Gjest Bloom Skrevet 8. august 2008 #281 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Har fulgt med i tråden jevnlig, men til dere som har bestilt: Hvor bestilte dere? Hva bestilte dere? Hva kostet det inkl frakt? Er du fornøyd? Edit: Liten avsporing, men har så lyst til å bestille! Endret 8. august 2008 av Bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 8. august 2008 #282 Del Skrevet 8. august 2008 Hei! Bestilte meg divacup (str 1) i våres, men får den liksom ikke til å passe helt. Tror ikke jeg får den langt nok inn kanskje. Selv om jeg først får den et stykke inn, syns jeg det virker som om den "synker" i løpet av kort tid. Kjenner den nemlig nederst i skjeden. Har klippet av stilken, så det er koppen jeg kjenner. Noen som har noen forslag til hva som er problemet? For stor/liten kopp, for lang kopp, for svake muskler i skjeden? Kan det hjelpe å prøve en annen versjon? Fikk litt lyst til å prøve lunette. Er veldig takknemlig for svar hvis noen har noen forslag Syns nemlig menskopp er et genialt konsept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 8. august 2008 #283 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis den faller ned slik at du kjenner at den er der skulle man jo tro at den er for liten i omkrets. Eller kanskje for lang? Jeg har ikke forsøkt annet enn str 2 siden jeg faller i den kategorien, og har aldri hatt det problemet at jeg kjenner at den er der når jeg har fått den på plass. Men den skal ikke langt inn, bare innenfor det ytterste trange området liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caya Skrevet 8. august 2008 #284 Del Skrevet 8. august 2008 Åpnet denne tråden med tanken: menskopp, hva er det for noe ekle greier? Og nå har jeg bestilt en lunette. Må si at det virker mye bedre enn bind og tamponger. I tillegg slipper jeg å forsøple med alt det avfallet det medfører. Stor bonus. Så nå gjenstår det å se om det funker like bra hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #285 Del Skrevet 8. august 2008 "Har fulgt med i tråden jevnlig, men til dere som har bestilt: Hvor bestilte dere? Hva bestilte dere? Hva kostet det inkl frakt? Er du fornøyd? Edit: Liten avsporing, men har så lyst til å bestille!" Jeg kjøpte den på http://www.outletnutrition.com/info.html søk på the mooncup du kan velge mellom størrelse a og b..a er for de som har født og de over 35 (?) og b er for de som ikke har født og under 35 år (?) Betalte ca 170 kr totalt med porto... Har ikke fått prøvd den skikkelig, men satser på å bruke den fra starten av neste menstruasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 8. august 2008 #286 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis den faller ned slik at du kjenner at den er der skulle man jo tro at den er for liten i omkrets. Eller kanskje for lang? Jeg har ikke forsøkt annet enn str 2 siden jeg faller i den kategorien, og har aldri hatt det problemet at jeg kjenner at den er der når jeg har fått den på plass. Men den skal ikke langt inn, bare innenfor det ytterste trange området liksom? Takk for svar, Elfrida. Jeg vet at den ikke skal så langt inn, men tror den skal lenger inn enn jeg får den. Får mensen om noen dager og skal da gå inn for å få det til. Går det likevel ikke, skal jeg prøve å bestille en annen modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 8. august 2008 #287 Del Skrevet 8. august 2008 Takk for svar, Elfrida. Jeg vet at den ikke skal så langt inn, men tror den skal lenger inn enn jeg får den. Får mensen om noen dager og skal da gå inn for å få det til. Går det likevel ikke, skal jeg prøve å bestille en annen modell. Hvis du ikke får den langt nok inn, er vel problemet at den er for stor (som var mitt problem, og jeg løste det ved å bestille en ladycup, som er litt mindre i omkrets og ganske mye mindre i lengde, enn divacupen jeg prøvde først). Hvis den derimot fint går inn, men så detter litt ut igjen høres det kanskje ut som den er for liten. Synes du den sitter bra fast der den setter seg til slutt da? Eller får du lekasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 8. august 2008 #288 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som vet om det har påvirkning om man har bakovervendt livmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovinda82 Skrevet 8. august 2008 #289 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kjøpte den på http://www.outletnutrition.com/info.html søk på the mooncup du kan velge mellom størrelse a og b..a er for de som har født og de over 35 (?) og b er for de som ikke har født og under 35 år (?) Betalte ca 170 kr totalt med porto... Har ikke fått prøvd den skikkelig, men satser på å bruke den fra starten av neste menstruasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 8. august 2008 #290 Del Skrevet 8. august 2008 Er den pakka inn diskret eller? Tenkte å bestille frå http://www.mooncup.co.uk/ Bur på ein liten plass, så skal ikkje sjå bort frå at eg kjenner postmannen som leverer her. Eg er jo slik ei fin dame, kan ikkje drive med sånt må skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 8. august 2008 #291 Del Skrevet 8. august 2008 "Har fulgt med i tråden jevnlig, men til dere som har bestilt: Hvor bestilte dere? Hva bestilte dere? Hva kostet det inkl frakt? Er du fornøyd? Edit: Liten avsporing, men har så lyst til å bestille!" Jeg kjøpte den på http://www.outletnutrition.com/info.html søk på the mooncup du kan velge mellom størrelse a og b..a er for de som har født og de over 35 (?) og b er for de som ikke har født og under 35 år (?) Betalte ca 170 kr totalt med porto... Har