Gå til innhold

Hvordan hva hæ?


Gjest Gjest_forvirra_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirra_*

fyr jeg liker skriver melding til meg "I love you blabla can't live whitout you osv" han er engelsk så derfor engelsk skrevet. (?) jeg er døsforelska i han og sa det til han i dag, men han sier at han ikke har noen følelser for meg utenom ei venninne, men likevel vil han bare kysse og kose på meg. hvordan skal jeg tolke det og hva burde jeg gjøre? ;(

hilsen håpløst forelska jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dame-80

Hei jeg tror de fleste gutter/menn føler seg forvirret når de ser at forholdet begynner å bli seriøst , de for liksom panikk av å tenke på å binde seg til en dame.De blir usikker på sine følelser "vil ha" samtidig være "fri". Jeg er selv i noe ligende situasjon bortsett fra ta jeg har vært sammen denne fyren dag/natt i 1 år plutselig sier han en dag at han ikke vet hva han føler lenger , uten å egentlig vise noe tegn på at noe var galt. Nå har jeg ikke sett han på 1 måned og ikke hatt noe særlig kontakt.Plutselig fikk jeg melding av han på søndags morgen lurte på om jeg ville komme over å hente de få tinga jeg har igjen hos han . Vet ikke om det er fordi han vil ta opp kontakten igjen eller noe annet som ligger bak der.Man blir helt forvirra av disse mannfolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun som startet tråden4

Disse mannfolka er til å spy av noen ganger når det kommer til å forvirre.. æsj av meg..

men skal jeg liksom bare fortsette som vanlig med å drikke kaffe og prate som venninne? eller burde jeg legge inn et par støt sånn "jeg vil ha deg bestem deg din f*en" greier. ? (*ler* av merkelig formulering :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sex? I så fall, tror jeg at det er alt han vil ha. Noe seriøst blir mer enn han ba om, derfor sier han at han ikke har følelser for deg når du sier at du er forelsket i han.

Men på en annen side, så er det sant som en her sier. At gutter blir forvirret når det blir mer seriøst. Har du gitt inntrykk av at du vil at det skal bli mer, eller kom det mer som et sjokk på han at du er forelsket i han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...