Mamma1 Skrevet 2. august 2008 #181 Del Skrevet 2. august 2008 Gartulerer med 12 uker!!! Det er stas!! Jeg har prøvd fire forskjellige kinesiske fødselskalkulatorer, og alle sier jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. august 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 2. august 2008 Tror ikke på de der fødselskalenderne jeg... Link fra itla: Første link fra monica85: Andre link fra monica85: www.terminkalkulator.com: Kinesisk fødselskalender på terminkalkulator.com: Jente leder altså knepent, men sjekka to forskjellige på en asiatisk side i går også og der sa begge jente. Men som sagt, har bestemt meg for ikke å tro på det er! ------------------------------------------------------------------------------------- Har ikke gjort så mye i dag, egentlig. lenge som vanlig siden det er lørdag. Har gått en tur da i "sommerværet", sånn ca 8 grader i dag. Ikke mye å rope :juhu: for akkurat. Ellers er jeg veldig bekymret for at noe er galt med bittelille, selv om jeg ikke har grunn til det i det hele tatt. Men det hjelper ikke at jeg ikke kjenner livmora mi enda, for å si det sånn Ha ei fortsatt flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 2. august 2008 #183 Del Skrevet 2. august 2008 Det er faktisk nøyaktig de samme resultatene som jeg har fått i fødselskalenderene. Litt snålt! Jeg tro'kke no' på det! Uff, skjønner at du bekymrer deg, og vet at det jamen ikke er moro å gå rundt og tenke sånn... Men jeg er helt sikker på at alt er i orden med spiren! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. august 2008 #184 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer så mykje med 12 veker! Det følest herlig å passera den magiske grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 3. august 2008 #185 Del Skrevet 3. august 2008 Det er ikke noe kjekt å gå å føle at noe er galt nei! Men det er det helt sikkert ikke!! Det ligger jo i vår natur å bekymre oss. Ukene frem til man kjenner spark daglig er ganske stressende sånn sett. Husker jeg var overbevist om at noevar galt helt til uke 15, da jeg kjente den første svake bevegelsen innenfra magen. Dette går nok bra skal du se Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 3. august 2008 #186 Del Skrevet 3. august 2008 Alt er helt sikkert helt fint Fin søndag i nord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. august 2008 #187 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer med 12 uker, ja. En god milepæl å komme til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. august 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer så mykje med 12 veker! Det følest herlig å passera den magiske grensa. Skulle tro det, men føler meg nesten mer bekymra nå Det er ikke noe kjekt å gå å føle at noe er galt nei! Men det er det helt sikkert ikke!! Det ligger jo i vår natur å bekymre oss. Ukene frem til man kjenner spark daglig er ganske stressende sånn sett. Husker jeg var overbevist om at noevar galt helt til uke 15, da jeg kjente den første svake bevegelsen innenfra magen. Dette går nok bra skal du se Ha en fin søndag Takk for det! Joda, alt er nok i orden. Hadde en sånn fase sist også hvis jeg ikke husker feil... tilbake Alt er helt sikkert helt fint Fin søndag i nord? Fint vær iallefall i dag Men som vanlig glimrer varmen med sitt fravør, men inne er det såpass varmt at jeg har på piratbukse på trass. Gratulerer med 12 uker, ja. En god milepæl å komme til. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. august 2008 Forfatter #189 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) En dag med Hva i all verden har vi gjort som fortjener det Riktignok er det ikke sommertemperatur ute, men man skal jo ikke være kravstor heller da. En av to pår holde! Dette har så langt vært en veldig lang dag kjenner jeg, men det blir vel det når man er oppe klokka sju. Fått kosa oss litt i finværet da og gikk en tur istad. Men så skulle samboer'n klippe gresset og da er jeg stuck inne med unge på fanget. Gressklipper er skumle saker altså! Nå driver samboer'n åog lager fransk gratinert løksuppe og det lukter såååå godt her Snart ferdig heldigvis, for jeg er så sulten. Den ordentlige colaen jeg innvilga meg i stad holder ikke så lenge i magen Ellers skal vi vel se fotballkamp på tv i kveld tenker jeg, selv om jeg ikke er den største fanen. Men er det Tromsø - Rosenborg, så må man jo se. Pleier egentlig å se den kampen live, men det er ikke så lett nå som vi har lillemannen. For oss tilflytta trøndere er dette nemmelig en veldig viktig kamp. Får alltid høre det i flere dager hvis det blir Rosenborgtap. Og med tanke på årets sesong se det ikke så lyst ut Spørs om det blir brownieskake til kvelds. Skulle ha testa ut oppskrifta til Fisk73, men oppdaga ikke at jeg hadde lyst på kake før jeg var på butikken. Og da visste jeg selvsagt ikke hva jeg trengte. Det endte med at jeg kjøpte en sånn toromix, sånn i tilfelle. Vet at det er men bedre enn ingenting. Ha en flott kveld! Endret 3. august 2008 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 