ikke fått prøvd den skikkelig, men satser på å bruke den fra starten av neste menstruasjon. Fant ikke helt ut av den siden første gangen jeg var inne der, men har bestilt derifra nå- takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 8. august 2008 #292 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kjøpte den på http://www.outletnutrition.com/info.html søk på the mooncup du kan velge mellom størrelse a og b..a er for de som har født og de over 35 (?) og b er for de som ikke har født og under 35 år (?) Betalte ca 170 kr totalt med porto... Har ikke fått prøvd den skikkelig, men satser på å bruke den fra starten av neste menstruasjon. Hadde du noen problemer med å bestille fra denne siden? Fikk opp at jeg måtte laste ned noe jeg ikke forstod meg på.. Det fikk jeg også første gangen, men når jeg prøvde nå så funka det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovinda82 Skrevet 8. august 2008 #293 Del Skrevet 8. august 2008 Da gjør jeg også et nytt forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovinda82 Skrevet 8. august 2008 #294 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg fikk til jeg også! Denne gangen laget jeg ikke en brukerkonto, men gikk lenger ned på siden og fylte ut all infoen der. Så nå krysser jeg fingrene for at det går kort tid til jeg mottar pakken i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. august 2008 #295 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Er det trygt å bestille med VISA på den sida ovanfor her? Eller betalar de via PayPal? Endret 8. august 2008 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 8. august 2008 #296 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg brukte visa.. Om det er trygt vil vel vises om et par dager.. Krysser fingerene for det!! Men jeg trykket på feil transport metode, og da ble totalsummen på over 1000 $! Så vær litt obs på å velge transport outside us & canada.. Var så mange å velge mellom så jeg bare tok en først, men bytta når jeg så hvor dyrt det ble!! Yaiiiks.. Endret 8. august 2008 av Bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. august 2008 #297 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg brukte visa.. Om det er trygt vil vel vises om et par dager.. Krysser fingerene for det!! Men jeg trykket på feil transport metode, og da ble totalsummen på over 1000 $! Så vær litt obs på å velge transport outside us & canada.. Var så mange å velge mellom så jeg bare tok en først, men bytta når jeg så hvor dyrt det ble!! Yaiiiks.. Ok Kan du gi beskjed når du får det? Det går nok heilt sikkert greit, eg er berre usikker på om eg skal gidde og bestille det (dersom det går fort og greit så er det jo ok) eller om eg skal vente ca ein månad å kjøpe det sjølv i London. Skal iallfall passe på at eg ikkje må ut med 1000 $ for den, takk for tipset Hadde blitt ein veldig dyr underlivskopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #298 Del Skrevet 9. august 2008 Noen som vet om det har påvirkning om man har bakovervendt livmor? jeg har bakoverbøyd livmor, men tror ikke det har noe å si. jeg er veldig fornøyd med min mooncup hvertfall: og dessuten! hadde sex etter min første menstrasjon med koppen var over og for en gangs skyld var jeg ikke sår!!er overbevist at det har med at jeg ikke har forstyrret "miljøet" med tørre tamponger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget bruker Skrevet 9. august 2008 #299 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg fikk min DivaCup i posten igår, og tenkte jeg skulle prøve den i dage morges. Har ikke mensen nå, men tenkte det var greit å få til teknikken før den tid kommer. Inn kom den lett, og det kjentes ikke i det hele tatt! Hadde den i i 5 - 10 min for å kjenne litt etter, og så skulle jeg ta den ut. Nå bør jeg kanskje fortelle at jeg har svært små fingre, bruker XS i latexhansker, og det er for stort... Men jeg klarte altså ikke å få ut koppen igjen! Jeg har godt trent bekkenmuskulatur og prøvde å presse den ut, samtidig som jeg prøvde å få tak i koppen, men fikk ikke grep i det hele tatt. Fikk tak i tappen, men glapp taket med en gang, og fikk absolutt ikke fingeren mellom skjedeveggen og koppen for å få opphevet vakuumet! Prøvde de merkligste stillinger på badet, for å få tak i den, men uten hell... Svett av akrobatikken og ganske flau, måtte jeg krype opp i senga til min sovende samboer og vekke han... "Jeg har noe oppi skjeden som jeg ikke får ut... du må hjelpe meg!". Jeg hadde helt glemt at jeg hadde bestilt den koppen mens han var borte en helg, og glemt å fortelle han hva det var, så nå måtte jeg igang å fortelle han om den, og forklare det fler ganger da han var nyvåknet og litt ør. Til slutt skjønte han tegninga, og skulle hjelpe meg med å få den ut. Han har ganske lange, slanke fingre, men allikevel tok det 10min med pirking, lirking og mye latter før han fikk den ut! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å bruke denne selv.. koppen satt ikke særlig langt inne, og jeg hadde ingen problemer med å slappe av, men den satt bom fast uansett... Tror uansett vi kommer til å le godt av dette i lang tid fremover Men skulle ønske jeg klarte å få den ut selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 9. august 2008 #300 Del Skrevet 9. august 2008 Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å bruke denne selv.. koppen satt ikke særlig langt inne, og jeg hadde ingen problemer med å slappe av, men den satt bom fast uansett... Skrekk og gru Hald oss oppdatert med omsyn til korleis det vert vidare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå