Gå til innhold

Han driver meg til vanvidd


Gjest Gjest_Laila_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Laila_*

Det verste har skjedd.

Min mann fant et brukt kondom med sæd i på soverommet.

Dette skjedde i fjor. Jeg nektet alt, men etter mye krangling, måtte jeg innrømme alt for å bli tilgitt.

Det skjedde to ganger til, sist gang i morges.

Jeg våknet av at han onanerte under dyna. Jeg lot som jeg sov, og observerte at han hadde et velkjent syn i handa. Senere på morrakvisten "fant" han kondomet, og han krevde skilsmisse fordi jeg hadde fått så mange sjanser fra før.

Jeg har aldri vært utro. De beskyldningene han har brukt har ødelagt meg psykisk, for i begynnelsen trodde jeg ham jo!

Jeg trodde jeg var blitt skitsofren OG senil!

Han hadde dårlig tid med å komme seg på jobb i morges, og jeg er glad jeg ikke sa hva jeg hadde sett. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tuller nå, sant?? Er det virkelig noen som oppfører seg slik.

Om det her ikke er tull, så må du bare si; vær så god å gå! Takk for meg, din psykopat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si meg enig med gjest over, dersom dette faktisk er sant, så ville jeg kommet meg bort noe helvetes fort.

Det å kødde med andres psyke, så gjennomtenkt og fast som han i tilfelle har gjort, er direkte psykopatisk.

Det er sjelden jeg går inn i tråder og sier kom deg vekk, men her gjør jeg det, er dette sant, løp fortere en du noen gang har løpt, han vil deg definitivt ikke noe godt, uansett hvor fint og flott dere har hatt det før eller hvor søt og snill han er ellers, det der er ett rødlys større en noen bør klare å overse.

og tro meg, han gjør dette veldig bevisst, det at du føler at det er deg det er noe feil med, er AKKURAT hva han ønsker, bevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes det er spesielt at han gjør det på soverommet, hvor sjansen til å bli oppdaget et er veldig stor. Tror nok dette er en tulletråd. Hvis ikke ville jeg sendt sæden til analyse. Da hadde han fått seg en midt på trynet. Så hadde jeg tatt ut skillsmisse, og fortalt alle som gadd å høre på hva som hadde skjedd. Hvis dette er sant, gjelder det å ta innersvingen på mennesker som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på de andre her. Denne mannen vil deg ikke noe godt, om dette er sant.

Dette er helt utrolig å tenke på å gjøre, og hel sykt å gjøre!!

Han vil bare ha kontroll. Slikt har jeg aldri hørt om en gang.

Det er folk til alt. Synes at å sende seden til analyse er et utrolig bra bevismateriale. Kanske du kan saksøke han når du går i fra han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...