3. august 2008 #190 Del Skrevet 3. august 2008 Toromix er kake det også Fransk løksuppe lukter himmelsk!! Mannen laget noe slikt her for en tid tilbake han også, og stekt, karamellisert løk dufter himmelsk Men løk har visstnok en del innvirkning på systemet, så gjestene våre var plaget med ikke fullt så gode løksuppedufter dagen etterpå Høres ut som om dere har hatt en fortreffelig søndag, det er en fin plass dere er på når det er sol og finvær. Ha en fortsatt flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. august 2008 #191 Del Skrevet 3. august 2008 Koselig med ny-besøk i dagboka mi! Gratulerer med 12 uker! Det er en herlig følelse, sant? Nå kan tida bare flyyyy... Ha en kjempefin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. august 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 3. august 2008 Koselig med ny-besøk i dagboka mi! Gratulerer med 12 uker! Det er en herlig følelse, sant? Nå kan tida bare flyyyy... Ha en kjempefin søndagskveld! Hyggelig med nye fjes her også! Synes egentlig at det har gått fort til 12 uker denne gangen. Kanskje det har noe å gjøre med den lille vi har fra før. Tiden flyr jo generelt når man har småttiser, synes jeg. Håper kvelden blir fin, men det ser ikke lyst ut. Rosenborg ligger under med to mål og samboer'n er ikke akkurat blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. august 2008 Forfatter #193 Del Skrevet 3. august 2008 *trøstespiser torobrownieskake siden Rosenborg spiller så forbainna dårlig fotball* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2008 #194 Del Skrevet 3. august 2008 *trøstespiser torobrownieskake siden Rosenborg spiller så forbainna dårlig fotball* Er det tomt for kake?? eller tror du kjære her hos meg kan få en liten bit han og? Jubelen stod ikke akkurat i taket her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. august 2008 Forfatter #195 Del Skrevet 3. august 2008 Er det tomt for kake?? eller tror du kjære her hos meg kan få en liten bit han og? Jubelen stod ikke akkurat i taket her. Sender kake med en gang! Drittkamp, by the way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2008 #196 Del Skrevet 3. august 2008 Sender kake med en gang! Drittkamp, by the way kan ikke akkurat si at jeg fulgte med på kampen, men kjære hørtes ikke fornøyd ut... Han har drukket brus og trøstespist smågodt, med kake blir det nok bedre :-D Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 3. august 2008 #197 Del Skrevet 3. august 2008 Fotball er heldigvis ikke alt her i verden. Baby i magen er viktigere - og hyggeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. august 2008 Forfatter #198 Del Skrevet 4. august 2008 Toromix er kake det også Fransk løksuppe lukter himmelsk!! Mannen laget noe slikt her for en tid tilbake han også, og stekt, karamellisert løk dufter himmelsk Men løk har visstnok en del innvirkning på systemet, så gjestene våre var plaget med ikke fullt så gode løksuppedufter dagen etterpå Høres ut som om dere har hatt en fortreffelig søndag, det er en fin plass dere er på når det er sol og finvær. Ha en fortsatt flott dag Jada, toromix funket fint Løksuppas innvirkning på systemet er jeg blitt smertelig klar over, du... Har vært plaget endel med luftsmerter ol i det siste og kan vel ikke si at gårsdagens middag hjalp nevneverdig Fotball er heldigvis ikke alt her i verden. Baby i magen er viktigere - og hyggeligere. Jepp! Spesielt når man blir offer for sånne drittkkamper som det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. august 2008 Forfatter #199 Del Skrevet 4. august 2008 Enda en dag med :juhu: Værmeldinga sier at det skal fortsette hele uka. Ikke at værmeldinga pleier å være til å stole på, men det kan jo hende det stemmer denne gangen. Har ligget litt ute på plena med lillemannen kravlende omkring. Koselig I dag har jeg også vært en tur nede på skolen hvor jeg skal jobbe til høsten og snakket med sjefen min. Har hatt litt dårlig samvittighet pga graviditeten, selv om jeg ikke burde ha det. Er nemmelig ikke så veldig lett å få lærere hit og da er det jo ikke heldig at jeg går ut i permisjon midt i skoleåret. Hun er en god venninne av meg altså, så jeg trodde ikke at hun skulle bliu sur eller noe, men man vet jo aldri Uansett, selv om graviditet ikke er en "forbrytelse" synes jeg det var mest fair å informere dem før timeplanen blir lagt slik at de ikke plasserer meg i klasser som er avhengige av stabilitet (feks avgangsklassen). Hun syntes at det var utrolig koselig at vi skulle ha en til og var veldig glad for at jeg sa i fra. Nå vet de det så tidlig at de kan ta med i planlegginga at jeg skal i ny permisjon. Må innrømme at besøk på skolen gav meg enda mer lyst til å begynne å jobbe igjen. Bare to uker igjen nå! :danse: Nei, da skal jeg lage fiskeboller i hvit saus jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 4. august 2008 #200 Del Skrevet 4. august 2008 Så bra med en forståelsesfull sjef da=) Deilig å slippe å gå rundt med dårlig samvittighet hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå