Cloudberry Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1841 Del Skrevet 7. mai 2009 VI HAR BESTILT OSS SOMMERFERIETURBILLETTER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. mai 2009 #1842 Del Skrevet 11. mai 2009 Innom og leser! for ferieturbilletter!! Høres ut som en god plan å reise til england alle fire og besøke samboeren dins bror og hans datter. Går nok sikkert kjempebra! Og gratulerer med overatått navnefest!!! (Selv om det er en stund siden nå.. ) Jeg har hormonspiral, og har også litt blødninger i tide og utide enda. Legen min sa det ofte var slik. Tar litt tid å stabilisere seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. mai 2009 #1843 Del Skrevet 11. mai 2009 Her har ikke jeg vært innom på lenge.... Supert med Englandstur da!! Vi skal også feriere i samme land :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #1844 Del Skrevet 12. mai 2009 Innom og leser! for ferieturbilletter!! Høres ut som en god plan å reise til england alle fire og besøke samboeren dins bror og hans datter. Går nok sikkert kjempebra! Og gratulerer med overatått navnefest!!! (Selv om det er en stund siden nå.. ) Jeg har hormonspiral, og har også litt blødninger i tide og utide enda. Legen min sa det ofte var slik. Tar litt tid å stabilisere seg! Er ikke innom så ofte selv fore tida Fatter ikke hvor dagene blir av :klø: Men lover å skrive litt + ta dagbokrunde i kveld Vi får håpe det er en god ide. Er ikke så bekymra for å være i England, er mer spent på hvordan reisa går (inkludert alle byttene mellom fly og tog og sånn). Lillemannen er ikke akkurat kjent for å være så himla tålmodig... Blødninger i tide og utide er en ting, men jeg blør KONSTANT! Har hatt seks blødningsfrie dager på 3 mnd nå (og de har ikke vært sammenhengende). Må vel hive innpå noen jerntabbiser snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #1845 Del Skrevet 12. mai 2009 Her har ikke jeg vært innom på lenge.... Supert med Englandstur da!! Vi skal også feriere i samme land :D England is nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #1846 Del Skrevet 12. mai 2009 Skrev akkurat et laaaaaaaaaangt innlegg også ble det slettet Har ikke skrevet på en uke jeg da, men har ikke hatt så mye å skrive om egentlig. Har fått bestilt oss flybilletter og samboer'n (med god hjelp fra meg) har fått ferdig opplegget til det berømmelige utdrikningslaget) Lørdag var vi på bytur og det ble en mye koseligerer handletur enn den vi hadde forrige helg. Måtte ta passbilder av småttisene og det er ikke så enkelt. Ikke skal de smile, munnen skal være lukket, begge ørene skal vises og man skal se rett i kamera. Gikk greit med lillemannen som var noe trøtt og alvorlig etter en dupp i bilen. Lillemor derimot var det verre med. Er jo ikke så lett nåe man ikke holder hodet helt selv og har fokusproblemer. Men etter ca 70 takes ble det bra! Møtte også helt tilfeldig et vennepar i byen som bor sørafor så da ble det lunsjselskap også Ikke så ofte vi ser de, så det var utrolig koselig I dag har vi vært på sykehuset på hofte UL av lillemor (siden hun kom i seteleie). Alt var bra og regnet egentlig med det, men bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. Resten av dagen har jeg tilbrakt alene med barna og er forsåvidt alene hjemme enda. Heldigvis sov de samtidig slik at jeg fikk en laaaaaaaaang dupp på sofaen. La meg egentlig tidlig i går, men når man legger seg tidlig er man litt mer opplagt enn vanlig og har plutselig tid til andre ting enn å sove og så var det ikke så tidlig lenger Uansett er begge kidsa i seng og jeg sitter og venter på samboer'n. Vi har faktisk vært sammen i 8 år i dag :rødme: så jeg har omelett og nybakt oreganobrød på lur. Må jo feire litt Også er det Melodi Grand Prix på tv... For en som er mer enn middels opptatt av MGP kan jo ikke kvelden (for ikke si uka) bli stort bedre Her skal der nytes By th way... Hva i all verden er det svenskene tenker med og Tsjekkia for den saks skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 13. mai 2009 #1847 Del Skrevet 13. mai 2009 *huker deg opp på mine innlegg igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 13. mai 2009 #1848 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei, nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Hvordan går det med dere? Si meg har både Itla og Anne Shirley forsvunnet fra kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. mai 2009 #1849 Del Skrevet 13. mai 2009 Eg var skikkelig Grand prix-fan før i tida, men interessa har dabba litt av dei siste åra. Såg litt på semifinalen i går, men eg synst det var mykje dårlig. Men finalen må eg alltid ha ordentlig med meg, så på lørdag sit eg nok klar framfor fjernsynet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. mai 2009 #1850 Del Skrevet 13. mai 2009 Oreganobrød? