Gå til innhold

Liker en langt unna, møter en anna fyr


Gjest Gjest_miss_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_miss_*

Altså..

Jeg har en stund flørtet med en fyr som bor et stykke unna meg, 7 timer unna! Liker han kjempe godt, og han liker meg.. Men pga avstand er det bestemt at vi ikke skal treffes, da avstandsforhold blir vanskelig... (mest han som ikke vil avstandsforhold.) Men jeg liker han kjempe godt!!

Er en fyr her jeg bor, som liker meg, jeg har sagt klart ifra at jeg ikke liekr han som mer enn en venn. I det siste har vi allikevel truffes som venner, men det er kosete tone mellom oss, altså han ligger og stryker på meg, og holder rundt meg osv.. Er så usikker nå! Har lyst å møte han mer og mer, er jo koslig.. Men kan ikke si jeg har følelser likavel.. Men kanskje jeg begynner å få det? Siden jeg vil treffe han oftere, og tenker på han..

Og jeg tenker MYE på han jeg liker så godt, som bor langt unna.. og føler at å møte han i byen blir feil ovenfor han, uansett om vi ikke har noe forpliktelser mellom oss...

Er bare så frustrert...

Ingen av oss er tenåringer, alle over 26år..

Vet ikke helt hva jeg vil fram til. noen råd kanskje? erfaringer?

Måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leandro

Dess mer du koser med din venn, dess mer vil du binde deg til han.

Din kavaler som ikke er interessert i et avstandsforhold, er i praksis ikke interessert nok.

Hva er det som er viktigst for deg? At DU elsker eller at du BLIR elsket?

Nja, det trenger ikke være stormende forelskelse for at det skal bli bra. Det kommer an på personene som er i forholdet om det er nok til å bygge på.

Du sier du bare vil ha han som venn, men samtidig koser du med han ... hvilket signal gir du han da - og hvor ærlig er du med deg selv da? Han har jo tydeligvis en egenskap eller to som du setter pris på?

Det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Dess mer du koser med din venn, dess mer vil du binde deg til han.

Din kavaler som ikke er interessert i et avstandsforhold, er i praksis ikke interessert nok.

Hva er det som er viktigst for deg? At DU elsker eller at du BLIR elsket?

Nja, det trenger ikke være stormende forelskelse for at det skal bli bra. Det kommer an på personene som er i forholdet om det er nok til å bygge på.

Du sier du bare vil ha han som venn, men samtidig koser du med han ... hvilket signal gir du han da - og hvor ærlig er du med deg selv da? Han har jo tydeligvis en egenskap eller to som du setter pris på?

Det er bare min mening.

Det er akkurat det som er mitt problem, vil ikke gi vennen min feile signaler for så å finne ut senere at det ikke kan bli oss, fordi jeg ikke får følelser likevel.. Og vondt som det er stemmer det nok at han jeg liker ikke liker meg nok, da han ikke vil møte meg:/

Men blir det ikke feil av meg å fortsette med kompisen min, om jeg ikke vet om jeg kan få følelser eller ikke??

Og må vel bare prøve å glemme han langt unna, men vanskelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leandro
Det er akkurat det som er mitt problem, vil ikke gi vennen min feile signaler for så å finne ut senere at det ikke kan bli oss, fordi jeg ikke får følelser likevel.. Og vondt som det er stemmer det nok at han jeg liker ikke liker meg nok, da han ikke vil møte meg:/

Men blir det ikke feil av meg å fortsette med kompisen min, om jeg ikke vet om jeg kan få følelser eller ikke??

Og må vel bare prøve å glemme han langt unna, men vanskelig :sjenert:

Om det er bare kos med kompisen din fordi du er ikke vil være alene, og rent fysisk, så ville jeg ha stoppet der. Uansett må du si ifra hva du føler.

Om du er som meg; F**kbuddy fungerer kun dersom dere ikke gjør kjæreste-ting (dvs ikke noe lørdagskveld i sofan, ingen overnatting og frokost på sengen - må være kynisk og to om det). MAO, ikke spesielt tilfredsstillende i lengden.

Før du gjør noe av dette burde du kanskje finne ut om du har nok følelser fro kompisen din.

Det kan hende at du er litt for opphengt i din avstandsvenn akkurat nå for at du klarer helt å se hva du føler for kompisen din, men om du har kjent han en stund og det forsatt ikke er noe så tror jeg det ikke kommer til å dukke opp noen følelser.

Du trenger ikke å fortelle kompisen om konkurransen han har, men jeg ville anta at han har hjertesorg i vente.

Men det er du som bestemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...