Gå til innhold

Bli tatt for gitt


Gjest Gjest_Guro_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Guro_*

Hei!

Føler at kjæresten min har mistet entusiasmen litt. Glemmer ting, og prioriterer andre ting foran å være sammen med meg. Får også høre alle planene han har for uken hele tiden, som ikke er med meg, akkurat som han viser at han ikke har tid til meg i det hele tatt. Unødvendig sier nå jeg! Skaper bare dårlig stemning.

Hva gjør man med det? Føler meg litt tatt for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Da sier man i fra på en klar og tydelig måte at man føler seg tatt for gitt og forteller hvordan man ønsker å ha det fra nå av, uten å virke for bedreiende, krevende eller sint.

Fancy triks og metoder, eller hinting, fungerer dårlig på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Guro_*

Det å fortelle gutter at man føler at noe er galt i et forhold har jeg bare dårlig erfaring med. Har gjort det to ganger tidligere, og kommer ikke til å gjøre det igjen med det første. Kan lett bli en dårlig spiral som ender i at man slår opp.

Men kan jeg f.eks holde meg litt tilbake? Eller blir det bare teit å spille hard to get.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det spørs jo hvor nytt forholdet er. Hvis det er et ferskt forhold forstår jeg at du ikke vil ta det opp på den måten, men jeg mener at om man har vært sammen en stund og anser forholdet som trygt burde det absolutt gå ann å snakke om slike problemer med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da blir du tilsvarende optatt og litt utilgjengelig for han. Plutselig virker du mer mystisk og interessant. Nå vet han akkurat hvor han har deg, og det er ikke spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

Jeg er enig i at det ikke er noe særlig å si fra på begynnelsen av et forhold at man ikke føler at man får nok oppmerksomhet. Jeg har snart vært sammen med en fyr i et år og liker fortsatt ikke å si det. Siden vi bor i forskjellige byer så sees vi bare i helgene. Jeg blir ikke særlig glad hvis han heller vil være sammen med vennene sine enn meg når jeg kommer på besøk. Men hva skal man gjøre?! Si nei du får ikke lov til det! Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_meg_*

Du trenger jo ikke være "hard to get". Bare finn på ting på egenhånd, som foreslått tidligere her!

Dra på cafe, begynn å trene, dra på jentevorspiel, dra til foreldrene å kos deg sammen med dem i helga, osv. Det er masse å finne på, å kanskje han da synes at du virker litt uoppnåelig, og vil være mer sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...