Gå til innhold

Får ikke tak i samboer


Gjest Gjest_frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_frustrert_*

Samboeren min dro på en fest i går kveld, fikk melding av han i 12 tia i natt, om at det ikke var noe liv dit han hadde reist, så han reiste videre på en fest i nabokommunen. Denne meldingen så jeg da jeg våknet i dag tidlig og aner derfor ikke hvem han dro sammen med...

Har prøvd å ringe han siden kl 10.00 i dag og har fremdeles ikke fått tak i han og nå er kl snart 16.00, han har sikkert sovnet på en sofa et eller annet sted, men jeg får helt hetta her... Har prøvd å ringe en kompis av han, men han svarer heller ikke...

Frustrert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Forstår at du er bekymret. Det hadde jeg også vært. Har det skedd noe slikt før? Kan du ringe noen andre kompiser som kanskje vet noe om hvor de dro og hvem han var sammen med? Hvis dette ikke har skjedd før ville jeg nok ringt sykehuset for å sjekke om han var der. Hvis jeg hadde gjort alt dette og han fortsatt ikke hadde gitt lyd fra seg, ville jeg ringt politiet.

Håper du finner han snart og at han bare har sovnet et sted. Det er nok mest sannsynlig. Og da våkner han nok snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du er bekymret og du ikke får tak i han eller noen av de du tror han var sammen med, så bør du kanskje kontakte politiet. Du kan bare fortelle at du er bekymret fordi du ikke har hørt fra ham og spørre om de vet noe.

For meg høres det ut som det enten har skjedd han noe eller at han har gjort noe han ikke skulle. Med mindre han er typen som går på fylla og sover til kl fire dagen etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_frustrert_*

Han ringte meg endelig opp, de hadde festa til kl var over 9 og så hadde han sovna. Veldig letta, men frustrasjonen har nå gått over til sinnne... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så bra at han ringte. Forstår at du er sint nå. Du har jo vært så bekymret. Da blir man ofte sint. Men prøv å prate med han og forklar hvor bekymret du ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært fryktelig sint, og fryktelig mistenksom :kjefte:

Skjedde par ganger i mitt forrige samboerforhold, og det viste seg i etterkant han hadde vært utro. Selvom jeg den gang stolte på min samboer, og trodde han var den siste personen i verden som skulle være utro mot meg..

Det viser seg at jeg var fryktelig naiv :sjenert:

Jeg hadde virkelig spurt og gravd litt hva som skjedde på den festen, det har du all rett til å spørre om, og fyker han i forsvar, ja, så har du i hvertfall rett til å være mistenksom.. sint kan du være uansett synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...