Gå til innhold

Er sambo utro


Gjest sukk

Anbefalte innlegg

Gjest Cathena
Nå er jeg kansje veldig mistenksom og kansje litt stygg, men det kan ikke være at han lurer på hvem som har sagt det fordi at han har flere enn bare ett svin på skogen?? :klø:

Eller hvem han skal være sint på, for å ha sagt det.

Nei, off! Håper ikke det er sånn...! Iallfall så er noe sånt veldig ødleggendes for et forhold, selv om jeg har opplevd det og prøver å glemme det, så sitter jeg ofte å tenker på hele den samtalen jeg hadde med henne og det er klart tvilen kommer snikende av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller hvem han skal være sint på, for å ha sagt det.

Nei, off! Håper ikke det er sånn...! Iallfall så er noe sånt veldig ødleggendes for et forhold, selv om jeg har opplevd det og prøver å glemme det, så sitter jeg ofte å tenker på hele den samtalen jeg hadde med henne og det er klart tvilen kommer snikende av og til.

Ja... du sa det bedre enn meg.. :)

Jeg krysser fingrene for at det bare er noen som driver gjøn med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sendte nr til en smstjeneste for å finne navn til nr, så kanskje den er lagret i sendt mappen på mobilen?

Alle mine smser som jeg sender blir lagret automatisk der, og blir så slettet automatisk etter en tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kansje veldig mistenksom og kansje litt stygg, men det kan ikke være at han lurer på hvem som har sagt det fordi at han har flere enn bare ett svin på skogen?? :klø:

personlig vil det være å være litt vel mistenksom ja, jeg ville nemlig reagert akkurat som ham, dersom jeg IKKE hadde vært utro!

hadde jeg da hatt en kjæreste som lurte på det du sier nå, at kanskje min reaksjon kom av at jeg hadde flere svin på skogen og bare var sint og ville finne ut hvem av dem som hadde sagt noe, så hadde jeg seriøst vurdert på kjæresten og vår felles plattform og tillitt.

For meg er tillit vesentlig i ett forhold, og om noen utenfra kommer med beskyldninger, så må vi finne ut hva som har skjedd ja, men dersom det i utgangspunktet ikke er noe grunnlag for manglende tillitt, bortsett fra altså denne ene henvendelsen utenfra, så ville jeg faktisk sett på det som ett stort problem i forholdet at man heller velger å stole på en man ikke engang vet hvem er eller hvilket motiv vedkommende har.

For å si det slik, jeg vil heller miste en utro drittsekk etter å ha vist for mye tillitt, en å miste en trofast mann som elsker meg, fordi jeg valgte å stole mer på fremmede utenforstående med uvisst motiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig vil det være å være litt vel mistenksom ja, jeg ville nemlig reagert akkurat som ham, dersom jeg IKKE hadde vært utro!

hadde jeg da hatt en kjæreste som lurte på det du sier nå, at kanskje min reaksjon kom av at jeg hadde flere svin på skogen og bare var sint og ville finne ut hvem av dem som hadde sagt noe, så hadde jeg seriøst vurdert på kjæresten og vår felles plattform og tillitt.

For meg er tillit vesentlig i ett forhold, og om noen utenfra kommer med beskyldninger, så må vi finne ut hva som har skjedd ja, men dersom det i utgangspunktet ikke er noe grunnlag for manglende tillitt, bortsett fra altså denne ene henvendelsen utenfra, så ville jeg faktisk sett på det som ett stort problem i forholdet at man heller velger å stole på en man ikke engang vet hvem er eller hvilket motiv vedkommende har.

For å si det slik, jeg vil heller miste en utro drittsekk etter å ha vist for mye tillitt, en å miste en trofast mann som elsker meg, fordi jeg valgte å stole mer på fremmede utenforstående med uvisst motiv.

Jeg er så enig, så enig.

Jeg slettet nummeret både fra innboksen og fra sendt. Jeg vil rett og slett ikke vite noe som ikke min samboer sier. Jeg vil vel heller gi sambo "the benefit of the doubt" i denne situasjoen. Faktisk bare stole på han, å heller brenne meg.