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #1851 Del Skrevet 13. mai 2009 *huker deg opp på mine innlegg igjen* Hei, nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Hvordan går det med dere? Si meg har både Itla og Anne Shirley forsvunnet fra kg? Itla tror jeg har vendt tilbake til shoppingdagbøkene, Anne Shirley vet jeg ikke hvor har tatt veien Alt står bra til med oss, men litt travelt da... Spesielt sien vi gjør alt på en gang for tida Hadde nettopp dobbel navnefest og i august står bryllup for tur Eg var skikkelig Grand prix-fan før i tida, men interessa har dabba litt av dei siste åra. Såg litt på semifinalen i går, men eg synst det var mykje dårlig. Men finalen må eg alltid ha ordentlig med meg, så på lørdag sit eg nok klar framfor fjernsynet! Synes halve moroa er alle de dårlige innslagene jeg da Men du har helt rett. De kan ha så mange semifinaler de bare vil, men det er lørdag som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #1852 Del Skrevet 13. mai 2009 Oreganobrød? Hva er det? Mitt favoirittbakverk 4 dl melk 1 liter mel (ca) 1 ts salt 50 g gjær revet ost (både til å ha i deigen og oppå) noe ss smeltet smør oreganokrydder Når deigen er ferdig hevet deles den inn i 12-14 boller som settes sammen til to blomster på bakeplata (slik at det blir to små brytebrød) Pensle blomstene med smør og strø på ost og oreganokrydder. 200 grader i ca 15 min og VOILA! Så har du nydelig brød som passer godt til supper, salater og alt annet egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. mai 2009 #1853 Del Skrevet 13. mai 2009 Har du flytta nå da. Var kanskje på tide? Ta passbilder av småunger ja, det tror jeg på at ikke er enkelt... Godt dere fikk ordna det til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #1854 Del Skrevet 13. mai 2009 Har du flytta nå da. Var kanskje på tide? Ta passbilder av småunger ja, det tror jeg på at ikke er enkelt... Godt dere fikk ordna det til slutt! Er ikke like kjapp bestandig nei... Ja, det var ikke så greit og jeg er veldig glad at det var barnas tante som tok bildene. Tror jeg hadde blitt stressa siden det tok så lang tid med lillemor ellers Nå er passene bestilt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #1855 Del Skrevet 13. mai 2009 Hjelpe meg for en sosial liten frøken vi har Ligger i vogga si og prater og prater med store vidåpne glugger. Skal jo sove jo Og går man ut så blir det skriking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #1856 Del Skrevet 14. mai 2009 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeia Norge Baguetter, brie, kyllingvinger og MGP *En veldig fornøyd Cloudberry nå ja * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2009 #1857 Del Skrevet 14. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #1858 Del Skrevet 14. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1859 Del Skrevet 15. mai 2009 Da har jeg væt på første barseltreff. Må si at det var godt å møte likesinnede. Kjenner jo ikke så mange her. Virket som en trivelig gjeng og mye mindre annstrengt i dag når vi ikke ble "overvåket" av helsesøster og jordmor Tilsammen sju barn i alderen 4,5 mnd til 1 mnd. Neste uke skal vi møtes igjen for å trille oss en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #1860 Del Skrevet 17. mai 2009 17 mai er over og været i dag har vært utrolig nydelig erkelig for oss som har tilbringt de siste årenes nasjonaldag i Nord-Norge og stort sett i snøvær. Vi måtte jo selvsagt gå i tog sammen med barnehagen, noe som kunne blitt mindre trivelig og ikke minst tungt siden lillemannen ikke liker å sitte i vogn lenger. Men så hadde vi med oss bæremeisen Lillemannen komopp i høyden og var storfornøyd hele tiden. Litt moro var det også å se at han kjente igjen folk som sto langs veien, feks barnehageansatte. Begynner å bli stor gutten vår nå :rødme: Lillemor derimot sov seg gjennom både tog og 17. mai middag hos min mor og far Etter middagen var vi på litt forsinket bursdagskaffe hos onkel i nabohuset, så her gikk det slag i slag. Hyggelig, men slitsomt både for store og små Så nå sover de små og de store slapper av Og sist men ikke minst, HURRA for MGP seier i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå