekt for vedkommende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oxford
Jeg kan rett og slett bli litt ille berørt hvis folk gir meg dyre gaver sånn helt ut av det blå.

Mulig jeg er for kynisk, men jeg kan da tenke at vedkommende har baktanker med gaven. Eller at jeg føler at jeg må gjengjelde gesten.

Samme her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...