Coxy Skrevet 23. desember 2008 #1081 Del Skrevet 23. desember 2008 Stakkars Cloudberry!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. desember 2008 #1082 Del Skrevet 23. desember 2008 Håper dagen din blir bedre GOd JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 23. desember 2008 #1083 Del Skrevet 23. desember 2008 Håper julefreden senker seg over Mr&MrsCloudberry og lillemannen snart, så slipper dere å streve med alt som 'skal gjøres', og kan bruke tiden på å slappe av og kose dere sammen i det nye hjemmet. Ønsker dere alle fire en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 24. desember 2008 #1084 Del Skrevet 24. desember 2008 Her hørtes det ut som det har vært noen tøffe dager ja. Håper alle har fått sovet godt i natt så dere får en fin dag i dag. Nyt disse juledagene og slapp av, snart er det nytt år og du blir tobarnsmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. desember 2008 #1085 Del Skrevet 24. desember 2008 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #1086 Del Skrevet 26. desember 2008 Vil bare gi dere en stooor alle sammen og si takk for sympatien... Hadde en fryktelig dårlig dag lille julaften, men ting har bedret seg. Virker som lillemannen har funnet tilbake til formen og slått seg litt mer til ro også. Jeg derimot har vært syk de siste dagene, men er også på bedringens vei nå... Ble en noe kaotisk julaften her i huset da, men det er vel kanskje vanlig når man har barn. Var på kaffebesøk hos min tante og satt alt for lenge, noe som medførte at pinnekjøttet ble satt på litt for sent. Og når mat skal lages samtidig som alle skal bade og pynte seg går tida fort Begynte å pakke opp noen av lillemannens gaver før middag da, men han var ikke mer enn sånn passe interessert. Klokka ble seks før middagen var ferdig og da var han selvsagt alt for trøtt Ikke ville han ha pølse og hylte som en stukken gris helt til han fikk raskskåla med pinnekjøttbein som han kunne gnage på Når han ble lei av det var det kåstappa som sto for tur, men kun hvis han fikk spise av serveringsskjea. Føler at alle reglene vi en gang bestemte gikk ut ruta på en gang siden han faktisk fikk viljen sin Men hva gjør man vel ikke for å få litt matro på julaften. Det gikk faktisk så langt at han måtte få bokstavkjeks og melkesjokolade slik at vi kunne spise ferdig Fikk han omsider i seng da slik at vi kunne roe ned og åpne gaver og jeg må si at årets pakker var midt i blinken. Ble endel Rosendahl + andre praktiske ting vi trenger, masse tv-serier på dvd og penger til tørketrommel Ellers gikk første juledag med til middag hos mine foreldre og i dag har vi hatt barnefri Lillemannens tante kom og hentet han i tolvtida og kom ikke tilbake med han før over seks Må si at det var rart å "bare" være hjemme uten ungen. Ikke så vant til det vi Har litt dårlig samvittighet da, men vet innerst inne at vi har det bra og han har det bra Merker iallefall hvor mye mer uthvilt jeg er i kveld. Må vel bare tilføye at lillemannen har funnet ut hvordan han skal reise seg de siste dagene, så nå står han ved sofa, bord, badekar og alle andre møbler :rødme: Stolte mammaen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 26. desember 2008 #1087 Del Skrevet 26. desember 2008 Godt du er på bedringens vei! Kaotisk og koselig, er vel slik det er å være småbarnsforeldre! Kan tenke meg det var deilig, men selvfølgelig kjemperart, med litt barnefri! :rødme: Så herlig at han reiser seg rundt omkring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 26. desember 2008 #1088 Del Skrevet 26. desember 2008 Åh, så koselig (og rart?) det må være å se barnet reise seg! Det er jo nå de virkelig blir fort store. Hørtes herlig ut med litt barnefri også, hvorfor fikk du dårlig samvittighet? (Jeg har jo ikke barn ennå og ikke oppdaget denne samvittigheten som plutselig blomstrer opp ) Hvordan er formen din ellers da, i forhold til kiloene, magen og bekkenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. desember 2008 #1089 Del Skrevet 27. desember 2008 Så gøy at lillemann har begynt å reise seg, jeg var så heldig her tidligere i år at jeg var vitne til at prinsessa til venninnen min reiste seg opp for første gang :rødme: Må være en flott følelse å være stolt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 27. desember 2008 #1090 Del Skrevet 27. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #1091 Del Skrevet 27. desember 2008 Godt du er på bedringens vei! Kaotisk og koselig, er vel slik det er å være småbarnsforeldre! Kan tenke meg det var deilig, men selvfølgelig kjemperart, med litt barnefri! :rødme: Så herlig at han reiser seg rundt omkring! Koselig og kaotisk var vel den rette beskrivelsen ja Men det ble da jul... Er jo veldig moro med fremskritt og nå skjer det noe nytt hele tida. Ser stor forskjell bare på et par uker... Åh, så koselig (og rart?) det må være å se barnet reise seg! Det er jo nå de virkelig blir fort store. Hørtes herlig ut med litt barnefri også, hvorfor fikk du dårlig samvittighet? (Jeg har jo ikke barn ennå og ikke oppdaget denne samvittigheten som plutselig blomstrer opp ) Hvordan er formen din ellers da, i forhold til kiloene, magen og bekkenet? Vi har jo ventet på at han skulle reise seg en stund da, for han har vært temmelig bedagelig så langt. Det som er moro er at han plutselig har begynt å krabbe litt også nå. Han har jo så langt kun aka seg frem på rumpa Vet ikke hvorfor jeg får dårlig samvittighet jeg. Har nok noe med at jeg synes det er så godt å få litt tid alene. Føles liksom så rart at man skal sette pris på alenetid, for man er jo så glad i han. Men som samboer'n sier; vi er nok bedre foreldre når vi har fått slappet av en dag Merka faktisk stor forskjell i går kveld. Formen er forsåvidt ok, men blir fort sliten da og merker at flytting kanskje ikke var det lureste. Men nå er det en gang unnagjort Sliter endel med halsbrann og stivhet i bekkenet (og nedentil generelt faktisk...) En og annen soppinfeksjon dukker opp jevnlig, men går somregel fort over. Magen vokser og blir større og det er vannvittig mye liv der inne. Også har jeg lagt på meg "bare" 11 kg så langt. Synes ikke det er så verst med tanke på at jeg gikk opp 20 sist Men alt gikk av igjen av seg selv da Så gøy at lillemann har begynt å reise seg, jeg var så heldig her tidligere i år at jeg var vitne til at prinsessa til venninnen min reiste seg opp for første gang :rødme: Må være en flott følelse å være stolt mamma Man blir jo litt forundra når ungen plutselig står der. Jeg så at han reiste seg den første gangen, men samboern var i nord enda da... Første gangen han så lillemannen i stående positur kom han plutselig inn i stua og der sto han helt alene ved sofaen. Tror nesten det var mer spesielt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #1092 Del Skrevet 27. desember 2008 I dag var det min tur til å sove litt utpå og samboer'n skulle stå opp tidlig. Tror dere ikke at ungen sov til over halv ni da Urettferdig altså. Sånt skjer aldri når jeg har "tidligvakt" Men, men... Godt at ungen sover hele natta igjen iallefall I dag har vi vært på julebesøk hos min svigermor. Utrolig greit å kunne være noen timer for så og dra igjen. Er jo ikke vant til det vi... Før vi kom var vi på en heftig møbelbutikk/elektroforetningsrunde. Vi må ha ny seng + tørketrommel og ordentlig godstol til stua og siden vi er avhengig av kjørehjelp kan vi få fiksa alt på mandag. Vi vet jo at det lønner seg å vente til salget på nyåret, men nå er det mye annet vi må ordne i januar også (som ny bil) og da er det greit med alt som er unnagjort. Tørketrommel kjøpte vi faktisk i dag, men henter den ikke før på mandag da og seng har vi funnet (og vi vet at de har på lager). Stol derimot... Vi har funnet en vi vil ha, men den må selvsagt bestilles Får se da om vi finner en annen eller rett og slett venter litt. Nå er jeg og lillemannen hos mine foreldre mens samboer'n er ute på byen... Han fortjener så absolutt en tur ut, men merker at jeg er litt misunnelig. Ikke så lett å komme seg ut på byen når man går gravid hele tida Regna faktisk ut her en dag at når ungen blir født så har jeg gått gravid i 18 av de 24 siste månedene Det er mye det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #1093 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Siden denne ble dobbel kan jeg vel like gjerne si GOD NATT Endret 27. desember 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 28. desember 2008 #1094 Del Skrevet 28. desember 2008 Virker nesten som at det ER sånn; Når pappa'n har ansvaret for å stå opp med ungen, så sover h*n myyye lenger enn når mamma skal stå opp. Da jeg var ei helg på utdrikningslag i mai, så var gubben til venninna mi hjemme med dattera dems aleine. Begge dagene hadde jentungen sovet til borti kl 10!! Det var HELT uvanlig, og venninna mi ble selvfølgelig litt småsnurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #1095 Del Skrevet 28. desember 2008 Virker nesten som at det ER sånn; Når pappa'n har ansvaret for å stå opp med ungen, så sover h*n myyye lenger enn når mamma skal stå opp. Da jeg var ei helg på utdrikningslag i mai, så var gubben til venninna mi hjemme med dattera dems aleine. Begge dagene hadde jentungen sovet til borti kl 10!! Det var HELT uvanlig, og venninna mi ble selvfølgelig litt småsnurt... Virker som det er sånn ja... Han våkna klokka seks i dag tidlig og selv om tanta hadde lovt å stå opp med han hadde jeg ikke samvittighet til å plage henne så tidlig. Så jeg tok like godt lillemannen opp i senga og så sannelig sovna vi ikke begge to og sov til halv ni Da fikk jeg avlevert han og sov videre til HALV TOLV Det skjer ALDRI ______________________________________________________________ Siden jeg sov bort halve formiddagen var jeg ikke lange stunda hos foreldrene mine i formiddag. I ett-tida dro vi inn til byen og hentet samboer'n før vi dro og møtte et vennepar som bor sørpå. De har en sønn som er et par måneder gamlere enn lillemannen. Må innrømme at det var veldig moro å se de to sammen, en evig kamp om leker og brødskiver Den ene spiste en bit, spytta den ut også kom den andre å tok for seg av restene Litt søte da :rødme: Dette venneparet skal gifte seg til sommeren og samboer'n ble spurt om å være forlover. Tror det kom litt brått på, men som jeg sa til han; det går nok greit Når vi kom hjem i ettermiddag tok vi lettvindtløsningen på middag og kjøpte oss en pizza på det lokale gatekjøkkenet. Ikke en kulinarisk opplevelse kanskje, men det funket greit. Lillemannen var iallefall fornøyd så det ut som I morra skal jeg bare være hjemme og samboer'n skal ut å hente ny seng og tørketrommel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 28. desember 2008 #1096 Del Skrevet 28. desember 2008 Så deilig å sove så lenge, det trengte du sikkert! Ærefullt å bli spurt om å være forlover da, og som du sa, det går nok bra. Det er jo ikke hvem som helst man spør om å være forloveren sin Det høres ut som det nye huset begynner å komme på plass også, nå er dere snart klare til å ta imot nestemann jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #1097 Del Skrevet 29. desember 2008 Så deilig å sove så lenge, det trengte du sikkert! Ærefullt å bli spurt om å være forlover da, og som du sa, det går nok bra. Det er jo ikke hvem som helst man spør om å være forloveren sin Det høres ut som det nye huset begynner å komme på plass også, nå er dere snart klare til å ta imot nestemann jo! Det er jo det da, selv om spørsmålet kom overraskende Vi er på plass i nytt hus vi vettu, men føler meg overhodet ikke klar for et barn til. Har hatt tendenser til panikk i det siste og skjønner ikke hvordan vi skal hamle opp med to stykker Vanligvis er det samboer'n som bekymrer seg her i huset og jeg som trår støttende til, men nå er det sannelig meg omvendt. Litt greit det da, for hvis vi begge hadde hatt panikk vet jeg ikke hva vi skulle gjort :dåne: Nå kommer forresten samboer'n straks hjem med ny seng, tørketrommel og recliner Har ikke invistert i møbler på over to år siden flytting har ligget i bakhodet så nå var det endelig på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. desember 2008 #1098 Del Skrevet 29. desember 2008 Så spennande det må vera å flytta inn i nytt hus! Men sikkert travelt også, å få alt på plass. Gledar meg til me skal byggja/kjøpa oss hus, for leiligheten vår er altfor liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #1099 Del Skrevet 29. desember 2008 Så spennande det må vera å flytta inn i nytt hus! Men sikkert travelt også, å få alt på plass. Gledar meg til me skal byggja/kjøpa oss hus, for leiligheten vår er altfor liten. Hadde nok vært enda mer spennende om det hadde vært VÅRT hus, men det blir neste gang. ¨Må finne ut om det er her vi vil bo før vi kjøper noe. Moro med helt hus for oss selv uansett Ikke trangt nå nei _____________________________________________________________ Nå er recliner, seng og tørketrommel på plass og jeg vasker klær som bare det. Det eneste som er litt synd er at kursen på vaskerommet ikke takler både vaskemaskina og trommelen på en gang, men jeg slipper iallefall og ALLTID ha to fulle klesstatv stående Nå har vi nettopp spist et nydelig lutefiskmåltid og jeg er litt i overkant mett kjenner jeg. Også har jeg så vondt på siden av navlen. Virker som bittelille har funnet seg en yndlingsplass hun kan ligge å trykke mot for huden kjennes helt sår og øm. Var faktisk sånn med lillemannen også, på akkurat samme plassen. Kan ikke ha på meg klær over engang uten at det gjør vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #1100 Del Skrevet 29. desember 2008 Nå har jeg bestilt meg en masse RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSA scrapbookingstæsj slik at jeg kan begynne å lage babyalbum til bittelille :strix: Kommer sikkert ikke før litt utpå nyåret da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå