Gå til innhold

Utsikt til paradiset


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har stått på forumforsiden i flere dager ;)

Da må du opplyse oss om sånt! :opplyser: JOKERN, FINN REGLENE FOR DETTE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det ikke, men her har da kg fungert siden 11.30 da jeg stod opp... :fnise:

Jeg satt uten KG en halvtime unødvendig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du opplyse oss om sånt! :opplyser: JOKERN, FINN REGLENE FOR DETTE!!

Det er da vitterlig ikke min skyld at dere ikke følger med. Litt ansvar må dere klare å ta selv også, dette var ikke akkurat gradert informasjon... *oppgitt*

Jeg satt uten KG en halvtime unødvendig :sur:

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joker'n
Hvordan visste du det, da??? Fikk et brutalt sjokk klokken 10, jeg :grine:

Jeg også! Sendte Skravla melding og lurte på hva i alle dager som foregikk!

Det har stått på forumforsiden i flere dager ;)

Og det visste du?! :sjokk:

Da må du opplyse oss om sånt! :opplyser: JOKERN, FINN REGLENE FOR DETTE!!

'*finner regler sporenstreks* :lete:

KG-loven § 31 pkt 1.1: Ved eventuell nedetid, vedlikehold eller annet som gjør at KG er nede over lenger tid (over 1 minutt) skal det alltid informeres om dette klart og tydelig i blogg eller dagbok hvor samtlige medlemmer av den innerste sirkel - Klanen - har tilgang. Dette for å unngå dødsfall, alvorlige ulykker, hjerteslag, ekstrem kjedsomhet, jobbing o.l.

:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

La meg legge til:

KG-loven § 31 pkt. 1.2: Ethvert medlem som innehar slik informasjon skal anse det som sin plikt og ansvar at de resterende medlemmer blir informert. Eventuelle unntak er dersom det allerede har blitt nevnt klart og tydelig av et annet medlem.

:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria: Er boken Spør støvet av John Fante verdt å lese??

Skal ta med en bok på ventekontoret og den ligger ulest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Sendte Skravla melding og lurte på hva i alle dager som foregikk!

Og det visste du?! :sjokk:

'*finner regler sporenstreks* :lete:

KG-loven § 31 pkt 1.1: Ved eventuell nedetid, vedlikehold eller annet som gjør at KG er nede over lenger tid (over 1 minutt) skal det alltid informeres om dette klart og tydelig i blogg eller dagbok hvor samtlige medlemmer av den innerste sirkel - Klanen - har tilgang. Dette for å unngå dødsfall, alvorlige ulykker, hjerteslag, ekstrem kjedsomhet, jobbing o.l.

:opplyser:

La meg legge til:

KG-loven § 31 pkt. 1.2: Ethvert medlem som innehar slik informasjon skal anse det som sin plikt og ansvar at de resterende medlemmer blir informert. Eventuelle unntak er dersom det allerede har blitt nevnt klart og tydelig av et annet medlem.

:opplyser:

:hoho::rulle:

Daria: Er boken Spør støvet av John Fante verdt å lese??

Skal ta med en bok på ventekontoret og den ligger ulest...

Har ikke lest den, men ut fra det jeg har lest om den, høres den leseverdig ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får den bli med på venterommet!

Jeg hadde forresten ikke fått med meg nedetid jeg heller, men så smalt det i nakken kl 9 og jeg lå i senga til 1130 tror jeg :ler: Sånn sett passet det bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får den bli med på venterommet!

Jeg hadde forresten ikke fått med meg nedetid jeg heller, men så smalt det i nakken kl 9 og jeg lå i senga til 1130 tror jeg :ler: Sånn sett passet det bra :ler:

Her passer man til og med på å bli skadet på tidspunkt som passer inn med KG. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Sendte Skravla melding og lurte på hva i alle dager som foregikk!

Og det visste du?! :sjokk:

'*finner regler sporenstreks* :lete:

KG-loven § 31 pkt 1.1: Ved eventuell nedetid, vedlikehold eller annet som gjør at KG er nede over lenger tid (over 1 minutt) skal det alltid informeres om dette klart og tydelig i blogg eller dagbok hvor samtlige medlemmer av den innerste sirkel - Klanen - har tilgang. Dette for å unngå dødsfall, alvorlige ulykker, hjerteslag, ekstrem kjedsomhet, jobbing o.l.

:opplyser:

La meg legge til:

KG-loven § 31 pkt. 1.2: Ethvert medlem som innehar slik informasjon skal anse det som sin plikt og ansvar at de resterende medlemmer blir informert. Eventuelle unntak er dersom det allerede har blitt nevnt klart og tydelig av et annet medlem.

:opplyser:

:hoho:

Jeg har også visst om det lenge. Det har jo stått øverst på siden hver gang jeg har gått inn på KG.

Sløvinger ass... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Jeg har også visst om det lenge. Det har jo stått øverst på siden hver gang jeg har gått inn på KG.

Sløvinger ass... :roll:

:jepp: Sløvinger ass...

*knas*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...