Gå til innhold

Kjæreste + festing


Gjest Chatrine

Anbefalte innlegg

Gjest Chatrine

Så en trå som var lignende dette, men da dreide det seg om en bestemt person.

Jeg vil heller spørre litt generelt om noe jeg lurer veldig på.

Dere som har kjærester, hva gjør dere når dere går ut på byen og fester?

Danser med kompiser?

Jeg har en kjæreste på 20 som drar ut på byen hver eneste helg. Jeg forbinder å dra ut på byen en god del med det å se på og sjekke jenter/gutter.

Selv er jeg akkurat ikke gammel nok til å gå ut, så jeg vet ikke helt hvordan folk oppfører seg.

Når dere gutter drar ut på byen, og dere har kjærester..Hva gjør dere egentlig da? Helt ærlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Når dere gutter drar ut på byen, og dere har kjærester..Hva gjør dere egentlig da? Helt ærlig?

Hva får deg til å tro at man "drar gutter på byen" når man har kjæreste..??

Jeg går på byen og gjør stort sett det samme som da jeg var singel (pleide faktisk sjelden å kline med noen eller bli med dem hjem da heller.. ;) )

Man kan jo både danse og snakke med folk selv om man har en kjæreste. Og om noen "prøver seg" på noe, så forteller man bare at man har en kjæreste. Det spørsmålet er jo ofte noe menn starter med når de kommer bort for å snakke. Ellers er det jo greit å få dyttet det inn i samtalen tidligst mulig, så slipper man missforståelser (da slipper fyren å "kaste bort tid" på deg dersom han er interessert i å finne noen å sjekke opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest choabong

Jeg danser, smiler og ler med mine venner. Forteller røverhistorier så folk rister av latter.

Men går ikke så ofte ut lengre? Har begynt å få nok av det livet. Sukk, begynner å bli voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt hva slags steder han går på. Går han på nattklubb er det nok ikke fritt for at han danser og småflørter litt med andre jenter. Det er ikke dermed sagt at han er utro. Hvis han drar mer på pub-type steder, så sitter han nok og prater med venner. Har du spurt ham hva han gjør når han er ute og hvem han er sammen med? Pass på å ikke spørre på en anklagende måte! Prøv heller noe sånt som: "Var det gøy igår? Fikk du danset masse? Gleder meg til jeg kan bli med så vi får danset sammen.", "Det skal bli fint når jeg kan være med og møte vennene dine." eller lignende.

Jeg er av typen som flørter litt, selv om jeg har kjæreste. Det er ganske mange ganger jeg har har fortalt gutten at jeg har kjæreste, for å få til svar "det går bra, det har jeg også", og så har vi fortsatt å hygge oss den kvelden. Ikke alle gutter som er på byen er ute etter å få seg noe. Det virker som om noen steder er mer sjekke-steder enn andre, så det kan jo være greit å høre hvor han drar henn.

...også var det han som svarte "det går bra, jeg har fire"! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar ikke ut for å sjekke gutter (blir privatfester da, blir ikke 18 før om noen mnd.), og kjæresten min drar ikke på byen for å sjekke jenter.

Stoler hundre prosent på han på dette punktet. Han stoler på meg også, og det er kjempeflott. :)

Hvis du er redd for at kjæresten din sjekker opp gutter/jenter på byen, så snakk med h*n om det. Spør hva han egentlig gjør på byen. Så klart, om han er utro hver kveld, så vil h*n ikke si det, men sansyneligvis så har h*n det artig med dansing, prating osv. Ikke noe mer enn det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg blir stolt hver gang noen prøver seg på meg, løper hjem og forteller kjæresten min at jeg ikke har mistet draget!:D

Men gjør selvfølgelig ikke noe med det da, er bare godt å høre jeg ser bra ut av andre enn kjæresten min også. Og han vet det også. Når jeg er med kjæresten min på byn gjør jeg akkurat det samme, også blir det litt klining og litt småkrangling og sånn:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
også blir det litt klining og litt småkrangling og sånn:) hehe

Grøsse.. Par som "krangler" på byen er det verste jeg vet. Tenker alltid "grow up"... eller aller helst at de burde pelle seg hjem med tullet sitt og ikke plage oss andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stolt hver gang noen prøver seg på meg, løper hjem og forteller kjæresten min at jeg ikke har mistet draget!:D

Men gjør selvfølgelig ikke noe med det da, er bare godt å høre jeg ser bra ut av andre enn kjæresten min også. Og han vet det også. Når jeg er med kjæresten min på byn gjør jeg akkurat det samme, også blir det litt klining og litt småkrangling og sånn:) hehe

:fnise:

Jeg signerer denne :Nikke: Kjempestas når andre enn kjæresten kommer med antydninger til at dem liker deg, men jeg gjør heller ikke noe med det... jeg pleier å vise ringen og gir dem seg ikke da slik at det blir ubehagelig går jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt småflørte med andre menn, men ikke noe mer enn det. Er jeg ute med venninner er jeg ute med dem for å ha det gøy ikke noe mer. Det samme gjelder for samboeren min også. Jeg bryr meg ikke hvis han småflørter når han er ute, det syns jeg bare hører med når man er på byen. Så lenge man holder seg til det da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Grøsse.. Par som "krangler" på byen er det verste jeg vet. Tenker alltid "grow up"... eller aller helst at de burde pelle seg hjem med tullet sitt og ikke plage oss andre..

Er bare kjæresten min som er litt dramaqueen når han er full. Som regel så er jeg det totalt motsatte, og bare ler av han. Så småkranglingen kommer bare fra hans side. Forrige gang på byn trodde han at jeg sa han var ekkel, da han skulle drikke av et glass vann han hadde fått fra baren. Så ble han dritsur og sa eg måtte slutte å oppføre meg som en drittunge, og sånn. Trodde jeg skulle dø av latter av hele greien, da han skjønte det bare var en misforståelse:P

Men ellers er det koselig å gå på byn med kjæresten, han kjøper alltid pølsemeny til meg på narvesen, også tar vi bussen sammen hjem^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...