Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:gråte:

*skjærer løk*

Jeg skjærte løk nettopp, og så sånn ---> :grine: ut....løk og meg går bare ikke overens...etter første tåreskyllet fant jeg meg svømmebriller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjærte løk nettopp, og så sånn ---> :grine: ut....løk og meg går bare ikke overens...etter første tåreskyllet fant jeg meg svømmebriller...

Dakkar. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper å stå med tunga ute også. :ler: Det samme med å tenne et stearinlys. Legge løken i kaldt vann er også et tips.

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Kjenner det er en stund siden jeg var oppe til etter 03 to kvelder på rad... *trøtt* Dessuten sliter jeg med et påtrengende sjokoladebehov. Jeg klarte å unngå kiosken ved toget ved å fortelle meg selv at jeg hadde for mye å bære på (har endelig fått hentet tv-dekoder, en lang og komplisert historie jeg ikke tror jeg orker å snakke om helt ennå, men siste ord er neppe sagt...), men det er jo ikke akkurat langt til nærmeste åpne pusher...

*leter etter viljestyrke*

*eller etter sko og lommebok*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også frister du meg til å finne skoene mine også... Men jeg skal ikke ha. Holder på å lage middag. Og da skal jeg spise meg så mett at jeg ikke orker sjokolade etterpå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skar løk uten å gråte, og har dessuten ikke svømmebriller!

Venter spent på historien om dekoder...

:klem:

Stakkars, la henne slippe foreløpig da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Er særdels trøtt, til tross for at jeg sov til 12 i dag og ikke har gjort noe som helst annet enn å sitte på t-bane og tog etterpå...

Noen dekoder-historie blir det ikke i dag, orker ikke tenke på det engang :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er også trøtt i dag, uten at jeg helt forstår hvorfor.

For min del kan det vel ha en viss samenheng med at jeg var på fest til 03.30 i natt... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...