Gå til innhold

Samlivsterapi


Gjest Gjest - trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest - trådstarter

Vi har kjørt fast samboerforholdet vårt totalt (lang historie)

i kveld fikk jeg endelig skviset han til å si noe om hva han synes var trasig i forholdet. Joda, bare han fikk sex så ville jo ALT bli bra. Jaja tenkte kjerringa, da skal han vel f..n meg få det. grunnen til at jeg nevner dette er at det kan bli en ny tråd, for damen (fortsatt meg ja) har mistet alle kjærestefølelser, og med det sexlysten. Jaja...det må gå som det går, regner med at neste skritt er samlivsterapi. Vet ikke om det har så stor effekt etter mange år med slit, men alt skal prøves. Men hvordan kommer en i kontakt med en samlivsterapeut?

Har aldri vært til noe sånnt før, og er spennt om det kan rydde vei i vellinga, og hvis jeg er svinheldig kanskje få samboeren min til å avsløre noe om hva han tenker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest - trådstarter

Er et langtids forhold, så jeg har ikke lyst til å gå før alle veier er gått. Forholdet er ikke bra, har ikke vært det på lenge, men jeg bryr meg veldig om han...

Er parterapien mest for gifte/familier med barn? Håpet på et privat alternativ for oss som ikke har startet familie, bare samboere....

Trampe: sorry, ble litt surt svar, er bare så f..banna lei av denne evige nedrakkingen enkelte bedriver. Noen av oss ønsker bare råd fra andre seriøse mennesker. Takk for at du ryddet tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Man trenger ikke ha barn for å få hjelp på familievernkontoret. Dere er en liten familie, du og samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...