Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Lurer du på om disse også kan kjøres i stavmixer Skravla? :hoho:

Nei, lipgloss er jo "flytende" og øyenskygge er pulver og kan fin løses i vann eller melk. *nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plutselig ble jeg veldig i tvil om jeg tør å la Skravla være alene hjemme hos meg mens jeg er på jobb. Jeg er også i tvil om det er sminken eller stavmikseren min jeg er mest redd for... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ble jeg veldig i tvil om jeg tør å la Skravla være alene hjemme hos meg mens jeg er på jobb. Jeg er også i tvil om det er sminken eller stavmikseren min jeg er mest redd for... :ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg forresten en hårstrikk med blomster i blått, lilla og rosa -ikke for stavmikseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg forresten en hårstrikk med blomster i blått, lilla og rosa -ikke for stavmikseren...

Den kan jeg bruke til å sette opp håret så jeg ikke får hår i suppen..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en overraskelse! :jepp:

:fnise:

Den kan jeg bruke til å sette opp håret så jeg ikke får hår i suppen..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hagen fornekter seg ikke:

“If you pay peanuts you get monkeys,” sa FrPeren som et forsvar for hvorfor stortingsrepresentanter skal ha en lønnsøkning langt høyere enn vanlige folks. ”Betyr det at alle som tjener vanlig lønn er aper,” repliserte Inga Marthe Thorkildsen.

Jeg har lenge vært skeptisk til Hagens verdier og menneskesyn, sånn sett var det jo greit å få det endelig bekreftet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Veldig bra at Inga Marthe Torkildsen kom med den kommentarer for å påpeke hva han faktisk satt og sa. Ny definisjon på "folk flest" er tydligvis aper, og FrP liker jo å framheve seg som partiet for "folk flest"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg og da jeg leste i linken din. Folk er faktisk selv ansvarlige for sin egen økonomi, Luksusfellen bidrar bare med verdifull hjelp til de som har bedt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feminist-Daria satte nesten lunsjen i halsen da jeg leste Dagsavisen i dag. Temaet er mangel på hjelpepleiere/omsorgsarbeidere, og en forsker sier følgende:

– Hvis man kun skal rekruttere ungdommer, må 40 prosent av jentekullene i videregående skole inn i pleie- og omsorgssektoren, sier han

For alle vet jo at bare jenter kan jobbe i omsorgsyrker... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminist-Daria satte nesten lunsjen i halsen da jeg leste Dagsavisen i dag. Temaet er mangel på hjelpepleiere/omsorgsarbeidere, og en forsker sier følgende:

For alle vet jo at bare jenter kan jobbe i omsorgsyrker... :roll:

Grrrr grrrr og dobbelt grrrr....... Jeg skal gi ham omsorg så han roper på nærmeste guttekull. For jeg går ut fra at forskeren er mann og det helt uten å ha lest artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk begge deler? :ler:

Har vært ute og handlet noen julegaver (og glemt halvparten av det jeg hadde tenkt å kjøpe :klaske:) Fordelen med å julehandle i minibyen er at det er lite folk, ulempen er at det også er lite butikker... Tror jeg må en tur til gigasenteret etter jobb en dag...

Nå rydder jeg litt her og surfer litt ser og drikker te og ser på sport og julepynter -alt på en gang og selvfølgelig uhyre effektivt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...