Gå til innhold

Er jeg veldig forlangende


Gjest Skuffa

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffa

Min mann lovet meg i fjor høst at når sommer´n kom skulle han roe ned den jobbinga si.

Hele fjord høst, vinter og til nå har våre ukedager og helger gått som dette:

uke 1

Mandag: reist på jobb kl 0800, kommet hjem mellom 21 og 23

Tirsdag: reist på jobb kl 0800, kommet hjem rungt 23

Onsdag : 0800 og hjem 17.30 (da har han barna sine fra tidligere samboer)

Torsdag: 0800 og hjem ca 23-24

Fredag: (rundt 1800 de helgene han har barn.

Lørdag hjemme de helgene han har barn

Søndag hjemme de helgene han har barn.

Uke 2

Lik som uke 1 bare at helgene som han ikke har barn går ca sånn:

Fredag hjem: 20-21

Lørdag: reiser rundt 09 og hjem 20-21

Søndag: hjemme

Han driver firma, og han sa at til sommern blir han mer hjemme.

Men nå er sommeren kommet, vi går i ferie etter i dag, og reiser på ferie med barna neste uke.

I dag får jeg beskjed om at 1 dag blir jeg alene med barna på feriehytta, han må nemlig i et møte der nede som tar en dag. og et på turen ned til sørlandet skal vi stoppe to plasser, for han skal ha 2 kundebesøk. Dette resulterer i at jeg og 3 barn sitter i bilen og venter...

Jeg er så skuffa at jeg kunne grine..... :gråte: Har lova unga at vi reiser, så det må vi jo uansett. :tristbla:

Hva mener dere om dette??

Han ble sur på meg nå når jeg tok dette opp.. Vil nevne at jeg også er i 100% jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg hadde også blitt frustrert, sint og lei om min partner satte jobben såpass mye høyere enn meg. For det er det han gjør. Når han kommer så sent hjem stort sett hver dag, så får dere vel knapt sett hverandre, og han er antageligvis sliten i tillegg. Og alt med huset faller på deg.

Og når han i tillegg lesser ting over på deg i ferien, så er han ihvertfall helt dust.

Uff... Har du vist ham denne listen over hvor mye han faktisk har jobbet? Så han ser hvor mye han faktisk er vekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skuffa
Jeg hadde også blitt frustrert, sint og lei om min partner satte jobben såpass mye høyere enn meg. For det er det han gjør. Når han kommer så sent hjem stort sett hver dag, så får dere vel knapt sett hverandre, og han er antageligvis sliten i tillegg. Og alt med huset faller på deg.

Og når han i tillegg lesser ting over på deg i ferien, så er han ihvertfall helt dust.

Uff... Har du vist ham denne listen over hvor mye han faktisk har jobbet? Så han ser hvor mye han faktisk er vekke?

Ja, satte opp ei liste meg arbeidsdagene og timene... Så spurte jeg om hvorfor han egentlig trengte meg hjemme der. Føler jeg bare går til pynt, vasker hus og klær og er gratis barnevakt. Gir han sex innimellom, men det blir med det... Han ville ha meg fordi han elska meg sa han. Hmmm, elsker han jeg også, men jeg har ikke lyst til og være alene hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du forlanger mye, men det gjør mannen din.

Rettet feil. pc er treg og får av og til ikke med alle ordene.

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at han genererer penger, men han har jo bare deg til hushjelp og barnepass, og han har aldri alenetid til deg. Huff. Føler med deg!

Virker som han trenger en grand wake up call hvertfall! Tror du må forklare hvor alvorlig situasjonen faktisk er, og om han ikke skjønner, sette et eksempel som det heter på godt engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...