Gå til innhold

er det noen som kan hjelpe meg ?


Gjest Gjest_dame-80_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_dame-80_*

Lurer på egentlig par ting , jeg og min ex gjorde det slutt for ca 1 måned sia. Var sammen i ca. 1år. Vi har bare snakket så vidt sammen på messenger bare sånn overfladiske ting. For å informere så har ikke han like mye sosialt nettverk som jeg har rundt meg. Da vi var sammen var det meste mine vennekrets som kom på fest besøk.

Jeg har forsatt liggende noe småting hos han som jeg må hente hos han. Han sendte meg melding sist søndag og lurte på om jeg ville komme å henta tinga mine, men jeg kunne ikke så jeg sa nei , men sendte han melding om at jeg kunne komme idag fikk da svar at det ble litt vasnkelig idag men at jeg kunne komme imorgen eller torsdaghan skulle ta kontakt. Hva er greia prøver han å si at han er så opptatt han også eller at han skal ha damebesøk så da kan ikke jeg komme??? for barnslig syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kan vel ha andre planer han også.

Mer barnslig å begynne å lure på dette.

Jeg ville ikke ha tenkt på det i det hele tatt, men innrettet meg etter når det passet for ham.

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Bare en tanke, men det kan faktisk hende han er opptatt med jobb, venner, familie, hobby +++++ Synes det er rart at du i det hele tatt henger deg opp i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_dame-80_*

Fordi jeg vet at han ikke har egentlig så mye å gjøre bortsett fra trening og jobb til kl 17.00. Vi var sammen dag inn og ut rett etter at han var ferdig på jobb så syns det er litt rart .Han er vel hjemme på kvelden, han ba meg komme igåt mellom 21-22 men jeg var på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du plager bare deg selv ved å tenke sånn. Det er slutt mellom dere og har han funnet ei ny er det ingenting du kan gjøre med det uansett.

Det gjør bare vondt å tenke på det, så prøv å tenk på noe annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Men hvorfor i det hele tatt bruke tid og energi på å lure på hva han skal? Spiller det noen rolle? Dette hadde jeg virkelig ikke tenkt noe over i det hele tatt, men gjort som Nabodama og forholdt meg til tidspunktet det passet for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antagelig fordi et brudd er vondt og hun ikke er over han enda.

Jeg skjønner tankegangen din, men mener fortsatt at den gjør deg bare vondt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_dame-80_*
Du plager bare deg selv ved å tenke sånn. Det er slutt mellom dere og har han funnet ei ny er det ingenting du kan gjøre med det uansett.

Det gjør bare vondt å tenke på det, så prøv å tenk på noe annet:)

Det er greit nok, men jeg tror at han vil at jeg skal kjøre etter det som passer han.Og han er irritert for at jeg ikke kom da han spurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slutt med dere, er det ikke?

Get a life - innrett deg etter den tiden du kan komme, hent tingene dine og get over it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok, men jeg tror at han vil at jeg skal kjøre etter det som passer han.Og han er irritert for at jeg ikke kom da han spurte.

Ja men siden han er den som sitter med nøkkelen til leiligheten så henter du tingene dine når det passer han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra hans spørsmål kan jeg forstå det som om han vil at du kommer å henter tingene dine- slik at han slipper å ha de der!

Enten fordi det er for vondt å se de, eller at han vil "ha deg ut av huset- bli ferdig" for å komme seg videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg vet at han ikke har egentlig så mye å gjøre bortsett fra trening og jobb til kl 17.00. Vi var sammen dag inn og ut rett etter at han var ferdig på jobb så syns det er litt rart .Han er vel hjemme på kvelden, han ba meg komme igåt mellom 21-22 men jeg var på jobb.

Ja, men det var mens dere var sammen.

Nå har han kanskje funnet på mer å gjøre, eller har andre han vil være sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hente tingene er uansett er smertefull sak. Det er liksom det endelige.. helg jævlig. Tror det er det som plager deg mest jeg.

Kan du forslå at han samler sammen tingene dine, og kommer til deg med dem? Det kan kanskje være lettest for deg.

Sympatiklem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hente tingene er uansett er smertefull sak. Det er liksom det endelige.. helt jævlig. Tror det er det som plager deg mest jeg.

Kan du forslå at han samler sammen tingene dine, og kommer til deg med dem? Det kan kanskje være lettest for deg.

Sympatiklem til deg!

Endret av Pokahonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...