Gå til innhold

Hvordan slå opp ?


enelam

Anbefalte innlegg

Saken er at jeg aldri har slått opp med noen før.

Jeg har vært sammen med han i 3 mnd, så det er jo ikke så superlenge. Men lenge nok til å gjøre det på en moden måte.

Vi har ikke sett hverandre på 3 uker pga ferie, men han kommer hjem på søndag. Grunnen er at jeg rett og slett har mistet følelsene for han. Tror det kan være fordi at vi ble sammen altfor fort. Jeg gleder meg nesten ikke til å være sammen med han engang, så da er det nok ikke noen vits. Da blir det ikke bra for hverken han eller meg. Og jeg tror ikke han har noen anelse om dette i det hele tatt. For meg virker det som om han synes det bare går bedre og bedre.

Så, skal jeg si det på søndag, eller ta det neste gang? Siden på søndag skal han nemlig til meg, og jeg føler det kanskje blir litt dumt at han kommer til meg da ? Er det ikke bedre om jeg kommer til han ? Og hva skal jeg si ? Selvom jeg kommer til å ha en helt råtten samvittighet. Hvertfall ettersom han ikke vet noenting.

Dette ble litt mye spm, men håper likevell at jeg får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mann24

Uff dette er en kjedelig samtale du har foran deg. Misunner deg ikkje :(

Bare si det rett ut og så fort som mulig når du treffer ham. Ikke gå rundt grøten. Og jeg synes du skal gå til ham og si det, det har litt med respekt å gjøre.

Nettopp blitt dumpet selv, så jeg vet dette er beste måten.

Men; hvis han ikke har det minste anelse om dette og han er dypt forelsket i deg, så bare forbered deg med en gang på at han kommer til å bli knust, og antakelig kutte all kontakt med deg og kanskje også begynne å hate deg for det.

Og vær så snill og ikke kom med denne "vi kan være venner"-setningen. Spar ham for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han kommer til deg bør du bare si det med en gang, si hva du skrev her til oss. Du kan jo ikke noe for hvordan du føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes du bør si det med en gang. Dersom han må reise et godt stykke for å komme til deg er det muligens et bedre alternativ å si det pr telefon eller at du foreslår at du drar til ham? Det er jo litt kjedelig å kanskje ha satt av en helg og betalt reise bare for å få høre at det er slutt. Virker uansett som du har tenkt å gjøre dette på en hensynsfull og real måte, og da tror jeg ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for eventuelle detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...