Gå til innhold

Føler jeg maser


Gjest Complex

Anbefalte innlegg

Gjest missLady

Altså, når jeg er på flørtern med en gutt, er jeg redd for å bli oppfattet som masete! Og tror ikke jeg er det.. Sender ikke masse meldinger hele tiden eller noe sånt. Men når jeg skal sende en sms en dag, tenker jeg med en gang på om det blir masete eller ikke.. Bare så det er sagt så sender jeg ikke 100 sms dagen uten å få svar på en av de.. Sender aldri en ny en uten å få svar på den andre først.. Kan vel si jeg sender en sms hver dag, og så flere om samtalen over sms utvikler seg slik.. Men uansett tenker jeg mye på om jeg maser... :sjenert: Flere som har det slik?! Det er bare ovenfor gutter jeg er på flørtern med jeg føler det slik....

Flere som tenker som meg?

Gutter; Er det masete om ei jente dere flørter med sender en sms nesten hver dag? :mobil:

Ble sikkert litt rotete det her men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan det er.. tenker sånn selv. Det skal jo liksom være bra at de får litt tid til å savne sms fra deg osv. Men det er ikke så lett alltid. Hehe..

Nå har jeg kjæreste da, men er et ganske ferskt forhold. Uansett føler jeg at jeg maser innimellom og har hendt jeg har skrevet "Ikke meninga å mase altså, men..." hehe..

Vet ikke om det er mest taktisk men :P

Prøver hvertfall å la gutten sende sms først innimellom også, helst annenhver gang. Da får han jo styre det litt selv.

Bruker å se an svarene jeg da, om de svarer kort og virker uinteresserte venter jeg leeenge før jeg sender en ny. Da har det også hendt at det har kommet etterhvert "stille du er da.."

Men tror nok ikke de fleste gutter er sånn storfan av å sende lange utfyllende meldinger, ikke min hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når jeg er på flørtern med en gutt, er jeg redd for å bli oppfattet som masete! Og tror ikke jeg er det.. Sender ikke masse meldinger hele tiden eller noe sånt. Men når jeg skal sende en sms en dag, tenker jeg med en gang på om det blir masete eller ikke.. Bare så det er sagt så sender jeg ikke 100 sms dagen uten å få svar på en av de.. Sender aldri en ny en uten å få svar på den andre først.. Kan vel si jeg sender en sms hver dag, og så flere om samtalen over sms utvikler seg slik.. Men uansett tenker jeg mye på om jeg maser... :sjenert: Flere som har det slik?! Det er bare ovenfor gutter jeg er på flørtern med jeg føler det slik....

Flere som tenker som meg?

Gutter; Er det masete om ei jente dere flørter med sender en sms nesten hver dag? :mobil:

Ble sikkert litt rotete det her men..

I feel you!

Ja, jeg maser og like etterpå så får jeg panikk fordi jeg har mast, og da kan jeg sende enda en sms på sånn 3-4 sider hvor jeg beklager masinga mi, dvs, lite vellykket flørting (men dette hendte bare med en fyr da, jeg mista huet hver gang jeg møtte han)

Ellers er jeg veldig flink til å telle. Telle hvor mange meldinger han har sendt meg og ut ifra det finne ut om jeg kan sende en. Eller hvis han starta meldinga på mandag så kan jeg starte på tirsdag etc.

Det er egentlig et himla herk, særlig når man blir nervevrak av å vente på melding tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er også redd for å mase.

Jeg synes en sms hver dag fort kan bli masete.. Jeg har en kamerat som sender meg sms hver dag, og jeg er utrolgi lei det. Jeg får jo heller aldri sjansen til å være den som "starter" en sms-samtale, siden han sender hver dag.

Jeg har som regel at jeg -aldri- er den som alltid tar kontakt. Jeg har ikke noen sånn sterk annenhvergang-regel, men jeg har en ikkehvergang-regel. Altså om jeg har tatt kontakt flere ganger, så lar jeg være å ta kontakt til han tar kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Ja, altså kom litt feil ut:p Mener ikke at jeg sender en sms hver dag, men vi snakker sammen over sms hver dag, bytter litt på hvem som skriver først...

Men følger den regelen, om han sende først den dagen, kan jeg det neste dag:p Virkelig et herk!!!!

Så gutter! Tenker dere slik?? Eller er det bare vi jenter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Vi skulle hatt skambank hele gjengen!

Jeg innbiller meg selv at jeg gjør det som kjennes naturlig, og tror jeg gjør det oftest.

Men spesielt hvis jeg er på dealern med en som virker litt usikker, eller jeg sliter med å forstå hva han egentlig vil, så føler jeg fort på alt det jeg foraktelig kaller "kvinnfolkgreier"... (Herregud syns han jeg maser, hvem meldte sist, osv osv osv)

Så ja, jeg er visst et kvinnfolk jeg også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje vi jenter skulle lært å slappet mer av og tatt ting som det kommer. La gutta jobbe litt og ikke være så tilgjengelige hele tiden....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje vi jenter skulle lært å slappet mer av og tatt ting som det kommer. La gutta jobbe litt og ikke være så tilgjengelige hele tiden....:)

Det tror jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjenner meg veldig godt igjen i denne tråden. Vet godt (uten å sjekke mobilen) nøyaktig hvor lang tid det er gått siden forrige meldingsutveksling, hvem som begynte og hvem som avsluttet. Akkurat nå feks, er jeg tvilende til å starte en ny utveksling, selv om det var jeg som avsluttet forrige. Det var nemlig også jeg som begynte. Beste er hvis han starter og jeg avslutter, for da kan jeg starte neste gang. Jepp, det er sykt. Og det er jo absolutt garantert at the man in question ikke har peiling på hvor lang tid det har gått eller hvem som begynte og sluttet :mobil::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For en klubb vi er... og forresten, rekk opp hånda alle som har tenkt tanken "kanskje han ikke fikk den" når de ikke har fått svar på en melding... eller som til og med har sendt en ny og spurt "fikk du meldingen min"... :goodbye::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente22

:ler: Herlig tråd! Morsomt at det er flere av oss "hysteriske jenter" der ute. :fnise: Kjenner meg veldig igjen i problemstillingen.

Jeg har det fremdeles slik med kjæresten, selv om vi har vært sammen i ca 2 år nå. Man vil jo ikke virke for needy/desperat når man er i et forhold heller, så jeg liker ikke å være den som sender første meldingen. :sjenert: Føler meg mye mer ettertraktet og savner når han skriver først. Desverre har jeg en kjæreste som ikke er altfor glad i å skrive meldinger, så ofte må jeg vente til langt ut på ettermiddagen/kvelden til jeg får en melding dersom ikke jeg skriver til han først. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
For en klubb vi er... og forresten, rekk opp hånda alle som har tenkt tanken "kanskje han ikke fikk den" når de ikke har fått svar på en melding... eller som til og med har sendt en ny og spurt "fikk du meldingen min"... :goodbye::sjenert:

hihihi ja! *Rekke opp handa* Jeg har! Har flere ganger sendt "fikk du meldingen min?", bare for å mase frem et svar fra han. For jeg vet jo som regel at han har fått meldingen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. :ler: Ja jeg har det slik jeg også. Jeg har sakt det til kavaleren at jeg er redd for å virke masete.

-Han synes det bare er fint at jeg sender meldinger og ringer. Om det ikke passer, så tar han ikke tlf, eller trykker på opptatt, og så ringer han tilbake senere. Om det blir for mye, så sier han i fra har han sakt. (Han er veeeeeldig tålmodig da :hjerter_rundt: ) Har ikke hørt at han har sakt at jeg kan roe ned sms`inga. :) Sender ikke 50 hver dag, men kan godt bli 3 stk.

Han liker best å ringe. Minst to ganger pr dag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hmm_*

hehe.. jeg må le.. Akkurat som å høre meg dette her.. *rekker opp hånden*

men når jeg først e her, så kan jeg jo spørre om råd.. Møtte en fyr på en festival. Og det er han som har vært hypp på mldsfronten. Det er ikke det at jeg ikke ville skrive, men var helst han som tok kontakt.. No har han plutselig sluttet. Han svarer på mldene jeg sender til han, men no e jeg redd for å virke masete. Ettersom det var han som var på hyppig på smsfronten sist.. Mine kjære "smsvenner", hva gjør jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hehe.. jeg må le.. Akkurat som å høre meg dette her.. *rekker opp hånden*

men når jeg først e her, så kan jeg jo spørre om råd.. Møtte en fyr på en festival. Og det er han som har vært hypp på mldsfronten. Det er ikke det at jeg ikke ville skrive, men var helst han som tok kontakt.. No har han plutselig sluttet. Han svarer på mldene jeg sender til han, men no e jeg redd for å virke masete. Ettersom det var han som var på hyppig på smsfronten sist.. Mine kjære "smsvenner", hva gjør jeg?!

Som rammet av denne maseangsten selv så har jeg ikke så mange gode råd å gi :ler:

Men det er så rart det der, vi synes da ikke gutta maser når de sender meldinger (i hvert fall ikke hvis vi liker dem), men vi er så livredd for å virke masete selv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg er så glad jeg har en samboer som har blitt nokså fast inventar i livet mitt!

Det har vært mer enn nok paniske tanker av denne sorten hos meg og, og det er ikke noe moro! Vi har vel en tendens til å overanalysere til tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillagubban

Henger meg på ts og dere andre, jeg er lik selv :ler: Selv med kompiser er jeg redd for sende for mye meldinger, føler gutter generelt ikke liker masing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Trodde jeg var alene når jeg startet dette emne! :sjenert: men så sykt glad jeg ikke er alene :ler:

Men leste her at ei sa hun sa ifra til en fyr at hun var redd for å virke masete.. Kanskje jeg bare skal gjøre det:P Hehe...

Og det med han som sende masse sms til deg først og så nå er det du som sender masse sms! Slik har jeg hatt det før jeg også, ble sykt usikker av det!! Tror nok vi overanalyserer alt for mye, men ikke morro å virke masete og desp. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oxford
:fnise: Jeg er så glad jeg har en samboer som har blitt nokså fast inventar i livet mitt!

Det har vært mer enn nok paniske tanker av denne sorten hos meg og, og det er ikke noe moro! Vi har vel en tendens til å overanalysere til tider ;)

Samme her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

*Rekker opp hånda* og legger meg til hele gjengen her..

Jeg er også en del av dette.. Vært sammen med en fyr i snart 1 år og jeg føler at jeg fortsatt maser. Både på sms og ved å ringe. Jeg hater å vente på svar. Typen min er kjempedårlig på å svare på sms. Det hater jeg!

Men jeg er enig i at vi jenter skulle bli lært hvordan man er mer avslappet og tar ting som det kommer. Jenter liker vel å ha litt kontroll over ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...