Gå til innhold

Ble plutselig så rar stemning mellom oss..


Gjest Jente31 år

Anbefalte innlegg

trudde facebook var for venner jeg, ikke får sjekkin.

vel, jeg hadde forsat prøvd og prate med han, sendt en melding eller noe, om han ikke svarer så er jo egentlig saken klar..

ikke at jeg er noe proff på dette, men om han bare var ute etter sex ville han da giddi og venta de ukene han måtte?

kansje han sitter og er like bitter på deg siden du også er på sjekkesteder på nettet og ikke har kontaktet han etter helgen? kansje han syntes du blei litt anderledes etter at dere hadde hat sex?

mangel på komunikasjon fører til utrolig mye spekulasjon veit du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du slutte med denne barnslige oppførselen da! Det er ikke for å være frekk, men du sitter her og spekulerer og bruker tid på å sjekke om han er pålogget de forskjellige nettstedene. Har du tenkt på at kanskje har fått seg noen veninner på disse stedene, før du kom inn i bildet? Venner som han vil holde kontakten med på et vennskapelig nivå?

Nå må du ta deg sammen og ta en telefon eller skriv en melding til han. Værre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Karen_*

Slapp av .. det har ingenting med å vente lenger enn 2 uker. Klaffer det ikke, så klaffer det ikke .. da spiller det ingen rolle om man gjør det samme kvelden eller venter 2 måneder.

Jeg gjorde det samme kvelden med min mann .. og nå har vi vært gift i 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente31 år
Slapp av .. det har ingenting med å vente lenger enn 2 uker. Klaffer det ikke, så klaffer det ikke .. da spiller det ingen rolle om man gjør det samme kvelden eller venter 2 måneder.

Jeg gjorde det samme kvelden med min mann .. og nå har vi vært gift i 20 år.

Er enig med deg. X'en min og jeg gjorde "det" også første kvelden og han ble jeg forlovet med. Så det har egentlig ikke noe å si. Men pga andre dårlige erfaringer, ville jeg venter litt denne gangen.. Det var ikke så mye kjemi fra min side ( som jeg skrev) under akten, så vi passet vel ikke sammen. Bare litt merkelig hele greia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Er enig med deg. X'en min og jeg gjorde "det" også første kvelden og han ble jeg forlovet med. Så det har egentlig ikke noe å si. Men pga andre dårlige erfaringer, ville jeg venter litt denne gangen.. Det var ikke så mye kjemi fra min side ( som jeg skrev) under akten, så vi passet vel ikke sammen. Bare litt merkelig hele greia..

Hehe, du starter tråden med å si du er lei deg, så da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke prater med han! Er du plutselig ikke lei deg lenger, og bryr deg ikke om han?! Om du bryr deg, så snakk med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31 år
Hehe, du starter tråden med å si du er lei deg, så da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke prater med han! Er du plutselig ikke lei deg lenger, og bryr deg ikke om han?! Om du bryr deg, så snakk med han!

Klart jeg var litt trist over at det endte sånn!

Hadde jo ikke trodd det, men med tanke på hva som har skjedd og hans oppførsel så er jeg blitt mer skuffa over det hele. Oppgitt egentlig.

Har tenkt litt igjennom det hele og ser det fra et annet perspektiv nå. SKal ikke nekte for at jeg er trist og lei meg for at det gikk sånn. Men jeg syns det hele er litt for dumt også, for dumt til at jeg skal bruke energi på å sørge over noe som kanskje ikke var så bra likevell?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Klart jeg var litt trist over at det endte sånn!

Hadde jo ikke trodd det, men med tanke på hva som har skjedd og hans oppførsel så er jeg blitt mer skuffa over det hele. Oppgitt egentlig.

Har tenkt litt igjennom det hele og ser det fra et annet perspektiv nå. SKal ikke nekte for at jeg er trist og lei meg for at det gikk sånn. Men jeg syns det hele er litt for dumt også, for dumt til at jeg skal bruke energi på å sørge over noe som kanskje ikke var så bra likevell?!

Nettopp! Han viste seg å være en annen enn du trodde. Drømmen om hvordan du trodde han var knuste. Du savner kanskje det dere hadde sammen før han begynte å oppføre seg som en drittsekk? Men ville du vært sammen med han når du vet hvordan han virkelig er?

Jeg hadde blitt veldig lei meg og skuffet hvis jeg var i din situasjon. Men det er heldigvis lettere å komme over drittsekker. Vær glad for at forholdet ble så kort du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oxford
Fy flate dere...

Ser på facebook at han allerede er på sjekkeren igjen!! Lagt til nye jenter og skriver med de.. SÅÅ feil kan man ta.

Glad jeg fant det ut så tidlig.. Men fy, så jeg angrer på sex'en!! ÆSJ.. føler meg brukt nå.. :(

Det er dessverre mange menn som er slik - jeg har selv opplevd noe lignende, og det gjør fryktelig vondt.

Men: For ti slike menn finnes det i hvert fall èn fantastisk fyr som er deres rake motsetning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er respektløst å legge til nye jenter på facebook dagen etter et brudd. Uansett om man har vært sammen i 2 uker eller 2 år. Det gjør bruddet enda vondere for ekspartneren. Man tenker jo sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre mange menn som er slik - jeg har selv opplevd noe lignende, og det gjør fryktelig vondt.

