Skravla Skrevet 17. juli 2008 #201 Del Skrevet 17. juli 2008 Ny sveis, Daris? Tror denne hadde vært fin til deg. Og den piercingen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. juli 2008 #202 Del Skrevet 17. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 17. juli 2008 #203 Del Skrevet 17. juli 2008 Zach Braff slutter i Scrubs Så teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #204 Del Skrevet 17. juli 2008 Ny sveis, Daris? Tror denne hadde vært fin til deg. Og den piercingen da Du synes det? Forøvrig mener jeg at en piercing er for stor når man ikke kan snakke rent... Ti n'a Noir med Erlend? Hmmm... Så teit Ja Håper egentlig de har vett til å avslutte serien da -en serie som videreføres når hovedpersonen har gott seh blir ofte bare teit (jmf siste sesong av 70s show) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2008 #205 Del Skrevet 17. juli 2008 Du synes det? Forøvrig mener jeg at en piercing er for stor når man ikke kan snakke rent... Ti n'a Noir med Erlend? Hmmm... Ja Håper egentlig de har vett til å avslutte serien da -en serie som videreføres når hovedpersonen har gott seh blir ofte bare teit (jmf siste sesong av 70s show) Definitivt ikke. En av de verste fremføringer jeg har hørt. Min egen inkludert. *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Ikke bra... Dessuten lurer jeg på om det er meg eller Banana Airlines det er noe galt med når jeg synes de er pinlige heller enn morsomme, og konstaterer at jeg har Katrine Moholt så lang oppe i halsen at jeg gjerne skrur av lyden mellom sangene. Men Espen Lind er jo fin... Endret 17. juli 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. juli 2008 #207 Del Skrevet 17. juli 2008 *liker ikke kathrine* Likte ikke Lind heller, helt til Hallelujatiden. Da ble han ok igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 17. juli 2008 #208 Del Skrevet 17. juli 2008 Du synes det? Forøvrig mener jeg at en piercing er for stor når man ikke kan snakke rent... Ti n'a Noir med Erlend? Hmmm... Ja Håper egentlig de har vett til å avslutte serien da -en serie som videreføres når hovedpersonen har gott seh blir ofte bare teit (jmf siste sesong av 70s show) Jeg har ikke sett siste sesong av den, men det blir for dumt hvis han ikke er med ja! Den var absolutt ikke noe bra. Erlend blir vel et one-hitwonder, sånn som Idol-deltakerne. (men ikke KURT!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2008 #209 Del Skrevet 17. juli 2008 *liker ikke kathrine* Likte ikke Lind heller, helt til Hallelujatiden. Da ble han ok igjen Espen Lind Men jeg har vel bare Halleluja-platen med ham......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2008 #210 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ikke sett siste sesong av den, men det blir for dumt hvis han ikke er med ja! Den var absolutt ikke noe bra. Erlend blir vel et one-hitwonder, sånn som Idol-deltakerne. (men ikke KURT!!!) Kurt er vel den eneste som faktisk har fått en karriere etter et sånn stunt. Og i morgen kommer han....... på radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 17. juli 2008 *liker ikke kathrine* Likte ikke Lind heller, helt til Hallelujatiden. Da ble han ok igjen Uff nei, da var han nære på å falle i unåde... Jeg har ikke sett siste sesong av den, men det blir for dumt hvis han ikke er med ja! Den var absolutt ikke noe bra. Erlend blir vel et one-hitwonder, sånn som Idol-deltakerne. (men ikke KURT!!!) Noe du prøver å si, kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. juli 2008 #212 Del Skrevet 17. juli 2008 Du må nok se programmet neste uke Joker'n. Da kommer jo Kurt'en din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 17. juli 2008 #213 Del Skrevet 17. juli 2008 Kurt er vel den eneste som faktisk har fått en karriere etter et sånn stunt. Og i morgen kommer han....... på radio. Uff nei, da var han nære på å falle i unåde... Noe du prøver å si, kjære? Du må nok se programmet neste uke Joker'n. Da kommer jo Kurt'en din Alt jeg har å si er: KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT!!! :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #214 Del Skrevet 17. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2008 #215 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Alt jeg har å si er: KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT!!! :juhu: :juhu: :juhu: Liker du Kurt, Joker'n?????? Endret 17. juli 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 17. juli 2008 #216 Del Skrevet 17. juli 2008 Han er helt grei han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2008 #217 Del Skrevet 17. juli 2008 Han er helt grei han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. juli 2008 #218 Del Skrevet 17. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 17. juli 2008 Han er helt grei han Men ikke noe mer enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. juli 2008 #220 Del Skrevet 17. juli 2008 Alt jeg har å si er: KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg