Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Hadde ikke potteskjulere til alLe småpottene, så jeg samlet dem i en hvit ildfast form. Det ble faktisk ganske fint :)

Høres fint ut. Du kan jo eventuelt fylle på med småstener rundt pottene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knabbe noen på nærmeste grusvei? :fnise: Jeg har forresten en pose med småstein og skjell liggende, spørsmålet er bare hvor (eller rettere sagt: I hvilken av de mange eskene i kjelleren)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knabbe noen på nærmeste grusvei? :fnise: Jeg har forresten en pose med småstein og skjell liggende, spørsmålet er bare hvor (eller rettere sagt: I hvilken av de mange eskene i kjelleren)...

Nærmeste kremmerhus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste kremmerhus er ikke så nærme... Men jeg burde jo komme meg på dekoder-tur til storsenteret i løpet av uka. *lat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste kremmerhus er ikke så nærme... Men jeg burde jo komme meg på dekoder-tur til storsenteret i løpet av uka. *lat*

Eller hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller hit?

Litt enklere og raskere å komme seg til storsenteret -og kortere vei å slepe den hjem igjen...

Musevisa ja.... så teit. :dåne:

Sjeket sangboka, og der sto det bare "gammel melodi". Prøysen har jo brukt flere svenske viser...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare NRK1 og TV2 her jeg. Men det er greit nok det. Ser jo ikke så mye på tv til vanlig heller.

Har ikke fått rotet fram lysbildene i dag heller. Planen var at jeg skulle finne dem, og begynne å se gjennom dem i kveld. Men jeg ble så altfor lenge hos naboene. Får ta det i morgen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo hele uka på deg, bildene blir ikke borte :)

Nei, de forsvinner ikke. Men det er snakk om flere hundre bilder... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg faktisk at jeg skal begyne å lete etter senga. Jeg fikk gjort en del nyttig da jeg endelig fikk ut fingeren i dag, hvis jeg er uthvilt og tidlig oppe i morgen får jeg kanskje gjort mer?

:tanpuss:

:søvn:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*svisj....* Skled av sofaen, og fant frem fjernkontrollen. Har han vært allerende :grine:

:hoho:

Hadde ikke potteskjulere til alLe småpottene, så jeg samlet dem i en hvit ildfast form. Det ble faktisk ganske fint :)

Jeg har sansen for alternative potteskjulere, så det ble sikkert kjempefint :)

Nå tror jeg faktisk at jeg skal begyne å lete etter senga. Jeg fikk gjort en del nyttig da jeg endelig fikk ut fingeren i dag, hvis jeg er uthvilt og tidlig oppe i morgen får jeg kanskje gjort mer?

Har det rabla for deg også nå da??? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt på tide med jobb og hverdag igjen -denne døgnrytmen er jo fullstendig på bærtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...