Gå til innhold

Dårlig samvittighet


Gjest Glad i reiser

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i reiser

Jeg føler jeg ofte har dårlig samvittighet. Enten fordi jeg får for lite tid med samvoer, familie venner eller trening. Er hele tiden noe og det er slitsomt :( Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler jeg ofte har dårlig samvittighet. Enten fordi jeg får for lite tid med samvoer, familie venner eller trening. Er hele tiden noe og det er slitsomt :( Noen gode tips?

Prøv å se de positive tingen du gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bubba

Huff,dette her er en dårlig følelse... Jeg har det også slik,føler man ikke strekker til på noen områder egentlig :( Har ingen bra tips,ville bare du skulle vite du ikke er alene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser
Huff,dette her er en dårlig følelse... Jeg har det også slik,føler man ikke strekker til på noen områder egentlig :( Har ingen bra tips,ville bare du skulle vite du ikke er alene :klemmer:

Takk, godt å høre :):klem: tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sånn føler jeg det innimellom også. Føler at jeg BURDE ditt og datt... Men det hjelper jo ikke. Som det blir sagt her så bør vi nok bli flinkere til å fokusere på det positive vi gjør :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keycha
Jeg føler jeg ofte har dårlig samvittighet. Enten fordi jeg får for lite tid med samvoer, familie venner eller trening. Er hele tiden noe og det er slitsomt :( Noen gode tips?

Jeg sliter med akkurat det samme. Har dårlig samvittighet for alt og alle hele tiden. De valgene jeg tar i livet føler jeg alltid går utover andre og dermed må jeg gå rundt med en grusom følelse i magen lenge. Noen ganger er det så ille at jeg bare begynner å gråte. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt dette problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glad i reiser
Jeg sliter med akkurat det samme. Har dårlig samvittighet for alt og alle hele tiden. De valgene jeg tar i livet føler jeg alltid går utover andre og dermed må jeg gå rundt med en grusom følelse i magen lenge. Noen ganger er det så ille at jeg bare begynner å gråte. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt dette problemet...

Kanskje vi må lage en "klubb" hvor vi hjelper hverandre med å fokusere på det positive? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bloom

Da vil jeg melde meg inn i den klubben.... :)

Jeg har ofte dårlig samvittighet for alt mulig! Føler at jeg alltid ligger etter, blir veldig slitsomt i lengden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...