Gå til innhold

Beundrer som kjører forbi leiligheta


Gjest Gjest_bettan_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bettan_*

Hva synes dere om en beundrer som kjører forbi leiligheta sent om kveldene?

Har kontakt (flørte) med han, og han har vært på besøk før. I går sente han på meld om jeg var våken. Jeg svarte ikke, siden jeg reknet med han ville på besøk, men jeg gadd ikke siden det var ganske seint. Så såg jeg han kjørte forbi litt senere.

Hva slags deal er det da? Fikk litt angst jeg......Tenk om han gjør dette ofte?

Burde jeg si noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende at han var i nærheten og bare hadde lyst til å besøke deg, men siden du ikke svarte så kjørte han bare rett forbi. Det trenger ikke være noe suspekt.

Jeg reagerte litt som deg da jeg nettopp hadde begynt på flørter'n med en mann for noen år siden, for han hadde bare fått vite sånn ca hvor jeg bodde og fornavnet mitt. Men, han sporet meg opp allikevel og sendte plutselig en sms. Jeg ble også litt skremt da - tenk om han var en stalker.

Men, så ble jeg kjent med han, ble sammen og fikk barn og giftet oss, så det endte jo bra (selv om vi nå er skilt, men det er en annen historie...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig, men trolig en helt naturlig forklaring som den Polly Ester skisserer ovenfor. Ha is i magen. Hvis det gjentar seg så kan du jo begynne å bli litt bekymret. Hvis han virker som en hyggelig og rolig kar ellers så tror jeg ikke det er noe å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...