Gå til innhold

Felles interresser


Gjest Gjest_Kine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kine_*

Har du og mannen/samboeren noen felles interresser? Det har ikke jeg og mannen, bortsett fra at vi ser en del tv-serier og filmer sammen. Men jammenmeg er vi glad i hverandre likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har noen felles interesser, og noen interesser som vi ikke deler.

Og vi ser som regel ikke på tv sammen heller, vi liker ikke det samme sånn sett.

Men vi har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen - film, tv-serier (på dvd), musikk, fisking... det er jo faktisk litt :ler: Vi er egentlig ganske like typer, tror jeg, men det viktigste er kanskje å ha en del felles holdninger, ikke nødvendigvis så mange interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra å se på tv/film sammen så er det ikke så mye. Vi liker å gå på kino, dra på resturant, også er det jo kjempegøy å spille litt fotball sammen med han! :D Men det er så sjeldent at. Som regel så spiller han fotball med kompisgjengen, noe jeg synes er kjempebra! Så kan heller jeg og min finne på noe annet.

Han er dykker da. På hobbybasis. Hvis jeg blir med til Thailand til påsken, så vet jeg likevel ikke om jeg kommer til å ta noe dykkerkurs. Jeg har alltid hatt lyst til å prøve på det, men dette med dykking synes jeg han kan få ha for seg selv! Dette er noe han gjør med kompiser, som er viktig at han får lov til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du og mannen/samboeren noen felles interresser? Det har ikke jeg og mannen, bortsett fra at vi ser en del tv-serier og filmer sammen. Men jammenmeg er vi glad i hverandre likevel :)

Nei, det er ikke sånn at vi har noen store altoppslukende hobbyer som begge dyrker., bortsett fra at vi ser TV-serier sammen iblant. Men vi har noe av det samme synet på livet, og kan le av de samme tingene, og så har vi omtrent samme utdannelse.

Ut over det ser jeg ikke på det som et mål at vi skal ha samme interesser, og jeg insisterer ikke på at han skal begynne å strikke bare fordi jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Spretten_*

Vi har masse felles, og har fått gode felles venner gjennom dette:)

Startet og på noe nytt med han, skyting, og vi har det kjempemoro med å utvikle oss sammen!

Vi har og samme musikksmak, filmsmak o.l

Men samtidig er vi ganske forskjellige, så det blir ikke for likt heller. Trives fantastisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrissy82

Det har ikke jeg og typen heller. Han er friluftsmenneske og det er ikke jeg. Han liker å holde på med ting hele tiden. Fisking, dra ut på tur med kajaken, sykle osv. Ikke det at jeg ikke liker å holde meg i form, men jeg trenger ikke å gjøre noe hele tiden. Jeg synes bare at det er fint å slappe av hjemme uten å måtte gjøre så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren har en god del til felles :) Vi er veldig opptatt av styrketrening, opptatt av å leve sunt, liker som regel samme filmer, musikk og spill. Begge liker turer og snowboard osv.. Har mye til felles, og det fungerer fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sweet_*

Vi har alle holdninger felles, å det er det som er viktig for meg!

Ellers har vi litt ulike interesser(også noen felles selfølgelig), men det gjør jo bare sånn at vi ikke er 100% sammen med hverandre hele tiden... å det er ikke alltid så dumt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det veldig godt sammen, til tross for at vi ikke har så mange felles interesser. Han liker å spille onlinespill, mens jeg koser meg med en bok. Felles for oss der er at vi liker å sette oss inn i en annen verden (science fiction eller fantasy) bare på to ulike måter. Og så liker vi å gå på kino og nyte en god film.

Men vi kan være stille sammen (kjørte på langtur med ødelagt bilanlegg, he he) og vi kan erte hverandre (kald-hånd-på-min-mage er en klassiker, og det er sjarmerende siden han gjør det for å få høre meg le!).

Det beste er at vi trives i hverandres selskap. Vi synes at en lørdagskveld hjemme i vår egen sofakrok er en fortreffelig måte å bruke tiden på, så lenge vi kan være sammen.

Nå pusser vi opp et helt hus sammen, DET er vår felles interesse! Mange sier at oppussing er drepen for forholdet, men vi stortrives! Nemlig fordi vi arbeider så godt sammen som et team. :-) Og så er han faktisk også interessert i å være med å se på tapettyper og fargevalg, hi hi. Gull verdt er han, samboeren min! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...