Gå til innhold

Elsker min kjære


Gjest Gjest_Redd_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Redd_*

hei.. sitter her og gråter nå og må bare lufte litt tanker og følelser og be om råd. jeg og samboren min har vært forlovet nå i 2 år og vært sammen likelenge før det. det har hele tiden vært litt tubulent men vi har altid funnet ut av ting. men for ca 1uke siden klikket det plutselig for han da jeg mistet en tallerken i gulvet hjemme han begynte og skrike og kjefte om ting som hadde skjedd for lenge siden og at jeg ikke respekterte han og hans ting å at jeg aldri kunne bli det han ville! Han sa alt det han vise såret meg, men dagen etter var alt som før igjen, vi koste oss og tok vare på hverandre. Men idag spurte jeg om han mente det han haddee sagt da vi kranglet om at han bare var med meg pga av at han jobbet i nærheten , at han skulle reise ifra meg da han byttet jobb og at han aldri hadde vært lykkelig og da svarte han bare ja, før han gikk på jobb og da ringte meg var han sur og sa jeg skulle slutte og masse og heller passe på meg selv, og vis ikke jeg ville miste han skulle jeg ha tenkt på det før..

greit jeg har kranglet med han om familien hans og at han jobber mye og andre uoverstemmelser da vi er fra 2 forskjellige verdens deler men jag har aldri trodd han var ulykkelig med meg. han holder rundt meg og sier han elsker meg og at han aldri kan elske noen andre, vi planlegger og kjøpe oss tomt og bygge drømmehuset , han sier han er stolt av meg og at jeg har blitt flink også kommer dette???

er det noe rart jeg ble sjokket, jeg gjør alt for han jeg viste han var sliten og kje men ikke at han var kje meg????? hvorfor sender han så blandete signaler? kan det være fordi han er sliten, kje og syk?? eller har han virkelig tenkt til og resie fra meg?!?! blir gal.. elsker han så høyt at jeg klarer ikke slutte og gråte å er så redd at hele magen knuter seg og jeg kaster opp.. kan ikke leve uten mannen min.. hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ikke bra ut. Kanskje du bør ta en stor bag med noen klær å reise bort noen dager uten å kontakte han så mye for å se hva som skjer?

Han mente jo tydeligvis det han sa? Kanskje han trenger litt tid for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Dette hørtes ikke bra ut:/ Men om han sier rett ut at han kommer til å forlate deg når han flytter, hvorfor vil du være sammen med han? skjønner du elsker han, men va er vits om du vet han kommer til å slå opp?

Jeg synes du burde ta en skikkelig prat med han, ikke over tlf, eller 10min før han må på jobb.. Ta en skikkelig prat, kanskje det ordner seg!!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann

Jeg syntes ikke det er greit at han truer med å forlate deg, spesielt ikke i etterkant av krangelen når han svarer såpass rett frem. Dere bør nok få dette på stell i form av en skikkelig samtale for hva dere begge vil. Letter sagt enn gjort iblant, men i slike forhold må man ta en deal or break samtale. Tror ikke det er spesielt sunt å leve i en relasjon der partneren ikke vet hva h*n vil i lengden, spesielt ikke når vedkommende hisser seg så mye opp for småting som å glippe noe i gulvet (som sannynligvis er en følge av frustrasjonen til vedkommende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hei.. sitter her og gråter nå og må bare lufte litt tanker og følelser og be om råd. jeg og samboren min har vært forlovet nå i 2 år og vært sammen likelenge før det. det har hele tiden vært litt tubulent men vi har altid funnet ut av ting. men for ca 1uke siden klikket det plutselig for han da jeg mistet en tallerken i gulvet hjemme han begynte og skrike og kjefte om ting som hadde skjedd for lenge siden og at jeg ikke respekterte han og hans ting å at jeg aldri kunne bli det han ville! Han sa alt det han vise såret meg, men dagen etter var alt som før igjen, vi koste oss og tok vare på hverandre. Men idag spurte jeg om han mente det han haddee sagt da vi kranglet om at han bare var med meg pga av at han jobbet i nærheten , at han skulle reise ifra meg da han byttet jobb og at han aldri hadde vært lykkelig og da svarte han bare ja, før han gikk på jobb og da ringte meg var han sur og sa jeg skulle slutte og masse og heller passe på meg selv, og vis ikke jeg ville miste han skulle jeg ha tenkt på det før..

greit jeg har kranglet med han om familien hans og at han jobber mye og andre uoverstemmelser da vi er fra 2 forskjellige verdens deler men jag har aldri trodd han var ulykkelig med meg. han holder rundt meg og sier han elsker meg og at han aldri kan elske noen andre, vi planlegger og kjøpe oss tomt og bygge drømmehuset , han sier han er stolt av meg og at jeg har blitt flink også kommer dette???

er det noe rart jeg ble sjokket, jeg gjør alt for han jeg viste han var sliten og kje men ikke at han var kje meg????? hvorfor sender han så blandete signaler? kan det være fordi han er sliten, kje og syk?? eller har han virkelig tenkt til og resie fra meg?!?! blir gal.. elsker han så høyt at jeg klarer ikke slutte og gråte å er så redd at hele magen knuter seg og jeg kaster opp.. kan ikke leve uten mannen min.. hjelp!!!

