Gå til innhold

Jeg klarer ikke å stole på han...


Gjest -TS-

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen en fantastisk mann på 29 år, jeg er selv 25. Han er en storsjarmør og holdt også på med en annen dame da han møtte meg, men valgte meg :) Jeg burde kansje ha skygget banen allerede da når jeg så hva han kunne gjøre mot en annen dame...

Han har hatt endel forhold, ganske mange egentlig. Og han har vært utro i alle... et rykte på seg for å være notorisk utro og flørter hele tiden.

Han kommer utrolig lett i kontakt med folk, og damene snur seg etter han på gata... (Ja.. han har en utrolig utstråling og ser bra ut)

Men jeg klarer virkelig ikke å stole på han, jeg kvier meg hver gang det kommer et nytt navn (jentevenn) på facebooken hans, jeg sliter når han forteller meg om de ville historiene og hvordan han var før... Hvor mye han var utro... alt egentlig.

Jeg går rundt og er mistenksom hele tiden, og det er gått såpass langt at jeg har så og si nektet han å dra på byen uten meg.. Da jeg er livredd for at han skal være utro.

Generelt er han en utrolig kjæreste, han vil at vi skal flytte sammen (Vi har bare vært sammen i 8 mnd) og jeg føler det er for tidlig å flytte sammen. Han setter alltid min komfor først, behandler meg som en prinsesse og vi har det utrolig bra sammen..

Men vet seriøst ikke om jeg klarer å være sammen en som jeg stoler så utrolig lite på...

Han har nok ikke vært utro mot meg hittil... Men er redd han kan være det, hvis vi har litt tunge tider eller noe.. at han stikker seg en tur og har det "morro" med ei annen.. Han har gjort sånn før hvertfall.. Og jeg tenker jo "Hvorfor skal han ikke gjøre det igjen da?"

Er det feil av meg å reagere sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_meg_*
Jeg er sammen en fantastisk mann på 29 år, jeg er selv 25. Han er en storsjarmør og holdt også på med en annen dame da han møtte meg, men valgte meg :) Jeg burde kansje ha skygget banen allerede da når jeg så hva han kunne gjøre mot en annen dame...

Han har hatt endel forhold, ganske mange egentlig. Og han har vært utro i alle... et rykte på seg for å være notorisk utro og flørter hele tiden.

Han kommer utrolig lett i kontakt med folk, og damene snur seg etter han på gata... (Ja.. han har en utrolig utstråling og ser bra ut)

Men jeg klarer virkelig ikke å stole på han, jeg kvier meg hver gang det kommer et nytt navn (jentevenn) på facebooken hans, jeg sliter når han forteller meg om de ville historiene og hvordan han var før... Hvor mye han var utro... alt egentlig.

Jeg går rundt og er mistenksom hele tiden, og det er gått såpass langt at jeg har så og si nektet han å dra på byen uten meg.. Da jeg er livredd for at han skal være utro.

Generelt er han en utrolig kjæreste, han vil at vi skal flytte sammen (Vi har bare vært sammen i 8 mnd) og jeg føler det er for tidlig å flytte sammen. Han setter alltid min komfor først, behandler meg som en prinsesse og vi har det utrolig bra sammen..

Men vet seriøst ikke om jeg klarer å være sammen en som jeg stoler så utrolig lite på...

Han har nok ikke vært utro mot meg hittil... Men er redd han kan være det, hvis vi har litt tunge tider eller noe.. at han stikker seg en tur og har det "morro" med ei annen.. Han har gjort sånn før hvertfall.. Og jeg tenker jo "Hvorfor skal han ikke gjøre det igjen da?"

Er det feil av meg å reagere sånn??

Hvis han har gjort dette mange ganger før, så tror jeg du kan forvente at han kommer til å gjøre det igjen. Hadde det derimot skjedd 1 gang, så kanskje...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Bare nyskjerrig på om det er han her som dro 2 uker til spania med kompiser? og som ble ranet osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nyskjerrig på om det er han her som dro 2 uker til spania med kompiser? og som ble ranet osv!

Det er ikke han!

Mest sansynlig så vil det skje igjen... Husker han sa engang i begynnelsen av forholdet... "Jeg er så utrolig gla i deg, og hvis jeg er utro, så mener jeg ikke noe med det"

Og sa også at det var bare i begynnelsen av forhold han kunne være utro..

Men jeg er litt forberedt på det, men vet så godt av han aldri vil si noe til meg.. da vet han at han mister meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sammen med en som helt i starten av forholdet sier at han kan komme til å være utro??? Skjønner virkelig godt at du ikke stoler på han. Og du bør ikke flytte sammen med han før du (eventuelt) er klar for det, for det er et stort steg å ta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om man er forelsket er det ikke alltid like lett å tenke rasjonelt. Men jeg har ett spørsmål. TS stoler åpenbart ikke på typen sin nå, men tror hun at hun en dag kanskje kommer til å stole på ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål Nienna... :)

Jeg hadde ikke klart å være sammen med en jeg ikke stolte på. det må være slitsomt. basta bom.

Jeg hadde skygget banen etter den derre: "jeg er alltid utro"-greia på starten..

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oi.. her ville jeg nok vært forsiktig, ja, særlig ettersom han har vært utro så ofte før! Jeg har selv et vennepar hvor den ene parten har vært ganske useriøs med damer (type udefinerte forhold, sa aldri nei til pene damer, en periode hadde han noe på gang med tre samtidig og var rimelig stressa av det selv osv :roll:), men han er i det minste ikke utro når han har kjæreste, og har vært veldig seriøs med hun han har vært sammen med i en årrekke nå. Det er verre om han faktisk tar såpass lett på det å være utro, da kan du kanskje ikke ha som utgangspunkt at han er trofast selv om han er glad i deg. Dere bør prøve å snakke skikkelig om det, finne ut hva han egenlig tenker om utroskap og deg og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde ikke innledet et forhold med en som har vært (og mest sannsynlig fremdeles er) notorisk utro. Og hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg avsluttet det. Å flytte sammen med en slik person er bare å be om bråk! Brudd er vanskeligere når man bor sammen.

For det er nok bare et spørsmål om tid før det skjer. Klart, folk kan forandre seg, men når han allerede i starten av forholdet "advarte" deg mot at han kunne være utro... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du syns det er vanskelig å stole på han. Du må hvertfall ikke flytte sammen med han når du ikke stoler på han. Tillit er grunnleggende i et forhold.

Det er en vanskelig situasjon for du går på en måte og "venter" på at han skal være utro. Jeg mener ikke at du vil han skal det, men med den historien han har så forventer du kanskje at det skal skje. Det fører til at du vil forhindre han i det, for eksempel ved at han ikke får dra på byen uten deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg noen gang vil stole på han...

Han har ikke gjort noe mot meg som kan tilsi at jeg ikke burde stole på han egentlig.. Han viser meg frem for hele verden, alle vet at vi er sammen og han er stolt av å ha meg som kjæreste. Han behandler meg virkelig bra og vet å "trekke i de riktige trådene"

Men han får ikke dra på byen og feste uten meg, det ble vi tidlig enige om, og dette er jo i seg selv et faresignal...

Flytte sammen han kommer jeg ikke til å gjøre nå, det jeg lurer på nå er om jeg må gi slipp på han rett og slett...

Men syns det er litt fælt å slå opp med en fordi jeg tror han kansje kan være utro en dag..

Men det er virkelig hardt å ikke klare å stole på han, jeg tror og mistenker ting absolutt hele tiden, skal jo ikke være sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke tror du noensinne kan stole helt på ham, gi slipp nå. Hva er poenget med å fortsette ett forhold uten tillit, når du ikke har håp for at tilliten kan bygges opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har helt rett...

Jeg som person sliter veldig med å stole på folk, spesielt de jeg er i forhold med. Jeg brukte et par år med min eks faktisk selv om han aldri var utro, men han jugde om enkelte småting hele tiden.. Men han beviste for meg med tiden at jeg kunne stole på han fikk frie tøyler av meg og jeg stolte blindt på han. Det var en ubeskrivelig god følelse... Er utrolig vanskelig for meg å være i forhold med en jeg ikke har noe tilitt til, tror det gnager mye på han også...

Men han har jo ikke akkurat klart å betrygge meg med å fortelle sine historier fra fortiden heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt

Om du ikke kan stole på han nå, og heller ikke tror du noen gang kommer til å gjøre det, da syns jeg at du burde gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke han!

Mest sansynlig så vil det skje igjen... Husker han sa engang i begynnelsen av forholdet... "Jeg er så utrolig gla i deg, og hvis jeg er utro, så mener jeg ikke noe med det"

Og sa også at det var bare i begynnelsen av forhold han kunne være utro..

Men jeg er litt forberedt på det, men vet så godt av han aldri vil si noe til meg.. da vet han at han mister meg

Jeg tror ikke jeg hadde blitt ut kvelden en gang etter den setningen der. Spesielt om jeg allerede har kjennskap til hans tidligere forhold og evnen til å være utro i dem alle sammen. Grunnen til at han kun er utro i begynnelsen av et forhold er kanskje fordi forholdene hans aldri har utviklet seg særlig lengre, nettopp på grunn av den manglende evnen hans til å holde buksa på? Ofte må man gjennom noen frosker før man treffer på prinsen, men jeg hadde nok ikke lagt hodet på stabben i dette forholdet her. Sjansen for å bli halshugget er vel relativt stor siden antallet tidligere forhold med dertil utroskap er så høyt som det tydeligvis er. Du får sette deg ned og finne ut om det er verdt risken eller ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde blitt ut kvelden en gang etter den setningen der. Spesielt om jeg allerede har kjennskap til hans tidligere forhold og evnen til å være utro i dem alle sammen. Grunnen til at han kun er utro i begynnelsen av et forhold er kanskje fordi forholdene hans aldri har utviklet seg særlig lengre, nettopp på grunn av den manglende evnen hans til å holde buksa på? Ofte må man gjennom noen frosker før man treffer på prinsen, men jeg hadde nok ikke lagt hodet på stabben i dette forholdet her. Sjansen for å bli halshugget er vel relativt stor siden antallet tidligere forhold med dertil utroskap er så høyt som det tydeligvis er. Du får sette deg ned og finne ut om det er verdt risken eller ikke.....

Jeg angrer faktisk endel på at jeg ble videre etter at han sa det... Jeg var så nyforelsket og ble blind rett og slett... Men ser nå når forelskelsen har gått over.. Hva sitter jeg igjen med da? En som har kaotisk familie, vært/er notorisk utro, problemer med å roe seg... er så mye bare, men er så ufattelig gla i han selv om jeg kansje vet vi ikke har noen fremtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...