Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:bryllup: :bryllup: :bryllup:

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> :bryllup: WEDDINGDAY!!! :bryllup::strix:

:bryllup: :bryllup: :bryllup:

GRATULERER SÅ MASSE!!!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at dere hadde en absolutt strååååååålende dag!!! :strix:

Og bryllup er rørende, uansett om det er på tinghus eller i kirke, så det så.

:klemmer:

Tenk, FRU Cloudberry!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og oppdaterer meg, og her har du jammen blitt fru i mellomtiden :hoppe:

Gratulerer så mye!!

Håper dere hadde en fantastisk dag! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for gratulasjoner alle sammen :klem: Også gratulerer til ilja med lillebebisen :)

Da er den store dagen over og den ble akkurat slik vi ønsket oss, bortsett fra været. Vi var veldig spente på akkurat været siden vi skulle ta bilder ute før vielsen :hakeslepp: I dagene før var vi ivrie på yr og storm og det så ut til at det kanskje kunne gå bra. Og når vi våknet var været fantastisk, men vi kunne skimte endel mørke skyer i det fjerne.

Det le endel stress på morran, med sminking og påkledning (begge deler på badet hos mine foreldre) og administrering av to barn. Heldigvis var mamma, pappa og søstra mi fantastiske medhjelpere som gjorde sitt til at vi kom oss i vei ikke mer enn 10 minutter forsinket. Når vi dro så det ikke ut etter oss :fnise: med poser og stæsj overalt, uten at det så ut til å bry vertsskapet nevneverdig.

Mamma hadde lagd brudebuketten min og den ble helt fantastisk. Den dama har jammen meg skjulte talenter :Nikke: Dråpeformet med i hovedsak hvite roser og noen få oransje.

Vi kom til byen og pga lite parkeringsplasser måtte vi parkere et lite stykke unna location for bildetakingen. Vi er jo vant til å klare oss selv, så vi tenkte ikke på at det kanskje ville være greit med litt assistanse. Mannen tok lillemannen på armen (ikledd parkdress utenpå matrosdressen) mens jeg administrerte kjole, sjal (i vinden), brudebukett, høye hæler og BARNEVOGN! Var nok noen som så litt rart på oss der vi kom strenende ja :Nikke: Og verre ble et da vi oppdaget når vi nesten var fremme at knappehullsblomstene vi hadde lagt oppå vogna ikke var der lenger :sjokk: Mannen sin lå heldigvis bare noen meter unna, men lillemannen sin var borte. Gutta snudde derfor for å finne den, mens jeg fortsatte ALENE med vogn +++ Følte meg litt som Tårnfrid altså og ikke så rent lite teit :gjeiper: Litt sånn forlatt i brudestasen med unge og det hele ;) Ble ikke bedre av at location er nær en typisk turistplass heller :riste: Men vi km oss da dit, med alle blomstene inntakt :tommelopp:

Bildetaking gikk greit og to minutter etter at fotografen hadde sagt at vi hadde det vi trengte åpet himmelen seg og det plaskregnet resten av dagen... Men bilder ble det :)

SÅ var det tid for vielse og jeg må innrømme at tinghusvielse var mindre formell enn jeg hadde sett for meg. Den tar ikke så lang tid, men vigslerern tok seg tid til å snakke med lillemannen innimellom også, der han sto bak skrivebordet og danderte smurfepastillene sine :rødme:

Etter vielsen dro vi til en gård for å spise middag med nærmeste familie. God mat, god vin og flotte taler. Til og med min far holdt tale, selv om han egentlig ikke hadde lyst i det hele tatt. Etter middag ble det kaffe og kaker. Bryllupskaka bar overhodet ikke preg over å ha vært en uke i fryseren :) Jeg må si at jeg ble utrolig paff over hvor mange gaver vi fikk. Må bestille en hel haug med takkekort...

Så var det tid for fest! Vi hadde valgt å sende hjem foreldre og barn og kunn samle søsken, forlovere og venner til uformell sammenkomst på et utested etterpå (stedet vi var første gang i møttes). Tror det må ha vært noe av det lureste vi har gjort. Var utrolig deilig å skifte til mer uformelle klær og slappe av med gode venner i rolige omgivelser. Ikke noe stress og ikke stivt i det hele tatt. Utestedet er ikke så stort og det var ikke så mange andre enn våre gjester der heller så det var helt fortreffelig. Dessuten kjenner vi eierne så min forlover og ei venninne hadde dratt dit kvelden før og pyntet det kjempeflott. De hadde dessuten kjøpt inn snack som vi fikk lov til å servere. HELT PERFEKT :strix:

Etter en del vin dro vi tilbake til hotellet og hadde en fortreffelig bryllupsnatt med frokost på senga neste morgen. Kan det bli bedre :vetikke:

Nei, må si at vi er utrolig fornøyde med dagen :hjerter_rundt: Men utrolig godt å være ferdig med alt styret. Uansett: Nå er Cloudberry blitt FRU :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin dag og en herlig kveld :jepp: Så artig at dere hadde festen der dere møttes :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes utrolig fint ut. :rødme:

Og litt komisk med himmelen som brått åpnet seg! :fnise:

det skal være sånn! Det er alltid noe som skal være snakkis om noe som skjer. I mitt tilfelle var det mine mørkegrå sokker som syntes litt mer enn jeg hadde trodd, under kjolen. :roll::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin dag og en herlig kveld :jepp: Så artig at dere hadde festen der dere møttes :rødme:

