Gå til innhold

Hvordan skaffe en samboer/ektemann?


Gjest Forviklingar

Anbefalte innlegg

Gjest Forviklingar

Hvordan skaffer man seg familie (mann og barn) på en enkel, kjapp og grei måte? Jeg ønsker ikke å være singel, date masse og slite for å finne de mennene jeg liker. De bør helst bare dukke opp og sjekke meg opp på en høyst sjarmerende måte.

Er i 30-årene, slank, attraktiv (det sier de alle hvertfall), hyggelig, positiv, feminin, sjarmerende og ikke veldig masete eller irrasjonell. Jeg liker ikke nettdating...så hvordan finner jeg sjarmerende, ressursterke, single, bevisste, avslappede, kjekke, reflekterte, seilerinteresserte og tiltrekkende menn, helst i 40-årene, helst ingen barn ennå og som er i gode stillinger?

Begynner å bli lei av å være single...På byens utesteder er det liksom bare unge folk eller de få aktuelle kjekke mennene tør ikke se på andre før de har drukket masse, og da er de enten gift og vil ha sidesprang eller de sjekker opp yngre blondiner (facts of life).

Så, noen som vet? Menn også, kom med råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hvorfor over 40? De attraktive over 40 er stort sett opptatt. Eller har alerede barn hvis de ønsker barn. Jeg tror det vil bli lettere å treffe på en mann på 30 med de egenskapene du beskriver.

Hvis du er interessert i klatring kan du jo melde deg på en klatretur til Himalaya. Hvis du er interessert i jakt og fiske kan du melde deg på bjørnejakt i Alaska. Hvis du lker å gå på ski kan du søke etter noen å krysse Grønland sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interessert i klatring kan du jo melde deg på en klatretur til Himalaya. Hvis du er interessert i jakt og fiske kan du melde deg på bjørnejakt i Alaska. Hvis du lker å gå på ski kan du søke etter noen å krysse Grønland sammen med.

Det var da noen festlige ytterpunkter :ler: Jeg ville foreslått, klatrekurs, og finne en buldre-kompis, eller ta jaktprøven og satse på at det er noen kjekke menn der, eller ta en skitur til en turistforeningshytte på fjellet... ;)

Men her skal det gjøres skikkelig ja :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forviklingar

Jeg er ikke så begeistret for menn som jakter...vil helst ha en urban mann fra Oslo eller en annen skandinavisk hovedstad. :-) De på 30 er ikke modne og erfarne nok i livets løp, synes jeg. De bør være ca. 10 år eldre enn meg selv.

Har de barn fra før er det greit, liker man mannen tar man pakken med på kjøpet. Mest perfekt ville det være om han ikke hadde barn fra før. Klatring er vel ikke min greie...seiling, sans for storbandmusikk, dans, middager, vin, romantikk og helsestudio er mer i min gate. Han tar initiativ til å stifte familie, fordi han gjerne vil ha det. Han røyker ikke, har aldri hatt black out, og han er måteholden med vin. Så er han høflig, hyggelig og bereist.

Så, hvor bestiller jeg en slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så begeistret for menn som jakter...vil helst ha en urban mann fra Oslo eller en annen skandinavisk hovedstad. :-) De på 30 er ikke modne og erfarne nok i livets løp, synes jeg. De bør være ca. 10 år eldre enn meg selv.

Har de barn fra før er det greit, liker man mannen tar man pakken med på kjøpet. Mest perfekt ville det være om han ikke hadde barn fra før. Klatring er vel ikke min greie...seiling, sans for storbandmusikk, dans, middager, vin, romantikk og helsestudio er mer i min gate. Han tar initiativ til å stifte familie, fordi han gjerne vil ha det. Han røyker ikke, har aldri hatt black out, og han er måteholden med vin. Så er han høflig, hyggelig og bereist.

Så, hvor bestiller jeg en slik?

eBay! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å være helt seriøs.... det er jo ingen oppskrift. Man må bare kommer seg ut! Og da snakker jeg ikke om byen på en lørdagskveld.

For min del hjalp det da jeg slutta å lete, og ga faen. Plutselig stod han der.

Hadde det fantes en oppskrift, hadde jo vedkommende med patentrettighetene vært steinrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forviklingar

For min del hjalp det da jeg slutta å lete, og ga faen. Plutselig stod han der. /quote]

Det er vanskelig å "komme seg ut". Jeg jobber en del, trener gjerne etter arbeidstid på helsestudio og vips så er kvelden der. Av og til er jeg i privatfester eller selskap, og reiser litt i jobben. Men treffer jo ingen single menn der.

Jeg kan prøve så godt jeg kan å gi f. Men det er ikke så lett. Jeg har vel prøvd det før, men tror ikke det virket bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er ikke så begeistret for menn som jakter...vil helst ha en urban mann fra Oslo eller en annen skandinavisk hovedstad. :-) De på 30 er ikke modne og erfarne nok i livets løp, synes jeg. De bør være ca. 10 år eldre enn meg selv.

Har de barn fra før er det greit, liker man mannen tar man pakken med på kjøpet. Mest perfekt ville det være om han ikke hadde barn fra før. Klatring er vel ikke min greie...seiling, sans for storbandmusikk, dans, middager, vin, romantikk og helsestudio er mer i min gate. Han tar initiativ til å stifte familie, fordi han gjerne vil ha det. Han røyker ikke, har aldri hatt black out, og han er måteholden med vin. Så er han høflig, hyggelig og bereist.

Så, hvor bestiller jeg en slik?

En slik mann har jeg. Og han fann jeg på et utested på en lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:fnise: Jupp, kan vi ikke følge "gi det videre" prinsippet her? Finner du løsningen, så si fra???

Og så lover jeg å gjøre det samme, etter å ha tatt han jeg vil ha, selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva med Oslo - er det overflod av single menn som er skilt og over 40 der? Kunne tenke meg en suksessfull og kjekk type med glimt i øyet og fin kropp/humor som er singel i Oslo. Eller er markedet bedre i Bergen, Trondheim og Stavanger?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke så begeistret for menn som jakter...vil helst ha en urban mann fra Oslo eller en annen skandinavisk hovedstad. :-) De på 30 er ikke modne og erfarne nok i livets løp, synes jeg. De bør være ca. 10 år eldre enn meg selv.

Har de barn fra før er det greit, liker man mannen tar man pakken med på kjøpet. Mest perfekt ville det være om han ikke hadde barn fra før. Klatring er vel ikke min greie...seiling, sans for storbandmusikk, dans, middager, vin, romantikk og helsestudio er mer i min gate. Han tar initiativ til å stifte familie, fordi han gjerne vil ha det. Han røyker ikke, har aldri hatt black out, og han er måteholden med vin. Så er han høflig, hyggelig og bereist.

Så, hvor bestiller jeg en slik?

:skratte: Hva om han ikke husker at han har hatt blackout??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne og andre tråder forstått hvorfor det stort sett er yngre menn som løper etter meg.. årsaken er at alle damene på min alder er ute etter å finne seg en mann som er 10 år eldre enn dem selv. Det er sikkert damene på 25 også.. og dermed blir det faktisk ikke noen igjen til dem på deres egen alder. :fnise:

Ellers så tenkte jeg på flere kjekke, spreke, kulturbevisste og samfunnsorienterte menn helt til jeg så kriteriene for å bli godtatt.

Du går nemlig glipp av en hel del flotte menn ved å ha så faste kriterier, jeg har aldri truffet en mann som fyller mer enn noen få av de du har her. Det er kanskje ikke så rart at du ikke treffer noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...