Jeg har nå bestemt meg, så får han heller bare si fra. Nevnte og dette med kjønnsykdommer til han, å da så han på meg og sa at det hadde jeg ikke. Så om han er teit, så bruker han hvertfall kondom ;) Neida, fra spøk til alvor. Jeg tror på ham. Kan ikke gjøre noe annet, jeg elsker ham jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg synes, som aline, at tillit er viktig. Men jeg gir aldri noen mann min tillit 100%. Vi er bare mennesker. Mennesker gjør feil og mennesker lyver.

Om jeg hadde fått en sms om at min mann var utro etter at han tilfeldigvis hadde vært på nachspiel til kl 6 så hadde jeg gått ut i fra at noe hadde skjedd, som han ikke hadde fortalt meg.

Jeg tror det er mindretallet av de som er utro som uoppfordret forteller det til sin partner. De fleste prøver nok å "glemme" det.

Jeg elsker min mann, men å tro at han hadde fortalt meg om en tabbe i fylla på et nachspiel,-nope, det hadde han garantert ikke. Hadde hadde garantert også, som ts sin samboer, ikke tatt opp temaet hele kvelden, da smsen tikket inn. "for det som ikke snakkes om forsvinner kanskje"

Hadde min mann derimot fått en sms og spurt meg og jeg var utro (feilaktig) så hadde jeg ikke fortsatt å lese avisen, jeg hadde engasjert meg i dette tullet med en gang.

Jeg synes det skurrer....nachspiel, sms, ingen reaksjon fra samboeren bortsett fra et "nei", suspekt.

Tipper noen naboer har fått med seg det som har skjedd og synes det er for ille at ts er uvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror han er utro, eller hadde rota seg oppi et kvinnfolk på nachspellet. Mulig han sier til seg selv at det er et engangstillfelle. Mulig han teker at du ikke trenger å vite noe, det er jeg som går med svart samvittighet.

Eller spør hvor han var på fest henn, om du ikke vet det.

Du kan også søke opp hvem som bor i naboblokka via skatteetaten (Alderen på folk kommer opp på skatteetaten) sine sider eller en annen tjeneste som gule sider etc. Ikke sikkert at det er vedkommende som bor der, kanskje ei venninde av eieren. S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar igjen

Meldingen tikket inn på torsdag, så ble det lørdag og sambo dro på fest til kollegaen sin. Jeg vet dem bor der, og hadde vært å kjørt på dem tidligere på kvelden da dem, var ute å så fotball. Pluss at han har vært en kompis av meg tidligere, men lets face it; fyren er litt rar :)

Om det har skjedd noe får jeg vel ikke vite. Noengang?

Jeg tror ikke jeg hadde sagt noe om jeg hadde vært utro mot ham? Ikke det at jeg noengang hadde hatt lyst, men som nevnt over så kan mennesker gjøre tabber? Det hadde jo vært en feil i mine øyne, siden jeg elsker sambo så høyt. Han hadde ikke trengt å lide for mine feil da, så jeg hadde dratt. Gitt ham en ny sjanse i livet uten meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig, så enig.

Jeg slettet nummeret både fra innboksen og fra sendt. Jeg vil rett og slett ikke vite noe som ikke min samboer sier. Jeg vil vel heller gi sambo "the benefit of the doubt" i denne situasjoen. Faktisk bare stole på han, å heller brenne meg.

Jeg har nå bestemt meg, så får han heller bare si fra. Nevnte og dette med kjønnsykdommer til han, å da så han på meg og sa at det hadde jeg ikke. Så om han er teit, så bruker han hvertfall kondom ;) Neida, fra spøk til alvor. Jeg tror på ham. Kan ikke gjøre noe annet, jeg elsker ham jo.

som alle sier, vi er alle bare mennesker, og mennesker gjør feil. Hva som har skjedd i dette tilfellet, er egentlig umulig å vite, det er bare mulig å velge hvem man ønsker å stole på.

Og som du sier, jeg ville også heller ha valgt å stole på, og heller brent meg.