Ja, det måtte nesten bli der... Også er det jo praktisk når man kjenner eierne da :Nikke:

I dag har vi malt et kott slik at lillemor kan få eget soverom. Jada, hun skal sove på kottet :fnise: men det er ganske stort og har vindu og er innenfor vårt soverom. Skal bli godt å ikke ha baby på rommet lenger... Nå hadde vi ikke tenk å bruke hvetebrødsdagene til opp-pussing, men hva gjør man vel ikke for sine barn :) Heldigvis har mamma og pappa vært superbarnevakter slik at vi har fått unna det meste i dag. Lillemannen ligger til og med over :tommelopp:

Hun er forresten blitt et halvt år nå og smiler heeeeeele tida :rødme:

Og sånn til oppdatering: Saltkjeks med Brie, honning og valnøtter er utroooooolig nam-nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som det ble en fantastisk dag ;) Må være litt godt å være ferdig med den også, selv om man gjerne skulle gjennopplevd den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes utrolig fint ut. :rødme:

Og litt komisk med himmelen som brått åpnet seg! :fnise:

det skal være sånn! Det er alltid noe som skal være snakkis om noe som skjer. I mitt tilfelle var det mine mørkegrå sokker som syntes litt mer enn jeg hadde trodd, under kjolen. :roll::plystre:

Ja, det er vel noe med at det som ikke er så moro der og da blir veldig moro ettertid ;)

Hørtes ut som det ble en fantastisk dag ;) Må være litt godt å være ferdig med den også, selv om man gjerne skulle gjennopplevd den ;)

Høres ut som en flott dag! :bryllup:

Den var iallefall akkurat sånn vi ønsket at den skulle være :)

Da er uka over og i morra begynner mannen på jobb igjen. Må si at det har vært godt å være hjemme begge to, så det skal bli rart å gå hjemme alene igjen :(

De siste dagene av ferien skulle vi bare slappe av og har vel faktisk greid det til en viss grad. På fredag endte vi opp med å dra å se på et hus da, men selv om huset var flot og glimrende finansiering så var tomta utrolig lita og "knølete". En bratt bakke opp til garasjen og vanskelig fremkommelighet generelt :( Så selv om huset virket genialt har vi vel blitt enige om å slå det fra oss. Uansett føles det som om vi er i gang med husjakten nå :tommelopp: Men vi har bestemt oss for å sjekke ut litt mer ang noen nye hus som skal bygges i samme område.

På lørdag hadde vi ingen planer, bortsett fra litt forefallende i heimen og gjøre ferdig soveromskottet til lillemor. Og hvem andre enn Cloudberry blir i skikkelig dårlig form med vondt i hele kroppen :( Allikevel fikk vi gjort det vi skulle og siden mine foreldre ønsket ålåne lillemannen litt fikk vi til og med bestemt oss for bilder etter bryllupet og bestilt oss nye mobiltelefoner :nigo:

Lillemannen er virkelig blitt morfargutt de siste dagene (eller mormorgutt siden både mormorog morfar er mormor :fnise: ) Hvis pappa kommer innom hylskriker han så forferelig når pappa drar at det nok er en mann som får veldig vondt i bestefarhjertet sitt. Dette skjedde bla på fredag og selv om pappa egentlig hadde mye å gjøre kom det en sms 15 min etter at han hadde dratt som sa at lillemannen kunne komme dit på middag :rødme: Litt rørende å se de to altså...

I dag har vi vært på middag hos mine foreldre siden søstra mi er hjemme en tur og nå har jeg ikke tenkt å gjøre noen verdens ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg har virkelig valgt feil tidspunkt å være borte fra KG altså :kjefte: Eller, nå ble det vel bare en pause helt av seg selv, men her har det sannelig skjedd mye. Baby'er og graviditeter :strix:

På hjemmefronten her i huset er vel alt som det gamle. Vi driver å vurderer hus da og mannen skal ringe om visning i dag. et er nye hus som skal oppføres, men to er allerede bygd, så det er mulig å komme å se. Synes området er fantastisk og huset er flott, men badet er litt mindre enn hva jeg ønsker meg. Dessuten kunne nok huset vært noen kvm større. Men når man ikke har ubegrenset med midler kan man nok ikke få alt som man ønsker seg. Uansett så virker det mer fristende å flytte inn i et helt nytt mindre hus, enn et gammelt større hvor vi må pusse opp... Er ikke akkurat handymen noen av oss :riste: Vi får se... Kommer litt ann på hva banken sier også da :sjenert: Spennende er det uansett.

Ellers er jeg inne i scrappemood for tida og sysler med babyboken til lillemor. Har lagd en svær en fra lillemannens første år og må innrømme at jeg angrer litt for at jeg la lista så høyt. Men.. siste dagers innsats har virkelig gitt resultater, så jeg blir nok ferdig med denne også :)

I helga flyttet vi lillemor inn på eget rom og så langt går det greit. Våkner engang midt på natta igjen, men fikk bare vann i natt og sov videre så jeg har trua på a det ordner seg igjen :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lyst på HOT KYLLINGSUPPE, men jeg finner ikke oppskriften min :grine:

Nå fant jeg endelig den i boken din. O lykke :danse:

Dette blir nesten litt freaky, men jeg fikk også veldig lyst på det i dag :sjokk: Har ikke tenkt på den suppa en gang på månedesvis. Men den står iallefall på neste ukes middagsplan :Nikke: Så bra du fant oppskrifta da :) Åh... Det er en nydelig suppe altså :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...