Men: For ti slike menn finnes det i hvert fall èn fantastisk fyr som er deres rake motsetning. :)

desverre er det utrolig mange kvinner som maler faen på veggen, ser ned på menn ved den minste anledning og som generaliserer noe forferdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er respektløst å legge til nye jenter på facebook dagen etter et brudd. Uansett om man har vært sammen i 2 uker eller 2 år. Det gjør bruddet enda vondere for ekspartneren. Man tenker jo sitt...

så om ei jeg gikk i klassen med spurte om vi skulle være venner så må jeg si nei fordi jeg akurat har blit singel?

hvor lenge må jeg vente før det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
så om ei jeg gikk i klassen med spurte om vi skulle være venner så må jeg si nei fordi jeg akurat har blit singel?

hvor lenge må jeg vente før det er greit?

Jeg synes ikke det er greit å legge til noen dagen etter bruddet. Uansett om det er en kusine (hvis din eks ikke vet det) eller en elskerinne. Hvor lenge jeg mener du burde vente avhenger av hvordan forholdet deres var, og hvordan forhold dere begge har til facebook. Men man kan jo prate sammen etter et brudd også da og forklare eksen hvem man legger til.

Et brudd kan gjøre veldig vondt. Og jeg mener man bør prøve å gjøre det så skånsomt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er respektløst å legge til nye jenter på facebook dagen etter et brudd. Uansett om man har vært sammen i 2 uker eller 2 år. Det gjør bruddet enda vondere for ekspartneren. Man tenker jo sitt...

Og egentlig burde man sitte inne det neste halvåret og ikke ha kontakt med noen. Ærlig talt, ser du selv hva du skriver? Glad du ikke er eksen min.

Trådstarter, å vente med å ha sex i to uker med en ukjent mann fra nettet er vel ikke spesielt lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Og egentlig burde man sitte inne det neste halvåret og ikke ha kontakt med noen. Ærlig talt, ser du selv hva du skriver? Glad du ikke er eksen min.

Ja, jeg ser hva jeg skrev. Jeg skrev at jeg ikke synes det er ok å legge til nye venner av motsatt kjønn på facebook dagen etter et brudd. Jeg har da aldri ment at man burde sitte inne det neste halvåret og ikke ha kontakt med noen. Det er dine ord.

Hvis jeg hadde opplevd at min eks la til en ny ukjent jente på facebook dagen etter bruddet ville jeg blitt veldig lei meg, men jeg ville ikke sagt noe til han. Jeg vet det er hans valg og han har full rett til å gjøre det. Men jeg ville ikke gjort det selv fordi jeg vet at min eks ville blitt lei seg hvis han så at jeg hadde lagt til en ukjent mann på facebook dagen etter bruddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oxford
desverre er det utrolig mange kvinner som maler faen på veggen, ser ned på menn ved den minste anledning og som generaliserer noe forferdelig...

Hvor i mitt innlegg har jeg skrevet at alle menn er slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Akasha_*
Ja, jeg ser hva jeg skrev. Jeg skrev at jeg ikke synes det er ok å legge til nye venner av motsatt kjønn på facebook dagen etter et brudd. Jeg har da aldri ment at man burde sitte inne det neste halvåret og ikke ha kontakt med noen. Det er dine ord.

Hvis jeg hadde opplevd at min eks la til en ny ukjent jente på facebook dagen etter bruddet ville jeg blitt veldig lei meg, men jeg ville ikke sagt noe til han. Jeg vet det er hans valg og han har full rett til å gjøre det. Men jeg ville ikke gjort det selv fordi jeg vet at min eks ville blitt lei seg hvis han så at jeg hadde lagt til en ukjent mann på facebook dagen etter bruddet.

Det kunne nå faktisk hendt at "den nye jenta" bare var en gammel klassekamerat eller noe som han plutselig fant profilen til gjennom andre venner på facebook? Alle på facebook legger jo til venner og bekjente fra alle livets faser. Legger til gutter på facebook jeg også, men de interesserer meg ikke. Jeg har bare kjent dem en gang for lenge siden, eller nå i forb. med jobb eller skole.

Dumt å ta ting og bevisst tolke de i en negativ retning, når det er så utrolig mange andre måter å tolke ting på. Ja, jeg har gjort den feilen selv, altså... Men tolking er forsåvidt en dum idé uansett. Prate med vedkommende er absolutt å anbefale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det kunne nå faktisk hendt at "den nye jenta" bare var en gammel klassekamerat eller noe som han plutselig fant profilen til gjennom andre venner på facebook? Alle på facebook legger jo til venner og bekjente fra alle livets faser. Legger til gutter på facebook jeg også, men de interesserer meg ikke. Jeg har bare kjent dem en gang for lenge siden, eller nå i forb. med jobb eller skole.

Joda, det kan godt hende det er en gammel klassevenninne. Men det vet jo ikke eksen. De første 2-3 dagene etter et brudd er man ekstra sårbar. Da er det også lett å tolke alt. Hvis man tror at partneren vil bli lei seg synes jeg man kan vente noen dager med å legge til denne nye venninnen. Jeg ønsker ikke å såre noen mer enn nødvendig. Sikkert derfor jeg tenker slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...