Tenk om du hadde valgt å stole på smsen, og han hadde gått i reint sinne over misstillitt, også hadde du funnet ut senere at det var ei humørsjuk høne som bare var ute etter å kludre til forholdet deres? Funnet ut at han var den som hadde snakket sant, og elsket deg og vært trofast hele tiden. Du hadde aldri fått ham tilbake, den sjansen forspiller man vel stort sett når man ikke har tillitt.

nei, man risikerer alltid å bli såret, om man tør å satse på ett forhold, så om man først skal, og det ikke finnes andre grunner til manglende tillit, så ville jeg her, som du, valgt å stole på ham.

Jeg synes, som aline, at tillit er viktig. Men jeg gir aldri noen mann min tillit 100%. Vi er bare mennesker. Mennesker gjør feil og mennesker lyver.

jeg er enig med deg at vi bare er mennesker, og at mennesker gjør feil og kan lyve, likevel velger jeg å stole 100% på en kjæreste, om jeg ikke skal stole på ham i utgangspunktet, hva skal vi da bygge forholdet på?

Jeg har valgt å stole på en som var utro på den styggeste måten jeg kan tenke meg, men jeg er likevel glad at jeg tok mitt valg og holdt meg til det. På en måte var det det eneste jeg kunne gjøre, å velge om jeg ønsket å stole på ham og det han sa, eller på det andre sa.

at jeg brant meg noe helt grønnjævlig er så, jeg har ikke angret en dag på at jeg tør stole fullt og helt på en jeg elsker. Det må være sånn for meg. Jeg stoler på folk inntil de har bevist det motsatte.

Om jeg hadde fått en sms om at min mann var utro etter at han tilfeldigvis hadde vært på nachspiel til kl 6 så hadde jeg gått ut i fra at noe hadde skjedd, som han ikke hadde fortalt meg.

men hun fikk jo smsen FØR han var på nachspiel til kl 6, så om han var utro på nachspielet så er jo det i tilfelle i tillegg til den utroskapen smseren hevder. Da dømmer man da mannen veldig.

Mener du at alle menn som er på nachspiel til kl 6 antagelig gjør noe de ikke skal?

Jeg tror det er mindretallet av de som er utro som uoppfordret forteller det til sin partner. De fleste prøver nok å "glemme" det.

Det er jeg enig i, vet ikke om de prøver å glemme det, men de forteller det nok ikke sånn helt uten videre nei. Dessverre.

Jeg elsker min mann, men å tro at han hadde fortalt meg om en tabbe i fylla på et nachspiel,-nope, det hadde han garantert ikke. Hadde hadde garantert også, som ts sin samboer, ikke tatt opp temaet hele kvelden, da smsen tikket inn. "for det som ikke snakkes om forsvinner kanskje"

men etter hva jeg har forstått, så prøvde ts sin mann å finne ut hvem det var som hadde sendt, og ville gjerne finne ut av det? Det er ikke helt det samme som å ikke snakke mer om det og håpe det forsvinner.

Hadde min mann derimot fått en sms og spurt meg og jeg var utro (feilaktig) så hadde jeg ikke fortsatt å lese avisen, jeg hadde engasjert meg i dette tullet med en gang.

trodde han også gjorde det jeg, der og da.

Jeg synes det skurrer....nachspiel, sms, ingen reaksjon fra samboeren bortsett fra et "nei", suspekt.

slik jeg leser det var det slik.

sms, nei, så reaksjon fra kjæreste som ville vite hvem som hadde sendt smsen, fikk beskjed om at hun hadde slettet nr, så rolig før de tok opp temaet igjen ved midnatt, så, ett par dager senere; nachspiel til kl 6.

ser ikke helt det suspekte idet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dame-80

Det fins ett sted her i Oslo på Storo der mann kan få kjøpt en dings der du kan få alle meldinger som din kjære får inn uten at han oppdager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins ett sted her i Oslo på Storo der mann kan få kjøpt en dings der du kan få alle meldinger som din kjære får inn uten at han oppdager det.

Vel, hadde jeg eller sambo gjort noe sånt mot hverandre skal jeg love deg at det hadde blitt slutt av nettopp den grunn!!

Om man VET den andre er utro så har man jo likevel noen kort på hånda, drastisk å gå til et sånt skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins ett sted her i Oslo på Storo der mann kan få kjøpt en dings der du kan få alle meldinger som din kjære får inn uten at han oppdager det.