Jeg synes du skal gå i gang med å sortere ting. Hvis dere har bodd sammen i flere år tar det litt tid å finne ut hva som er hvems.

Hvem sin leilighet er det?

Hvordan er økonomien?

Hvis det er din leilighet og du ikke har råd til å ha den alene; start prosesen med å bytte. Hvis du har råd til å ha den alene - kast ham ut! Han har jo sagt at det er slutt - ingen grunn til at du skal huse ham da.

Hvis det er hans leilighet; finn en ny bolig og flytt så snart du kan - du trenger ikke å gi særlig forhåndsvarsel. han har jo sagt at det er slutt. Det er ingen grunn til at han også skla dirigere NÅr det er over.

Om du ikke heller skal prøve å lappe på det?

Selvsagt ikke; hvorfor skulle du ha lyst til å leve med noen som respekterer deg så lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere tror at det ikke går ann og redde forholdet?? selv om han snakker både for og i mot?? har prøvd og reise bort for noen dager før og da ble han sur i lengere tid og sa han ikke viste hvor han hadde meg.. blir gal, all fornuft sier reis men hjerte klarer ikke.. gråter nesten ved tanken på et liv uten han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig, så tror jeg ikke det ville være bra for deg å prøve å redde et forhold med en kar som ikke har noe respekt for deg. Jeg støtter forrige gjest. Forbered deg på å skille lag med ham. Prøv å finne deg en egen leilighet og kom deg vekk fra ham. Han har jo mer eller mindre gjort det slutt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj....Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde fått det der slengt i fleisen..Du bør i alle fall ta en prat med han, det kan jo hende at han rett og slett ikke har sett alvorligheten i det han har gjot. Men tror du skal være ca- 80% forberedt på at forholdet ikke står til å redde. For mest sansyneligvis så mente han det han sa, siden han bekreftet det i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nishiki

Han blir sur fordi han ikke vet hvor han har deg? Ja det smalt jo fra rette mannen.

Hvorfor gidder du være sammen med en mann som så åpenlyst er splitter pine ustabil og behandler deg som dritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk sekken din du!

Denne mannen bruker deg bare.

Jeg hadde en venninne en gang som vi kalte for edderkoppkvinnen fordi hun spant deg inn i et nett som var grusomt å komme ut av.

Din mann er en edderkoppmann. Han har ved å si at han elsker deg, og at han ikke kan leve uten deg - fått deg dit hen at du "gjør alt for ham".

Nå har han kommet så langt - det vil si - han har spunnet deg så godt inn i nettet sitt at han kan begynne å vise hvem han virkelig er. Nå sier han at han egentlig ikke bryr seg om deg, for i neste øyeblikk å si at han elsker deg, for så å si at han planlegger å gå i fra deg.

Hva gjør dette med deg - jo du sitter der og gråter - og du kommer til å gå på tå og hev og tilfredsstille alle hans ønsker i håp om at han skal bli. Hvis han kommer hjem med et smil i dag, så kommer du til å tilgi ham alt.

Hvorfor gjør han sånn?

Jo fordi det er behagelig for ham. Han liker at du er usikker fordi du da går inn for være ekstra snill med ham. Han har den fulle og hele kontrollen over deg.

Det er bare én ting han overhodet ikke har sett for seg at kan skje - og det er at du pakker sekken din og forsvinner en dag han er på jobb.

Sitat:

har prøvd og reise bort for noen dager før og da ble han sur i lengere tid og sa han ikke viste hvor han hadde meg

Og med å si dette har han dermed hindret deg i å noen gang gjøre det igjen - fordi du da er redd for at han ikke skal ta deg tilbake. Fordi han sier at han da tviler på din kjærlighet til ham. Noe som igjen gjør at du går noen ekstra meter for å vise ham hvor høyt du elsker ham og hvor mye han kan stole på deg.

Men, til syvende og sist så er det ditt eget valg. Vil du leve med denne usikkerheten, og være hans følelsesmessige slave - eller vil du leve et liv i trygghet og bli respektert?

Jeg kan ikke si hva du vil ha det best med, jeg vet bare hva jeg hadde gjort.

Jeg hadde pakka sekken og fått meg nytt hemmelig telefonnummer.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...