Hehe, takk for råd

Men jeg holder meg for god til å gjøre sånt.

Har aldri hatt noe grunnlag til å tvile på det han sier. For meg virker han som en ærlig person, så jeg får heller ta det som det kommer. Forholdet kommer jo til å bli ødelagt om jeg ikke stoler 100% på han.

Som jeg sier; jeg får heller bare få "smellen" om/når den kommer.

Men nytt spm: Er det vanlig=utspekulert frekt å sende sånn sms om man vil "ødelegge" mellom noen?

Sambo sa at han tror det er noen som liker meg, som vil ødelegge for oss...

Jeg vil jo tro at det er ei jente som er interessert i han, sant?

Om det er sånn, så er det så... ÅRRRH! kan bli så oppgitt av enkelte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fins ett sted her i Oslo på Storo der mann kan få kjøpt en dings der du kan få alle meldinger som din kjære får inn uten at han oppdager det.

hva er poenget med å engang være sammen da? om man stoler så lite på hverandre, at man må kjøpe seg en dings for å sjekke alle meldingene han får?

skjønner jo etterhvert at mange er sammen med partnere de ikke stoler på i det hele tatt, men jeg fatter ikke at dere orker, er ikke det fryktelig slitsomt? Det virker jo da som om det meste av energien deres går med på å finne ut om dere har rett eller ikke.... det høres ut som ett skikkelig koselig forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for råd

Men jeg holder meg for god til å gjøre sånt.

Har aldri hatt noe grunnlag til å tvile på det han sier. For meg virker han som en ærlig person, så jeg får heller ta det som det kommer. Forholdet kommer jo til å bli ødelagt om jeg ikke stoler 100% på han.

Som jeg sier; jeg får heller bare få "smellen" om/når den kommer.

Men nytt spm: Er det vanlig=utspekulert frekt å sende sånn sms om man vil "ødelegge" mellom noen?

Sambo sa at han tror det er noen som liker meg, som vil ødelegge for oss...

Jeg vil jo tro at det er ei jente som er interessert i han, sant?

Om det er sånn, så er det så... ÅRRRH! kan bli så oppgitt av enkelte mennesker.

IKKE la han dytte dette over på deg. Det blir ikke rettferdig. Jeg hadde aldri sendt en sånn melding til noen bare for å ødelegge. Det er sykt. Kanskje noen virkelig ville fortelle deg noe. Du må bare følge med å se hva som skjer framover, men jeg tviler på at noen liker deg. Det var en underlig fremgangsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at noen er så utspekulerte og frekke at de kan finne på å sende en slik melding for å ødelegge ett forhold, tviler jeg ikke på i det hele tatt!

Det ville i tilfelle ikke være første gang det skjer.

men om det er noen som er interessert i ham, eller i deg, eller om det faktisk er han som har gjort noe, det er nok ganske vanskelig å finne ut så lenge dere ikke vet hvem som har sendt den.

opplever det ikke som om han prøver å legge det over på deg, bare at han kanskje synes det er større sansynelighet for at noen er kiin på henne en på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg har vært i samme situasjon som samboeren din, og jeg skal love deg at det ikke var særlig moro!

Jeg hadde i lang tid en fyr som var etter meg, på tross av at jeg var i et langvarig samboerforhold. Jeg prøvde å bli kvitt ham, men fyren var seig og hadde ikke tenkt å gi seg med det første. En kveld tikker det inn en sms på samboeren mins mobil: "XX er utro". Sms`en ble sendt fra ei nettside, så vi fikk ikke opp avsendernummeret. Samboeren min visste om stalkeren min, men likevel begynte han å tvile på meg.

Dette var utrolig frustrerende, og selv om stalkeren min nektet for at det var han som hadde gjort det, så kunne det ikke vært andre. Forholdet til jeg og sambo ble veldig anstrengt i lang tid etter dette.

Det virker som du har tatt et valg om å stole på det samboeren din sier. Og da bør du bare legge det helt bak deg. Hvis han ikke har gjort noe galt, så er det utrolig ødeleggende å få en slik mistanke rettet mot seg. Dumt at du slettet meldinga ja, for da kunne du og han fått en sjanse til å ordne opp i det sammen, men nå som den er slettet, så bør du legge det bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...